Siis miksi Fortumin kurssi börssissä on laskenut yli 1 euron viime ja tämän viikon aikana ????
Miksi
6
1185
Vastaukset
- Watti
Ruotsissa muttei Suomessa.
"Maanantai 27.9.2004, Kauppalehti, sivu 9
Energiayhtiö Fortum aikoo pudottaa kiinteiden sähkösopimustensa hintaa Ruotsissa enintään 11 prosenttia, koska sateet ja lämmin vesi ovat alentaneet sähkön markkinahintoja.
- Hintoja pudotetaan 6-11 prosenttia sopimuksen kestosta riippuen, totesi Fortumin talousjohtaja Juha Laaksonen uutistoimisto Bloombergille puhelinhaastattelussa.
Hinnanalennukset astuvat voimaan joulukuun alussa.
Laaksosen mukaan hintoja alennetaan vain Ruotsissa, eikä kyseessä ole mikään yleinen trendi." - kysymykseeni
Siis fortumin OSAKKEEN hinta ????
- amper
laskee (ainakin Ruotsissa), joten Fortumin tulosodotukset pienevät ja osakkeen hinta laskee.
- Siis HÄ ?
amper kirjoitti:
laskee (ainakin Ruotsissa), joten Fortumin tulosodotukset pienevät ja osakkeen hinta laskee.
Taisit keksiä toin ihan itse, ilman äitis apua ???
- lapselle
Siis HÄ ? kirjoitti:
Taisit keksiä toin ihan itse, ilman äitis apua ???
Fortum on ilmoittanut laskevansa sähkön hintaa Ruotsissa (maanatain lehti). Sähköstä saadut tuotot siis laskevat ja osakkeen hinta myös.
- nyt
amper kirjoitti:
kun laskivat hintaa suomessakin ja oskkeen kurssi hipoo ennätyksiä. ??
Onneksi on niitä osakkeita, ihanata ihanata, siis minulla ei sinulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23910372
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486474- 825129
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324710- 403994
- 613354
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253278On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283245Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063