..näköjään täällä tehnyt mielestään huumoripitoisia avauksia toisten nimissä. Lieköhän sillä rassulla lääkitys kohdallaan kun näyttää isopyörä heittävan taas ihan huolella. Tavallaan kyllä harmittaa kun se onnistunut pilaamaan tämän palstan, ei tänne juuri kukaan taida enää mitään viitsiä kirjoitella kuten en minäkään taas pitkilleen ole viitsinyt.
Vajakkitrolli on taas..
8
173
Vastaukset
- määmy
Ite oot vajakkitrolli.
- Ikisinkku M
En minä ole trollannut muilla, kuin määmyn nikillä
Ikisinkku M kirjoitti:
En minä ole trollannut muilla, kuin määmyn nikillä
Ristus ku tulis kolmas maailmansota niin pääsis teidänkin yksinkertaisesta ajatuksenjuoksusta.
- Ikisinkku M
relaxed_eyes kirjoitti:
Ristus ku tulis kolmas maailmansota niin pääsis teidänkin yksinkertaisesta ajatuksenjuoksusta.
Tuo oli trollin eikä minun viisauksia ja varmaan tuo määmynkin kommentti tuli trollilta.
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuo oli trollin eikä minun viisauksia ja varmaan tuo määmynkin kommentti tuli trollilta.
Ja sinä pässi olet aloittaja? Samaa kastia.
- Ikisinkku M
relaxed_eyes kirjoitti:
Ja sinä pässi olet aloittaja? Samaa kastia.
Joo, minä olen aloittaja ja mitä se oikeastaan sinun persettä kutittaa? Kirjoita mieluummin itse jotain viisasta kun sitä kerran kaipaat.
- Ikisinkku M
Ikisinkku M kirjoitti:
Joo, minä olen aloittaja ja mitä se oikeastaan sinun persettä kutittaa? Kirjoita mieluummin itse jotain viisasta kun sitä kerran kaipaat.
Olen pahalla tuulella kun tuli pänät miesvm_1967:n kanssa.
- Huhhh!
Ikisinkku M kirjoitti:
Olen pahalla tuulella kun tuli pänät miesvm_1967:n kanssa.
Eipä ihme, kun bänät vielä kestäisikin, mutta, että pänätkin vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458