Jasminen ei tarvitse ratsastaa Johannan kustannuksella

Jasmine =/= Johanna

Jasmine ehti tuossa välissä niittämään suosiota Ruotsissa ihan omilla ansioillaan. *Ja huom!* Ruotsissa Johanna ei ole ollut tietääkseni yhtä tunnettu, eli Jasmine teki siinä ihan pätevän siirron. Hän on siis siihen tarpeeksi kaunis.

Hän on siis onnistunut *tosiaankin* niittämään suosiota ilman Johannan apua. En epäile, etteikö hän pystyisi siihen jatkossakin, Johannaa mainitsematta.

Jasminen tulisi sitten liittämään Johannaan lähinnä vain näädät ja suomalaiset. Hän on sentään oma henkilönsä.

38

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vnifvfvnfv

Jos Jasminesta olisi Ruotsissa tulossa julkkis, niin ketjun aloitukseen olisi varmaan saatu jotain linkkejäkin tukemaan tätä...?

• krisu44

Siis 15v täällä asuneena voin kertoa ettei todellakaan ole mikään julkkis täällä. Ei edes pikkujulkkis. Mutta itse tykkään että hän on ihan terveen elämän omaava nuori nainen joka/on joutunut olemaan siskojensa rinnalla niin hyvässä kuin pahassa. Ja toivon hänelle onnea matkaan,,,

• Kerro jos tiedät

AP. voisi antaa muutamia esimerkkejä Jasminen menestyksestä ilman Johannakytkentöjä.

• Mikä maine?

Millähän tavalla Jasmine on mainetta niittänyt Ruotsissa? Eihän häntä siellä kukaan tunne. Tavis muiden joukossa.

• Iltalehti 4.12.2013

Reippaasti missikisoihin; Iltalehti 4.12.2013:

”Ehdokkaana Ruotsissa: Tuksun sisko haluaa Miss Universumiksi

Maatilan prinsessa -ohjelmassa mukana ollut Jasmine Tukiainen on ehdolla Ruotsin edustajaksi Miss Universum -kisaan.

Ruotsissa on käynnistynyt nettiäänestys, jossa haetaan edustajaa Miss Universum -kisaan. Mukana on myös suomalainen Jasmine Tukiainen, joka on Johanna Tukiaisen pikkusisko.

24-vuotias Jasmine asuu Tukholmassa ja aloitti julkkiksen uransa osallistumalla Maatilan prinsessa-ohjelmaan. Miss Unuiversum -esittelyssä Jasmine haluaa puolustaa eläimiä ja auttaa Tukholman kodittomia.

Jasminen osallistumisesta Ruotsin äänestykseen kertoi ensimmäisenä Voice.”

Artikkeli 2 kuvaa: http://www.iltalehti.fi/viihde/2013120417796213_vi.shtml

• dodolehhw

Tuohan on nimenomaan näkyvyyttä *Suomessa*. Vai luuletko, että Ruotsissa kirjoitetaan lehtijuttuja jokaisesta nettiäänestyksen ehdokkaasta? Puhumattakaan, että olisi *suosittu*... Ja Suomessa on siis nimenomaan tunnettu Tukiais-sisarena, täytyyhän se tuossakin mainita erikseen samassa lauseessa kuin esitellään henkilö, eikä hänellä telkkariin tai juorulehdistöönkään olisi mitään asiaa ilman tuota sisarusnäkökulmaa.

• Jäätynyt Kyynel

Pikkusisko toivoo, että Tuksu saisi apua päästäkseen eroon alkoholista.

”Jasmine-sisko Johanna Tukiaiselle: Ota kiinni elämästäsi!

Ruotsissa asuva Jasmine Tukiainen, 24, toivoo, että hänen siskonsa Johanna hakisi apua.

- Olen huolissaan hänen elämäntilanteestaan. Toivottavasti hän ottaa kiinni elämästään, Jasmine sanoi.

Jasmine kertoi tunnoistaan TV5:n syyskauden ohjelmien pressitilaisuudessa. Hän on mukana uudessa tosi-tv-sarjassa Maatilan Prinsessa, jossa kymmenen kaunotarta työskentelee maatilalla.

Jasmine asuu vakituisesti Ruotsissa ja näyttelee Tukholman kaupunginteatterissa. Hänet on nähty Suomessa muutama vuosi sitten Telia-Soneran tv-mainoksessa.”

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Jasmine-sisko-Johanna-Tukiaiselle-Ota-kiinni-elamastasi/1017174

• joopajoooool

Jasmine nussi sitä tv tuottajaa että pääsi maatilan prinsessaohjelmaan, tämä on fakta. Nussi uudelleen että olisi voittanut kisan, että näin! Tunnen molemmat sisarukset. Pikku tuksu on valehteleva pikku pimu, ja ilkeäkin vielä. Mut seksilllä meni eteenpäin!

• Jasmine on saapunut

Jasmine on saapunut Suomeen tänään 5.3.14:

"Helsinki !

• Markku ja Jasmine T.

• Jasmine ja Markku T.

• 1metallimuija

Muutokset verokorttiin Suomessa voi tehdä kätevästi netissä eikä tarvitse jonottaa.
        Kumma tyyli the Tukiaissystereillä mollata Suomen systeemejä.

• 11+5
        1metallimuija kirjoitti:

Muutokset verokorttiin Suomessa voi tehdä kätevästi netissä eikä tarvitse jonottaa.

Riippuu millä asialla on. Jos on virallisesti kirjoilla Ruotsissa, kuten varmaan onkin - mutta tekee töitä myös Suomessa ainakin välillä, niin voi olla ettei ne veroasiat yhtä helposti onnistu netin kautta kuten meilä normipalkansaajasuomalaisilla.

Ja mielestäni ei mollannut - kunhan ihmetteli. Kyllä minäkin ole ulkomailla asuessani ihmetellyt julkisesti välillä asioita jotka sielä ovat erilaisia ja ehkä toimimattomampia kuin mihin ole täällä kotona tottunut.

• pieni nauraja
        1metallimuija kirjoitti:

Oliko lentokentällä mahdollisesti punainen matto valmiina odottamassa rinsessaa ?

• Jasmine 6.3.14

Jasmine 6.3.14:

”Eksynyt Jasmine

Haha tänään olen viihdyttänyt ihan itse itseäni!

Tuli hirvee kiire lähtee ja katoin nopeesti reittioppaasta matkan. Sinne minne olin menossa oli pitkä matka ja mulla oli vain katuosoite ja julkiset käytössä... Lopulta tulin perille juuri ajoissa vaikka meinasin eksyy monesti bussivaihdoissa ja pysäkkejen välillä..

Nooo... Kun olin valmis ja päivä meni ihan hyvin lopulta niin akku loppu puhelimesta, (tietysti) en tiennyt edes missä olen... Iloitsin kun löysin sitten kahvilan!! :) Mutta... siellä ei henkilökunta puhunut suomea eikä englantia ja yritettiin jotain keksimää viittomakieltä siinä... joten en saanut apua löytää takaisin keskustaan. ;D aloin nauramaan itsekseni ennenkun siinä sit tuli kaks mukavaa miestä ja oli pakko kysyy, et "missä mä oon"?! Sit repesin ku kuulin itse miten blondilta kuulostin JA ne auttoi ystävällisesti eksynyttä minua.

Lopulta löysin bussin ihan vierestä joka menee suoraan keskustaan! (Etsimiseen meni tunti) Hahahh.. Tässä mun päivä.

Nyt tapaamaan rakasta ystävää ja ei mitään kiirettä minnekkään :) kaveri nauro vaan että "sinä ja sun aikataulut". Jepp. Optimistinen. Tällaista se välillä on ja eksyn, kun ei ole niin moneen vuoteen asunut täällä.

Hyvää iltaa kaikille! Aina saa nauraa itselleen :p”

7L: http://www.seiska.fi/Jasmine-Tukiainen/Eksynyt-Jasmine-/1034712

• Olen lätkässä

Jasmine, sinä kaunis, suloinen, luonnollinen ja viehättävä, reipas, rehti ja oikeamielinen, kiiros sinulle, kun päästät meidät seuraamaan vaiherikasta ja pirteää elämääsi.

