Siis miksi Fortumin kurssi börssissä on laskenut yli 1 euron viime ja tämän viikon aikana ????
Miksi
6
1210
Vastaukset
- Watti
Ruotsissa muttei Suomessa.
"Maanantai 27.9.2004, Kauppalehti, sivu 9
Energiayhtiö Fortum aikoo pudottaa kiinteiden sähkösopimustensa hintaa Ruotsissa enintään 11 prosenttia, koska sateet ja lämmin vesi ovat alentaneet sähkön markkinahintoja.
- Hintoja pudotetaan 6-11 prosenttia sopimuksen kestosta riippuen, totesi Fortumin talousjohtaja Juha Laaksonen uutistoimisto Bloombergille puhelinhaastattelussa.
Hinnanalennukset astuvat voimaan joulukuun alussa.
Laaksosen mukaan hintoja alennetaan vain Ruotsissa, eikä kyseessä ole mikään yleinen trendi." - kysymykseeni
Siis fortumin OSAKKEEN hinta ????
- amper
laskee (ainakin Ruotsissa), joten Fortumin tulosodotukset pienevät ja osakkeen hinta laskee.
- Siis HÄ ?
amper kirjoitti:
laskee (ainakin Ruotsissa), joten Fortumin tulosodotukset pienevät ja osakkeen hinta laskee.
Taisit keksiä toin ihan itse, ilman äitis apua ???
- lapselle
Siis HÄ ? kirjoitti:
Taisit keksiä toin ihan itse, ilman äitis apua ???
Fortum on ilmoittanut laskevansa sähkön hintaa Ruotsissa (maanatain lehti). Sähköstä saadut tuotot siis laskevat ja osakkeen hinta myös.
- nyt
amper kirjoitti:
kun laskivat hintaa suomessakin ja oskkeen kurssi hipoo ennätyksiä. ??
Onneksi on niitä osakkeita, ihanata ihanata, siis minulla ei sinulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743