Otsikko kertoooooooooooooo
!!!! HIFK ON IKUINEN STADIN HERRA !!!!
15
129
Vastaukset
- MAAAMAMAMMAAMMAA
Kyllä!!
- Peter <3
Tyydyn kannattamaan hesalaista ifkta, hitsinvimpulat sentään kun emme yllä stadilaisten jokereitten tasolle.. :(
- Peter <3
Peter <3 kirjoitti:
Tyydyn kannattamaan hesalaista ifkta, hitsinvimpulat sentään kun emme yllä stadilaisten jokereitten tasolle.. :(
Mua ei kyl yhtään harmita, et mun suosikkipojut (Narrit) on hävinny kaikki Talviklassikot ja vieläpä Stadin herruudenkin niiden lisäks...
Sitäpaitsi mun isä-eno on sanonu, et meijjän perhe kannattaa aina Jokereita, siis sillon ku me muutettiin hesaan. - Peter <3
Peter <3 kirjoitti:
Mua ei kyl yhtään harmita, et mun suosikkipojut (Narrit) on hävinny kaikki Talviklassikot ja vieläpä Stadin herruudenkin niiden lisäks...
Sitäpaitsi mun isä-eno on sanonu, et meijjän perhe kannattaa aina Jokereita, siis sillon ku me muutettiin hesaan.Hih senkin höpsö, veit mun nimen!
Meidän perheessä kannatetaan hifkta, koska pappa on ruotsalainen ja mamma suomenruotsalainen. Hesan ifkta ei kukaan voita!
Rakkain terveisin Peter - Peter<3
Peter <3 kirjoitti:
Hih senkin höpsö, veit mun nimen!
Meidän perheessä kannatetaan hifkta, koska pappa on ruotsalainen ja mamma suomenruotsalainen. Hesan ifkta ei kukaan voita!
Rakkain terveisin PeterIsä-eno sanoo, et me ollaan syntyperäisiä hesalaisia, ku me ollaan Sipoosta, niinku Hjalliskin. Just sen takia me rakastetaan Jokrujen joukkuetta!
- ♥♥♥♥♥♥
Peter<3 kirjoitti:
Isä-eno sanoo, et me ollaan syntyperäisiä hesalaisia, ku me ollaan Sipoosta, niinku Hjalliskin. Just sen takia me rakastetaan Jokrujen joukkuetta!
Kannatan HIFKiä
- Peter <3
Peter <3 kirjoitti:
Mul on vähän huonot provot, ku mä oon vähän jälkeenjäänyt (kuten aika moni muukin narritrolli). Isä-eno sanoi, et se on ominaisuus jonka mä oon periny mun äiti-tädiltä.
Mut onneks huomenna taas päästään Sipoon Sahalle uimaan! :) - Peter <3 (offical)
Peter <3 kirjoitti:
Mul on vähän huonot provot, ku mä oon vähän jälkeenjäänyt (kuten aika moni muukin narritrolli). Isä-eno sanoi, et se on ominaisuus jonka mä oon periny mun äiti-tädiltä.
Mut onneks huomenna taas päästään Sipoon Sahalle uimaan! :)Voi sua höpsöä, käytät mun nimpparia koko ajan! :3
Tänä iltana tulen sipoosta hesan jäähallille kannattamaan hifkn voittoon!
Veikkaan että illan ottelusta tulee kovatasoinen ja tiukka peli, vaikka kalpa lähteekin peliin ennakkosuosikkina, jag tror hifk!
Hårifrån tvättästs! Kamrat! - Peter <3 (se aito)
Peter <3 (offical) kirjoitti:
Voi sua höpsöä, käytät mun nimpparia koko ajan! :3
Tänä iltana tulen sipoosta hesan jäähallille kannattamaan hifkn voittoon!
Veikkaan että illan ottelusta tulee kovatasoinen ja tiukka peli, vaikka kalpa lähteekin peliin ennakkosuosikkina, jag tror hifk!
Hårifrån tvättästs! Kamrat!Emmä kyl ymmärrä, et miks mä koko ajan puhun hifkistä, ku mä kuitenkin tarkotan niitä Jokruja?
Ai nii, äiti-täti sano, et jos mä en olis nii ruma ja tyhmä, nii se vois alkaa seukkaamaan mun kaa!!! :) - klklklkl
Peter <3 kirjoitti:
Hih senkin höpsö, veit mun nimen!
Rakkain terveisin PeterHifk kuuluu Suomisarjaan
- klklklkkl
Hifk on sikaa pelaava joukkue
- korkki77777
sikaa pelaava joukkue? Hyvin oot seurannu tällä kaudella HIFK:n matseja. Sinä olet sikaa pa**va juntti!
- <<<<
LOISTAVA JOUKKUE
Kertooko ? Niin..onhan se stadin herra koska Narri-Pellet ei pelaa enää SM-liigaa :D Rupusakki hifk on ja kaikki sen tietää :D Taas tuli turpaan Hallitsevalle Suomen Mestarille Oulun Kärpille :D
- ikuinen IFK-fani
Mä oon HIFK:lle menettänyt sydämeni jo 1980-luvulla. Aina vaan enemmän olen IFK-fani! IFK pelaa siistiä peliä! Ilo seurata. Jokainen muistamani mestaruus (1983, 1998, 2011) on tuntunut yhtä ihanalta. Nordiksen fiilistä ei voita mikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977