Siis miksi Fortumin kurssi börssissä on laskenut yli 1 euron viime ja tämän viikon aikana ????
Miksi
6
1161
Vastaukset
- Watti
Ruotsissa muttei Suomessa.
"Maanantai 27.9.2004, Kauppalehti, sivu 9
Energiayhtiö Fortum aikoo pudottaa kiinteiden sähkösopimustensa hintaa Ruotsissa enintään 11 prosenttia, koska sateet ja lämmin vesi ovat alentaneet sähkön markkinahintoja.
- Hintoja pudotetaan 6-11 prosenttia sopimuksen kestosta riippuen, totesi Fortumin talousjohtaja Juha Laaksonen uutistoimisto Bloombergille puhelinhaastattelussa.
Hinnanalennukset astuvat voimaan joulukuun alussa.
Laaksosen mukaan hintoja alennetaan vain Ruotsissa, eikä kyseessä ole mikään yleinen trendi." - kysymykseeni
Siis fortumin OSAKKEEN hinta ????
- amper
laskee (ainakin Ruotsissa), joten Fortumin tulosodotukset pienevät ja osakkeen hinta laskee.
- Siis HÄ ?
amper kirjoitti:
laskee (ainakin Ruotsissa), joten Fortumin tulosodotukset pienevät ja osakkeen hinta laskee.
Taisit keksiä toin ihan itse, ilman äitis apua ???
- lapselle
Siis HÄ ? kirjoitti:
Taisit keksiä toin ihan itse, ilman äitis apua ???
Fortum on ilmoittanut laskevansa sähkön hintaa Ruotsissa (maanatain lehti). Sähköstä saadut tuotot siis laskevat ja osakkeen hinta myös.
- nyt
amper kirjoitti:
kun laskivat hintaa suomessakin ja oskkeen kurssi hipoo ennätyksiä. ??
Onneksi on niitä osakkeita, ihanata ihanata, siis minulla ei sinulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256