Tässä minä istun ja mietin sinua. Mietin niitä lyhyitä hetkiä, jotka olemme ehtineet jakaa ja sitä miten minun tulisi tulkita eleitä ja käytöstäsi. Vaikutit toisinaan hiukan ihastuneelta. Oli katseet ja oli ne hipaisut - vahingossa tai tarkoituksella - en tunne sinua vielä kyllin hyvin tietääkseni olitko tosissasi vai onko sinussa pientä flirtin vikaa.
Kun marraskuussa kerroin yhteiselle ystävällemme siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan, kertoi hän sinun seurustelevan. En tiedä onko tilanne yhä sama, mutta se minua on pidätellyt tekemästä enempää. Et ole koskaan maininnut tyttöystävääsi. Vain se, että et juuri koskaan ota yhteyttä minuun, vaan minä sinuun, puhuu sen puolesta, että olet varattu tai et tunne samoin minua kohtaan.
Ajatukset vain palaavat alkuun ja tiedän etten vapaudu niistä ennen kuin otan isomman riskin ja kerron suoraan mitä ajattelen ja mitä tunnen, ja pelkään että liityt siihen sarjaan elämäni miehiä, jotka ovat mielissään siitä, että olen heihin rakastunut, mutta he eivät ole minuun.
Nainen kaipaa miestä
Ohutta lumisadetta
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762