460 nykii

loikka

Ongelmana 460 2.0i nykii pintakaasulla ajettaessa.
Jakajan kansi ja pyörijä on vaihdettu samoin tulpat. Kiihdyttäessä pelaa hyvin mutta muuten mennään nykien!
Antakaahan vinkkejä mistä vikaa vois etsiä!

7

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkka Jkl

Tulpan johdot?

• -91 460

Näin sateisena kesänä saattaa olla tulpanjohdot.
      Tarkista myös moottorin heilahduksen vaimentaja, eli se iskunvaimentajan näköinen.

• Ekku

Entä lambra,jos se on viallinen?

• kampanja

Muistelisin että volvo 400-sarjassa on ollut korjauskampanja nykimiseen liittyen vuosia sitten. Kannattaa kysäistä merkkiliikkeestä. Jos sattuu hyvä tuuri niin tavoitat sieltä vanhan työnjohtajan/asentajan joka vielä muistaa mitä osien vaihtoja kampanjaan kuului... itse en muista

• Lexus

Kurkkaas tänne www.volvolandia.com
      siellä teet haun forumista niin alkaa viat selviimään.

• Pasi

Katoppa se liitin mikä on ennen polttoaine suuttimia,sen kautta kulkee virta kaikille suuttimille ja se on aiheuttanu omassa autossa ainaki nykimistä. Sinne ku ruuttaa kontaktoria niin pitäs alkaa toimiin.

• bache2

vanha topikki, mutta itsellä nyki 460 volle, moottorina B18U. Nykiminen lakkasi kun ostin oikeat tulpat, eli sellaiset jotka on tarkoitettu tähän moottoriin. Näissä on se pidempi elektroodi. Vanhojen ja näiden uusien tulppien pituusero on noin 3mm elektrodista tulpanlaippaan. Nyt kulkee kyllä hienosti. Hyvä laite vaikka jo 21 vuotta vanha ja 402000 päälle mittarissa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      73
      4094
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      85
      3365
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      98
      3158
    4. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      39
      3034
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      101
      3022
    6. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2674
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      243
      2545
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      83
      2452
    9. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      215
      2426
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      92
      2309
    Aihe