ettet ota suoraan yhteyttä, vaan venkoilet täällä?
Mä luulen että suurin osa on täällä vaan siksi että ne on hannareita.
Mikä on se syy
40
305
Vastaukset
- Ollaan oltu
yhteydessä ja ollaan jatkossakin. Kyllä jokainen on yhteydessä siihen, joka kiinnostaa.
- nettibullshittiä
Juuri näin. Kaikkiin, joihin tahdotaan, ollaan jo yhteydessä.
- rehellisestijoo
Yksi syy on se, etten saa vastakaikua, joten huutelen sitten täällä. Toinen syy, en halua häiritä häntä.
- venkoilija
Huvikseen vaan venkoilen, kun ei ole nyt. parempaakaan tekemisä just
- Nii-in..
venkoilija kirjoitti:
Huvikseen vaan venkoilen, kun ei ole nyt. parempaakaan tekemisä just
En uskalla ottaa yhteyttä.
En uskalla lähteä enää hänen kanssaan parisuhteeseen. Välillä saan ihanaa palautetta ja toisinaan olen ihan hirveä.
Mies ei näe omia haasteitaan vaan näkee minussa kaiken vian.
Toki saatan ottaa myös väärin asiat.
Kaipaan kuitenkin toista. Voi että...
- Pelkuri
Hannari oon. En halua pilata mitään.
- miehet,olkaa miehiä..
Onko sulla nykyisellään sitten jotain säilyttämisen arvoista..?Voisit saada paljon enemmänkin..
- timekäyttöö
Aika, jos on aikaa liki 30v nii ei sitä oteta!
- kysymys?
Mihin yhteyttä?
- en uskalla soittaa
OMO-infoon?
- Vastaus...
Jariin
- se on todellisuus
Joo tai jos puoletkaan siitä 15 vuotta on aikaa kulunut, niin molemmilla on ihan erit kuviot, ei voi eikä kannata yhtäkkiä ottaa yhteyttä. Korkeintaan jos jossain isommassa tapahtumassa näkee toista niin voisi vaihtaa kuulumisia.
- loukkaavaa lähestyä
Jos 15 vuotta olet käyttänyt puskissa kyttäämiseen ja ihmisten arvosteluun ja paskajuttujen keksimiseen ja valehteluun ja vääristelyyn, sinuna jättäisin kuulumiset vaihtamatta myös isommissa tapahtumissa.
- se on todellisuus
loukkaavaa lähestyä kirjoitti:
Jos 15 vuotta olet käyttänyt puskissa kyttäämiseen ja ihmisten arvosteluun ja paskajuttujen keksimiseen ja valehteluun ja vääristelyyn, sinuna jättäisin kuulumiset vaihtamatta myös isommissa tapahtumissa.
Erehdyt henkilöstä. En ole kytännyt tai tehnyt mitään muutakaan luettelemistäsi asioista. Et tunne minua. Onpa typerää kuvitella kirjoitukseni olleen sinulle. Olet täysin tuntematon minulle kuten muutkin palstalla.
Jätän oman henkilöni arvioitavaksi haluaako hän keskustella jos joskus nähdään.
- m>n
Otan ainostaan irl ja se kun hänen kanssaan ei onnistu ja on tiedossa hänellä niin ei voi mitään.
- Rehellisellä ottella
Tää on vaan omien tuntojen purkua ja vertaistuen hakua, kun hän ei reaalielämässä itse kykene/rohkene puhumaan kanssani asioista. Viestiä olen hänelle laittanut, mut ei vastausta, kaipa sitä sitten omien ajatusten kanssa taas "mätänen" kun toinen ei puhu. Ehkä hän on vaan silleen vaikea ihminen ettei hän osaa puhua asioista, ja se puhuminen olis nimenomaan se avain siihen luottamukseen ja yhteisten sävelten jatkumiseen tulevaisuudessakin.
- tahtominen
Miksi hän haluaisi sun kanssa luottamusta ja yhteisiä säveliä?
Hyvin usein kyse on siitä, että joku ei Tah-do. Vaikka se selitellään täällä itselle kovin edullisesti ja samalla sitä jotakuta alentavasti ei kykene/uskalla/osaa. - Mietin edelleen
tahtominen kirjoitti:
Hyvin usein kyse on siitä, että joku ei Tah-do. Vaikka se selitellään täällä itselle kovin edullisesti ja samalla sitä jotakuta alentavasti ei kykene/uskalla/osaa.Totta tuo tahtominen.
Mikä estää minua ottamasta yhteyttä.
No...tyhmyys ja pelkuruus. Miksi...niin... Pelkään torjutuksi tulemista. Toki sitten tulisi pakit. Yritetty olisi ainakin. - Juuri näin.
tahtominen kirjoitti:
Hyvin usein kyse on siitä, että joku ei Tah-do. Vaikka se selitellään täällä itselle kovin edullisesti ja samalla sitä jotakuta alentavasti ei kykene/uskalla/osaa..
- totuuttapukkaa
Juuri näin. kirjoitti:
.
mitä te nössöilette?? minä en ole kaunis, en fiksu, olen lihava ja muutenkin tollo, mutta uskallan kuitenkin kysyä ja kertoa tunteeni! ei mua ainakaan haittaa jos saan pakit. tiedänpähän ainakin ettei ole mahdollisuutta ja välit ei menny poikki vaikkakin ihastuin.
- Mietin edelleen
totuuttapukkaa kirjoitti:
mitä te nössöilette?? minä en ole kaunis, en fiksu, olen lihava ja muutenkin tollo, mutta uskallan kuitenkin kysyä ja kertoa tunteeni! ei mua ainakaan haittaa jos saan pakit. tiedänpähän ainakin ettei ole mahdollisuutta ja välit ei menny poikki vaikkakin ihastuin.
Nii-in. Nössö ainakin vielä.
- Juuri näin.
totuuttapukkaa kirjoitti:
Tarkoitin viestini nimimerkille tahtominen. Jos ei sinuun yhteyttä ota niin silloin ei tahdo. Simple as that.
- totuuttapukkaa
Mietin edelleen kirjoitti:
Nii-in. Nössö ainakin vielä.
en vaan ymmärrä. eihän kukaan löydä itelleen puolisoa jos vaan on siellä puun takana piilossa. mitä siinä häviää jos kertoo tunteensa?
- Rehellisellä otteell
tahtominen kirjoitti:
Hyvin usein kyse on siitä, että joku ei Tah-do. Vaikka se selitellään täällä itselle kovin edullisesti ja samalla sitä jotakuta alentavasti ei kykene/uskalla/osaa.Ollaan jo muutama vuosi tässä tätä yhteistä taivalta menty ettei oo uus juttu kyseessä ja juuri se puhumattomuus onkin tuonut tähän suhteeseemme sitä epäluottamusta. Jokinhan siinä mättää jos toinen ei puhu asioista pintaa syvemmälle, ja minä taas pulputan, enkä tahdo millään lailla häntä alentaa, olen tehnyt vain omia päätelmiä tilanteesta. Jos ei tahdo jatkaa yhteistä matkaa, niin mulle pitää kyllä osata se kertoa eikä pitää mykkäkoulua.
- Olen itsekin
Huvikseni näitä lueskelen...en voi ottaa häneen yhteyttä koska hän on varattu.
- huvinsa kullakin
Huviksenihan minäkin...ihan huvikseni vaan.......
- En tiedä
Mikä on hannari ?
- Hän
on varattu..otan silti aina välillä yhteyttä muutenkin.
- Sivusta n
Kiinnostaa tietää, mikä pitää sinut hänessä tai siis pitämään yhteyttä häneen?
- yksinvaan,,
Olen ottanut yhteyttä ja minut torjuttiin, useamman kerran, mutta mielenrauha on siitä, että olen oman osani tehnyt. Häntä ei kiinnosta ja minä vaan vieläkin rakastan. Ehkä meillä on ollut edellisessä elämässä jotain tosi ihanaa ja siksi vielä roikun rakkaudessani ja salaa toivon samanlaista elämää. Opin häneltä paljon, itsestäni, rakkaudesta, elämästä.. ja edelleen opin ja saan, vaikkei hän annakkaan, mut tämä rakkaus yksipuolinenkin.. kiitos kaikesta, en häiritse sua enää,paitsi ajatuksen tasolla.
- Se mies on,
en minä. Sanois suoraan et ei ole eikä vois olla ikinä mun kaltaisesta naisesta kiinnostunut. Mutta kun ei niin ei.
- eyesore
Kuulostaa aika huonolta tekosyyltä. Et sinä voi hänen ajatuksiaan lukea.
- jotenhaaveiluavaan
Ei yhteystietoja,eikä lupaa....
- pelkkää huvia
Hän on varattu kuten minäkin eikä hän kelpaisi miehekseni vaikka mukava on ollut pitää hauskaa joskus, en siis ota yhteyttä.
- sanon rehellisesti.
Syy on .
Perheeni ja sukulaisteni eivät hyväksy häntä.
En hänelle halua aiheuttaa tunteitteni tuomaa ristiriitaa.- justsä
Lapsesi ovat siis sanoneet tai luulet heidän sanovan, että hän ei ole hyvästä. Lapset ovat lapsia, avoimempia kuin moni aikuinen, jos heille näyttää, että kaikki on oka ja hän on hyvästä. Sukulaisten mielipiteet ovat vain mielipiteitä..
- Voi voi
No työpaikalla, kun oli aika toimia toinen osapuoli lähti kirjaimellisesti karkuun. Flirttiä oli ja kiinnostusta puolin ja toisin. Jäin paikalleni ihmettelemään tilannetta...no selväksi tuli. Kiva kiitos. Keväällä taas :( Äh ei tuollaisen torjunnan jälkeen pitäisi ikävöidä. Laitoin kyllä työasioista kysymyksen (tikusta asiaa); yksisanainen vastaus. Oliko tarpeeksi syitä? Tiedän, ei tarvitse kommentoida päivän selviä asioita...
- sanon rehellisesti
:DDDD sori ei mulla ole lapsia. Olen sinkku nainen.
- syytön
Olen täysin syytön tähän, että täällä pyörin, syyllisen voi hakee ihan muualta.
- jalat maanpinnalla
Laitoin hänelle viestin eikä hän vastannut eli ei ole kiinnostunut. Ja en oikein tiedä miksi täällä sitten vielä ruikutan tosin en usko hänen täällä olevan joskus sitä innoissaan ihastuksen huumassa tulkitsee asioita väärin. Kaipa tämä jotain tunteiden purkua sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2011398Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463954Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133140Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1332447Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin922155Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1991799Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3071069Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18855Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143785- 53729