Ei hän ole täällä. Totuus on se. Teinitytöt, paatuneet akat ja vanhat piiat vaan vastailee mitä sattuu mieleen juolahtamaan. Sekä muutama mies/ poika käsi housun etumuksessa, jotka ei saa mitään aikaiseksi omassa elämässään.
Aivan sama mitä tänne kirjoittaa, ei kannata panostaa.
19
133
Vastaukset
- isontaakaikkikerral
Viihdettä ikä kaikki. Suurennuslasilla on hyvä suurennella omia rahoja!
TAi pullonpohja-silmälasienkin läpi kaikki asiat näyttävät isommilta.- HAHa! :D
Olet siis ollut jonkun rahojen perässä. Mitä sinussa on sellaista, että joku siitä maksaisi?
- lähdetuostaliikettä
HAHa! :D kirjoitti:
Olet siis ollut jonkun rahojen perässä. Mitä sinussa on sellaista, että joku siitä maksaisi?
Mulla on maailmanlaajuista valtaa.
- -silmälasiton-
lähdetuostaliikettä kirjoitti:
Mulla on maailmanlaajuista valtaa.
Niin on mun tutulla skitsofreenikollakin.
- sinäkösenpoltit
-silmälasiton- kirjoitti:
Niin on mun tutulla skitsofreenikollakin.
Niin hän taitaa poltella näitä omaisuuksia kuten tuon jonkun kannonkosken kunnantalonkin maan tasalle?
VAI OLITKO SE SINÄ ITSE?
- no kyllä ne kaikki
ovat täällä mutta uhraavat ne ihastuksensa tai rakkautensa himon ja viettelyksen jumalalle. eivät nämä ole terveitä. voimansa he saavat siitä kun kiduttavat toista ja itseään niin että lopulta se toinen väsyy. se on väsytyskeino josta he kokevat selviytyvän voittajina. niin he tuntevat itsensa suuriksi ja mahtaviksi. he luulevat itseään systeemin herroiksi mutta todellisuudessa ovat orjia.
- turha valehdella
itselleen valehtelua.
jos juttua ei tule, ei ole ihastusta tai rakkautta.
eivät "nämä" ole terveitä, sinäkin kuulut juuri noihin "näihin". - samaa mieltä
turha valehdella kirjoitti:
itselleen valehtelua.
jos juttua ei tule, ei ole ihastusta tai rakkautta.
eivät "nämä" ole terveitä, sinäkin kuulut juuri noihin "näihin".että silloin sitä ei tosiaankaan ole jos juttua ei tule. jotain kiinnostusta kuitenkin on ehkä seksuaalista kun kerran vaivaa nähdään täällä sen eteen. on kuitenkin pyöristyttävää että tunteista ja rakkaudesta puhutaan täällä kun sitä ei kerran ole.
- turha valehdella
samaa mieltä kirjoitti:
että silloin sitä ei tosiaankaan ole jos juttua ei tule. jotain kiinnostusta kuitenkin on ehkä seksuaalista kun kerran vaivaa nähdään täällä sen eteen. on kuitenkin pyöristyttävää että tunteista ja rakkaudesta puhutaan täällä kun sitä ei kerran ole.
miten niin ihmiset täällä kirjoittaisivat tunteista tai rakkaudesta SINUA kohtaan?
eihän tämän palstan nimi ole sinun nimesi. etkä tiedä, kuka milloinkin kirjoittaa. narsistista kuvitellakin muuta.
eikä kannata itselleen valehdella muutenkaan. seksuaalinen kiinnostus johtaa seksiin, ei palstalle. - ei täällä tarvitse
miten niin ihmiset täällä kirjoittaisivat tunteista tai rakkaudesta SINUA kohtaan?
eihän tämän palstan nimi ole sinun nimesi. etkä tiedä, kuka milloinkin kirjoittaa. narsistista kuvitellakin muuta.
eikä kannata itselleen valehdella muutenkaan. seksuaalinen kiinnostus johtaa seksiin, ei palstalle.tietää tapauskohtaisesti eri ihmisten viestejä kuka kirjoittaa kenellekin kun ymmärtää sen minkä välikappaleena koko palsta toimii. ei naiset niin erilaisia ole eivätkä miehet niin erilaisia keskenään. ei tarvitse olla einstein että sen ymmärtää. tokihan tämä pohjautuu myös omakohtaiseen kokemukseen. se miksi ymmärrän tämän homman on siksi että uskoin sokeasti ihmisten hyvyyteen. en kuitenkaan ole niin välinpitämätön etten kertoisi siitä muille. mielestäsi olen narsisti kun kirjoitan asiallisesti totta. pidät siis narsistina henkilöä anonyymilla nettipalstalla jossa itsekin olet anonyymi. mahtaa olla paljon pelissä.
- turha valehdella
ei täällä tarvitse kirjoitti:
tietää tapauskohtaisesti eri ihmisten viestejä kuka kirjoittaa kenellekin kun ymmärtää sen minkä välikappaleena koko palsta toimii. ei naiset niin erilaisia ole eivätkä miehet niin erilaisia keskenään. ei tarvitse olla einstein että sen ymmärtää. tokihan tämä pohjautuu myös omakohtaiseen kokemukseen. se miksi ymmärrän tämän homman on siksi että uskoin sokeasti ihmisten hyvyyteen. en kuitenkaan ole niin välinpitämätön etten kertoisi siitä muille. mielestäsi olen narsisti kun kirjoitan asiallisesti totta. pidät siis narsistina henkilöä anonyymilla nettipalstalla jossa itsekin olet anonyymi. mahtaa olla paljon pelissä.
"mielestäsi olen narsisti kun kirjoitan asiallisesti totta."
Vääristely ja valehtelu sujuu näköjään rutiinilla.
Sanoin kuitenkin, että on narsistista keneltä tahansa kuvitella, että palstan viestit kohdistuvat itseen. Vaikka tännekin tulisi tuhat viestiä päivässä, ei ole oikein tervettä kuvitella, että joku tietty niitä kirjoittelee itselle. Eikä se ole oikein sitä jokua kohtaan, joka niitä ei kuiteskaan kirjoittele.
Mulla ei ole mitään pelissä, kiitos kysymästä :) En ole kiinnostunut kenestäkään palstoilla enkä kirjoita romanttisia viestejä tänne tyhjyyteen. - eihän siinä
"mielestäsi olen narsisti kun kirjoitan asiallisesti totta."
Vääristely ja valehtelu sujuu näköjään rutiinilla.
Sanoin kuitenkin, että on narsistista keneltä tahansa kuvitella, että palstan viestit kohdistuvat itseen. Vaikka tännekin tulisi tuhat viestiä päivässä, ei ole oikein tervettä kuvitella, että joku tietty niitä kirjoittelee itselle. Eikä se ole oikein sitä jokua kohtaan, joka niitä ei kuiteskaan kirjoittele.
Mulla ei ole mitään pelissä, kiitos kysymästä :) En ole kiinnostunut kenestäkään palstoilla enkä kirjoita romanttisia viestejä tänne tyhjyyteen.olisi mitään järkeä että ihmiset päivittäin käyttäisivät runsaasti aikaa tähän vain ja ainoastaan kuvitelman innoittamana. aliarvioit nyt kirjoittajia ihan suotta. täällä monet jopa puhuvat näistä kirjoitteluista keskenään ties missä työpaikoilla jne. mutta tyhjyyttä täällä ei suinkaan ole. näethän kuinka kuhina käy kuin muurahaispesässä. tyhjyyttä on ainoastaan sanoissa joilla ihmiset ruokkivat toinen toisiaan. tämä on peliä. houkutellaan sanomaan asioita joita ei haluta suoraan kysyä ja teeskennellään ettei ymmärretä. sitten kun selviää tarpeeksi niin olevinaan sydän murskata ollaan jättämässä hyvästejä ja voivotellaan kuinka oli riittämätön toiselle. peliä tämä on.
- jospa tuolta
- kaikenlaisiaajatelmi
Mutta niin tytöillä on hyvä mielikuvitus, joista voi syntyä hauskoja ajatelmia, oikeassa elämässäkin.
- 18+1
Ja sit meitä jotka sai aikaseksi pakit itselleen, nyt sitten itketään ikävää.
Kun ei se valitettavasti ole niin helppoa että jatkaa vaan eteenpäin, tunteet ei aina anna periksi. - Mitä se haittaa
Mitä ajattelit tuolla panostamisella ? Kyseisillä paatuneilla akoilla, vanhoilla piioilla yms voi olla hyvinkin mielenkiintoisia ajatuksia. Heiltä voi saada myös vertaistukea. En pidä itsekkään tästä palstasta, mutta en lähtisi noin jyrkällä "kädellä "arvostelemaan palstalaisia. Senhän me jo tiedettiinkiin, että kenenkään hän ei ole täällä.
Arvostelisin/ ojentaisin enemmänkin niitä ilkeitä pahanpuhujia, joita on myös palstalla.- aina vain muut
ketkä ovat palstalaisia, kun tänne kirjoittavat, kuten aloittaja, sinä tai minä emme ole palstalaisia?
- Mitä se haittaa
aina vain muut kirjoitti:
ketkä ovat palstalaisia, kun tänne kirjoittavat, kuten aloittaja, sinä tai minä emme ole palstalaisia?
Me kaikki, jotka kirjoitamme tänne :) Ymmärsit, miten halusit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895