Abortin lääkkeellä tehneet. Apuja

kjjjj

Jep, suomi24 ei oo se järkevin paikka, mut tännekkin nyt laitan viestin. Kaikki trollit ja aborttivastaiset voi samantie kääntyä muualle, en aio lukea tai vastata teidän viesteihin! Kaipaisin nyt apuja abortin tehneiltä (Lääkkeellisesti)

Eli siis lähinnä kaipaan apuja niiltä, joilla kivut eivät olleet kovat. Ja jos sais jotain vinkkejä, miten ei sattuis niin paljon ja miten lääkkeet kannattaa ottaa. Heti kun kipu alkaa vai ennen, vai molemmin? Teen itse sairaalassa, pitääkö siellä vaatia lääkkeitä heti käyttöön vai antaako ne vasta kun kivut on kovat? Missä teit abortin ja kuinka kauan kesti, kun kaikki oli ohi?

11

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dddddddd

Itse tein kotona lääkkeillä ja kivut oli sietämättömät sen takia koska oksensin kipulääkkeet (panacodit). Ainoa oikeastaan mikä helpotti oloa oli kuumassa suihkussa makaaminen. Tsemppiä sulle, uskon että sairaalassa osaavat hoitaa kivunlievityksen kuntoon, todennäköisesti aloittavat lääkityksen ennen toimenpidettä. :)

• vai voi kääntyä, hah

kuule sinä tuskin määräielt ketkä saa vastailla täällä minnekin ;)

Ihan oikein vaan että lapsen mukavuustappaminen sattuukin, mitä enemmän sen parempi. Oiskin oikein helevetilliset. Vai ihanko ilman mitään vaivoja pitäs hemmoteltujen pumpuliprinsessojen päästä? Ja ne hetkelliset fyysisesthän ei oo mitään niihin loppuiän henkisiin verrattuna... Olkaa vaan huolissaan siitä oman navan voinnista kun lapsi kituu siellä kuoleman kielissä ja taistelee ainoasta elämästään!

• Huomattu on

Mikä h...n lapsi alle 12 raskausviikkoinen limainen mössykkä jo on?

ja naurettavuuden huipentuma toi alituinen henkisien traumojen toivottelu abortin läpikäyneille naisille. Sama kun toivoisi helkkarin moisia kuolintuskia muille ihmisille ihan vaan piruuttaan.

ihan pimeetä tommonen povaaminen, mut kaikkihan sun samojen sanojen viljelyksesi on tällä palstalla nähnyt, ja traumat ovat kertakaikkiaan sun päässäsi.

• huomattu on

eihän niitä traumoja kenenkään tarvi toivotella kun ne tekijät ihan ite ne hankkii. Mutta hyshys, eihän niistä muut saa edes todeta mitään...

"Mikä h...n lapsi alle 12 raskausviikkoinen limainen mössykkä jo on?"

Ihan se sama vauva joka sieltä tulis ulos joidenkin kuukausien päästä jollei eräs (oma äiti!) päättäs murhata sitä ennen.

• pippurimauste

Tämä ei ole vastaus kysymykseesi. :) netistä näkee helposti miltä suunnilleen milläkin viikolla alkio tai sikiö näyttää. Pikkuiset.fi -sivustolla on nukkeja nähtävillä viikosta 9 asti. Muualta löytyy aikaisemmatkin viikot.

• minävaan

Ite tein kotona abortin ja mulla on alhanen kipukynnys ja pelotti se kipu aivan suunnattomasti, mutta ei ollu oikeestaan menkkakipuja kummemmat :) vuoto alko parin tunnin päästä lääkkeen laitosta, mutta kaikki se raskausmateriaali (mikskä sitä nyt voi tässä vaiheessa oikeen sanoo?) tuli ulos vasta viikon päästä. Yhteensä vuotoo kesti joku 3 viikkoo. Ja särkylääkkeenä siis mulla oli 500mg panadol pore ja sitten toisena Litalgin (mun käsittääkseni Crohnin tautia sairastavat syö näitä vatsakipuihin) mutta en ottanu ku muutaman noita toisia, että ite pärjäsin ihan perus särkylääkkeillä :)

• murhamantalle vaan

"raskausmateriaali (mikskä sitä nyt voi tässä vaiheessa oikeen sanoo?) "

Lapsesi.

" tuli ulos vasta viikon pääst"

Pieni sinnikäs taistelija jaksoi pitää kiinni elämästään tarjoilemies myrkkyjen keskellä harvinaisen kauan...

• lääkkeet jääny siell

"menehän nyt murhamanta"

Ai, kenetköhän mä oon murhannu? Mutupallon kertomaa taas vai ;)

Mikäs sua valvottaa täällä riehumassa pitkin yötä 24/7, ne levottomat ihtiriekotko taas pollassas rääkyy?

• mutupallon keksintö?

Mikä on ihtiriekko!?:Ddddd

• K V G

"Mikä on ihtiriekko!?"

Etkö vieläkään oo osannu selvittää sitä? ;Ddddd

• meillä on uusi lintu!

En;) sinä voisit toki selventää asiaa,) uusi lintulaji?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe