Kahdenlaista lämmittelyä.

88+35

Kun itse haluan nauttia yhteisöllisyydestä ja uskovien seurasta käyn seuroissa Ry:llä, mutta kun haluan kuulla Hyvän Paimenen ääntä ja kohdata Hänet elämässäni, niin menen vapaiden suuntien kokouksiin!

19

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 82-33

Sinähän se veitikka olet!

• Avauksen tehnyt "veitikka" janoaa kuulla aitoa Raamattuun perustuvaa Jumalan sanaa.

Hänelle ei riitä vl-VALHEOPIT, viimeisimmät vl-juorut ja vl-naisten vatsan kohdan tuijottelu hyminä.

• Kukin tavallaan

Missä kohtaa Raamuttua neuvotaan eroamaan kansankirkosta Melperi,säännöt ne tulevat siellä hellareillakin vastaan kuten vl,lilläkin.Eri asioissa vain.

• Missä Raamatussa on kansankirkko?

Kes.

• Vl-vanhapiika

Kiletämättä kuin OHO-siionista kerätyt puhujien fraaasit puuduttaa.

Vapaissa suunnissa osataan selittää Raamattu monipuolisesti eikä aina ole samat kohdat joita luetaan alsutukseksi.

• itkun paikka

Se johtuu siitä että siellä on uudestisyntyneitä uskovia joille on Raamatun suisöältö avautunut !

veeällien saarnoja ei jaksa montaa minuuttia kuunnella, kun yhtenään törmää omiin oppeihin ja kaikki selitykset on rakenennettu tukeman niitä.

ja väki istuu ja kuuntelee ja oppii !

• oviherra

Ehkä se vl-puhujien rakastama etiooppialainen hoviherra on jo alkanut kyllästyttää. Riippumatta saarnatekstistä häneen kuitenkin jossain vaiheessa tullaan.

• Usko yksin
        oviherra kirjoitti:

Ehkä se vl-puhujien rakastama etiooppialainen hoviherra on jo alkanut kyllästyttää. Riippumatta saarnatekstistä häneen kuitenkin jossain vaiheessa tullaan.

Kandakeen hoviherralle Filippupsen aian väitetään saarnanneen synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja verressä.

Kuitenkin tuoki jkohta osoitaa, että Filippos halusi varmistaa Hoviherran USKOA Kristukseen ja kun sai häneltä uskon tunnustuksen niin sitten kastoi.

Apt. 8:

34 Hoviherra sanoi Filippokselle: "Voisitko sanoa, kenestä profeetta puhuu, itsestäänkö vai jostakin toisesta?"

35 Filippos rupesi puhumaan, aloitti tuosta kirjoitusten kohdasta ja julisti miehelle evankeliumia Jeesuksesta.

36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" [

37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]

38 Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.

• Usko yksin kirjoitti:

Kandakeen hoviherralle Filippupsen aian väitetään saarnanneen synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja verressä.

Kuitenkin tuoki jkohta osoitaa, että Filippos halusi varmistaa Hoviherran USKOA Kristukseen ja kun sai häneltä uskon tunnustuksen niin sitten kastoi.

Apt. 8:

34 Hoviherra sanoi Filippokselle: "Voisitko sanoa, kenestä profeetta puhuu, itsestäänkö vai jostakin toisesta?"

35 Filippos rupesi puhumaan, aloitti tuosta kirjoitusten kohdasta ja julisti miehelle evankeliumia Jeesuksesta.

36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" [

37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]

38 Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.

Mitäh?

Missä Filippos saarnasi synnit anteeksi?

Ei, eikä Raamatussa yksikään ihminen sitä tee, kuten ei VL;kään käy kasteella.

Kes

• äiti vapaakirkon
        Kesitas kirjoitti:

Mitäh?

Missä Filippos saarnasi synnit anteeksi?

Ei, eikä Raamatussa yksikään ihminen sitä tee, kuten ei VL;kään käy kasteella.

Kes

Käyppä helluntailahkon klovni välillä kattomassa tyhjää Mulkoilusaliasi, samalla kun kattorakennemulkoilet siellä. PS. Tää on uskovaisten foorumi jossa asut kellon ympäri :D

• Olet SIKA!
        äiti vapaakirkon kirjoitti:

Käyppä helluntailahkon klovni välillä kattomassa tyhjää Mulkoilusaliasi, samalla kun kattorakennemulkoilet siellä. PS. Tää on uskovaisten foorumi jossa asut kellon ympäri :D

Sinä olet SAASTAINEN Jumalan lasten irvistelijä.

Koska olet vl-sukurutsatuote.

Minua OKSETTAA sinä!!!

• Sivusta kommentti
        Olet SIKA! kirjoitti:

Sinä olet SAASTAINEN Jumalan lasten irvistelijä.

Koska olet vl-sukurutsatuote.

Minua OKSETTAA sinä!!!

Mutta Kesitas, tuo on sitä helluntailahkon klovnikieltä. Uskovaisten foorumilla sinua ei kukaan kaipaa ellei Melperiä ja yhteistä kaverianne Luciferusta lasketa.

• Hyi olkoon!
        Sivusta kommentti kirjoitti:

Mutta Kesitas, tuo on sitä helluntailahkon klovnikieltä. Uskovaisten foorumilla sinua ei kukaan kaipaa ellei Melperiä ja yhteistä kaverianne Luciferusta lasketa.

Saattana on sinun työnantajasi.

Hyi olkoon sinä SAATANAN PALVOJA!!

• äiti vapaakirkon kirjoitti:

vastaatko asiaan, älä kommentoi minua.

• Sivusta kommentti kirjoitti:

Sivusta seuranneelle;

En tunnista tuota kieltä.

Jos tietäisit, kuinka paljon postiini tulee täältä avunpyyntöjä, olit tosi hiljaa.

• sivusta seuraaja
        Kesitas kirjoitti:

Sivusta seuranneelle;

En tunnista tuota kieltä.

Jos tietäisit, kuinka paljon postiini tulee täältä avunpyyntöjä, olit tosi hiljaa.

kesitas ootko noin omavanhurskas?

• sivusta seuraaja kirjoitti:

kesitas ootko noin omavanhurskas?

Onko minun oma, vaiko vanhurskautta, että saan postia ja voin auttaa ihmisiä omissa vaikeuksissa, jonka jokin väärä oppi, sekä lahko on saanut aikaan?

Mitä tuo Sinun kysymyksesi lisäsi Sinulle?

• da<sdassad

Tarkoitat ilmeisesti "Hänellä" pedofiilia tai Perkelettä...

• 58+33

"" Kun itse haluan nauttia yhteisöllisyydestä ja uskovien seurasta käyn seuroissa Ry:llä, mutta kun haluan kuulla Hyvän Paimenen ääntä ja kohdata Hänet elämässäni, niin menen vapaiden suuntien kokouksiin!"""

Aloittaja on oikeassa! Näin mekin teemme!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4730
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3354
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3160
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2583
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      60
      2280
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1759
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1364
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1225
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      8
      1223
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      988
    Aihe