Sisäisesti ja ulkoisesti kauniille tytölle löytyy aina mukavia miehiä pelastamaan pulasta. Ne karismaattiset saavat vielä odottaa vuoroaan.

• Kuikamoinen

Voice raportoi 12.5.14:

”Jasmine Tukiainen menestyi kauneuskilpailussa Ruotsissa!

Maatilan prinsessat -sarjasta tuttu Jasmine Tukiainen valittiin Miss Universe Stockholm -kilpailun perintöprinsessaksi.

Jasmine Tukiainen, 25, tuli tv-katsojille tutuksi viime syksyn realitysarjasta Maatilan prinsessat. Sarjan kuvausten jälkeen Jasmine palasi takaisin Tukholmaan, joka on hänen kotikaupunkinsa.

Nyt Jasmine on nousemassa tunnettuuteen myös Ruotsissa. Hän nimittäin osallistui Miss Universe Stockholm -kauneuskilpailuun, vaikka on vain 157-senttinen. Jasmine selvitti tiensä kilpailun finaaliin, joka järjestettin viime viikonloppuna…”

Voicen koko artikkeli kuvat: http://www.voice.fi/viihde/jasmine-tukiainen-menestyi-kauneuskilpailussa-ruotsissa/2/61178

• Pieniä lisäyksiä. .

Jasmine on myös esiintynyt Ruotsissa Telia-Soneran mainoksessa, tehnyt pieniä elokuva ja teatterirooleja ja esiintynyt jollain musiikkivideolla.

• Bloggaus 17.5.

Jasminen bloggaus 17.5.

”Miss Universe Stockholm 2015

Hei kaikille!

Tänään on aurinkoista ja lämmintä!! Ihanaa!
      Ajattelin kertoa osallistumisestani Missikisoihin 2014-2015.

Hain ehdotuksien jälkeen tähän kisaan viimevuoden lopussa, eli vuodelle 2014. Päätin kuitenkin jättää koko kisat väliin monesta syystä.. Julian menehtymisen jälkeen en tehnyt mitään… enkä nähnyt mitään ideaa lähteä ”kauneuskilpailuun”! Toiseksi ajattelin, että mitä ihmettä mä sinne meen tekee, haha..

No kuitenkin.. Yhtenä päivänä olin kuitenkin saanut sähköpostia häneltä, joka pitää näitä kisoja. Mut kutsuttiin castingiin vuodelle 2015. Ajattelin nyt, että okei olisihan se hauska kokeilla ja mennä sinne. Kysyin kuitenkin Joakimilta (järjestäjä), että ”onko mitään järkeä että tulen? Olen vain 157senttinen…” Hän vastasi, että tietysti, ja mm., että ”kyllä, olet lyhyt, mutta kaunis. Nähdään lauantaina castingissa!”

Noooo…. menin sinne, pääsin kisaan ja lopulta myös Finaaliin.

En ollut koskaan kävellyt catwalkilla (paitsi 12-13-vuotiaana hiusnäytöksessä, hahah, mutta se nyt on vanhaa…) megakorot jalassa, vähän turvonnut olo ja sanon vaan, että kyllä jännitti kun ymmärsin, että pitää kävellä ihmisjoukon läpi ja poseerata ja EI kaatua keskelle kaikkea…”

Bloggaus kuvineen:

http://jasminetukiainen.se/2014/05/17/missuniversestockholm-2015/

• Hymy 21.5.14

Hymy 21.5.14:

”Tämä suomalaiskaunotar hankki silikonit!

Johanna Tukiaisen pikkusiskonakin tunnettu Maatilan prinsessa -kilpailija Jasmine Tukiainen on hankkinut uudet silikonit. Aiemmat hänelle pistettiin 5-6 vuotta sitten.

- Äskettäin sain kuulla, että nämä implantit nimeltä PIP ovat ”vaaralliset” ja pitää vaihtaa… (…) nyt maanantaina sain uudet rinnat!

- Olen todella tyytyväinen muotoon ja kokoon ja siirsin ne rintalihaksen alle, koska aikaisemmin ne olivat päällä, Miss Universe Stockholm -missikisoissa kolmanneksi tullut Jasmine paljastaa.”

Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tama-suomalaiskaunotar-hankki-silikonit

• Korjausliike

Ottiko missikisoissa tehdyt havainnot omista puutteista noin lujille?

• Jasminen bloggaus

Jasminen bloggaus 21.5.14:

”Fake or Real!? Muovitissit vs. aidot rinnat

Hei kaikki ihanat lukijat! Mitä mieltä olette? Aidot vai feikit?
      VAROITUS! Blogi sisältää Kuvia rinnoista!

Suomessa monet puhuu ”muovitisseistä” ja yhdistää ne ”bimboihin”. Tukholmassa myytiin viime vuonna yli 15000 implanttia (jotka laitetaan rintojen sisälle suurennukseen/ muokkaukseen). Niistä yli 70-80% asiakkaista oli saanut lapsia. Ikäluokka on 25-40v.

Voi väitellä: ”muovi-tissit, mulla on sentään aidot, aitoa tavaraa.”
      Tai: ”mieluummin maksanut näistä, täydellinen muoto eikä roikkuvat löllöt ja aidot”.

!?!?!??? Whaaat….

Mitä väliä oikeesti onko aidot vai ei. Suuri osa naisista JA miehistä tekee muokkauksia… oli sitten rintoihin, takapuoleen, huuliin tai naamaan...

Henkilökohtaisesti ymmärrän tämän argumentin että ”kunhan ei tee ”LIIKAA”… Mutta kuten kauneus, on tämä katsojan silmässä.

Mun mielestä pienet rinnat on kauniit ja seksikkäät, kun taas jotkut rakastaa isoja rintoja.

Mistä miehet tai naiset tykkää??? Tytöt… miehillä on myös eri mielipiteitä. Yleensä mies rakastaa kaiken kokoisia rintoja. Jotkut ihailee isoja, kun taas toiset sanoo, että isot ei edes ole hienot ja vaan tiellä? Oman mieheni mielestä kaikki sopii eri kokoihin.

Sopusuhtaisuus… jotkut sopii isoihin, jotkut ei.

PS. Älä ikinä muuta itseäsi Toisen takia tai mitä mieltä hän on.
      Ainoastaan itsesi vuoksi…”

Koko bloggaus: http://jasminetukiainen.se/2014/05/21/fake-or-real-muovi-tissit-vs-aidot-rinnat/

• kohta tulee haikara!

"Tissien laittamisen jälkeen saanut lapsia"? Oho!

• Pää näätä

Ilman Tussuttimen saamaa julkisuutta kukaan ei tietäisi Jassu-sössön olemassaolosta yhtään mitään.
      Pitäisi jo joidenkin tajuta että Tukiaisten perheen julkisuusarvo on tullut aivan täysin Tussuttimen ansiosta, muut heistä ovat sitten näätäilleet ja lokkeilleet itsensä Tussuttimen vanavedessä julkisuuteen.

• The Tukiaiset

Voihan se olla noinkin. Anyways, The Tukiaiset Story elää vahvasti ja voi hyvin.

• Joel T.
        The Tukiaiset kirjoitti:

Voihan se olla noinkin. Anyways, The Tukiaiset Story elää vahvasti ja voi hyvin.

Mitenhän sen Joel-pojun saisi hörhöilemään mukaan julkisuuteen... meniskö huojuvana Dolls-joukkueessa?

• The Tukiaiset
        Joel T. kirjoitti:

Mitenhän sen Joel-pojun saisi hörhöilemään mukaan julkisuuteen... meniskö huojuvana Dolls-joukkueessa?

Siinä sitä olisi perheyrittäjyyttä parhaimmillaan.

• Hymy kertoi 12.6.14

Hymy kertoi 12.6.14:

”Nyt on avonainen selfie, Jasmine Tukiainen!

Johanna Tukiaisen pikkusisko Jasmine Tukiainen on tullut rytinällä julkisuuteen. Nainen on nyt myös innokas selfieiden lataaja.

Pikku-Tuksu on osallistunut Maatilan prinsessat -ohjelmaan ja tuli hiljattain kolmanneksi tukholmalaisessa missikisassa. Neitokainen pyörittää omaa kauneusalan nettikauppaansa ja toimii näköjään myös itse brändinsä mallikaunottarena. Nyt nainen on julkaissut melkoisen avonaisen selfien.”

Kuva: http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfp1/10471939_518476464945080_493880231_n.jpg

Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/nyt-on-avonainen-selfie-jasmine-tukiainen

• Pää näätä

Jassu-sössö voi ratsastaa mulla, on satulan tappikin kohdallaan.

• Cupero

Jasmine Tukiainen kertoi tatuointiensa taustaideat 17.6.14:

”Tatuoinnit ja niiden tarkoitus ja ”tarkoitus”

Mua pyydettiin kertomaan mun tatuoinneista ja niiden merkityksestä. Kuulen itse asiassa usein mun tatuoinneista.. Joko olen ”pilannut” kroppani täysin, tai sitten mulla on tosi ”makeet” tatskat.

Siis tatskat on kaikin puolin tosi tavallisia, ja sanoisin, että melkein kaikilta löytyy joku, edes pikkunen jossain nilkassa tai muualla. Tatuoinnit on TÄYSIN makuasia ja niin myös oma asia mistä tykkää ja mitä valitsee tehdä oman kroppansa kaa.

Itse en ikinä lähtisi ”muotijuttuihin” mukaan, esim. alaselän tribaaliin tai tiettyihin symboleihin/ kuviin, jotka leviää nopeesti, mutta ikävä kyllä myös katoaa ”muodista” yhtä nopeasti… Miksi tatuoida jotain mikä kaikilla on? Se on siinä koko sun loppuelämän.

Itse oon sitä mieltä, että se on hyvä, jos se tarkoittaa jotain erityistä itselleen, tai että niissä on joku ajatus takana. Monet taas tekee niitä vain ja pelkästään, koska omasta mielestä ne näyttää hienolta. Mä vaan tykkään tatuoinneista, mun mielestä tatskat voi olla seksikkäitä tai kauniita, miehillä kun naisilla…”

Koko bloggaus kuvia tatuoinneista: http://jasminetukiainen.se/2014/06/17/tatuoinnit-ja-niiden-tarkoitus-ja-tarkoitus/

• Tuksahdus

Pikku-Tuksusta ei ikinä olisi tullut turhisjulkimoa, ellei hän olisi Tunkin pikkusisko. Tunkin ansiosta pikku-Tuksu pääsi Seiska-julkkikseksi, mutta juuri tuo lähsukulaisuus Suomen kammottavimpaan turhikseen saa aikaan sen, ettei kukaan tule ikinä ottamaan pikku-Tuksua sen vakavammin, kuin mitä turhiksiin suhtaudutaan.

• Loistava polku

Jasminen kyllä kulkee ihan omia polkujaan, eikä halua mitenkään leimautua Tuksun kautta.

• Poutapäivä

Jasminen kuulumiset 24.6.14:

”kesä vai ei ?

Juhannus meni rakkaitten, ystävien ja perheen seurassa. Täällä oli hirveen kylmä … (on vieläkin..) :( Vietettiin kuitenkin rentouttava viikonloppu ja juhannus miesystävän mökillä! Mökkeily on kyllä niin ihanaa! "Huhujen" mukaan aurinko ja lämpö on tulossa takas! (TOIVOTTAVASTI!) :) Odottelen täällä innolla!!!

Tullaan taas viikonlopuksi Helsinkiin, luvassa on isot synttäri-juhlat! Mietiskelen tässä mitä ostaisin synttärilahjaksi tai jos vaan kokkailen jonkun hyvän illallisen? hmm...

AINIIN !! - Ettehän te lukijat ole missannut Ribellan kilpailua? -Lukekaa se mun toisesta blogista ja osallistukaa!

• Ei poikkeusta

Kaikki Jasminit samanlaisia tyhjänkehujia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe