Musiikkilajinvaihto on jees

parempaa musaa

Lieksassa kuten myös osin muualla Suomessa on perinteinen "hipatajutaa"-musiikki säilyttänyt asemansa tuskallisen hyvin. Tämä johtui kilpailun puutteesta mutta ei johdu enää.
Ns. rock-musiikkia ei ole vaikka näin joku hippiliike ym. narkkarit elämöi .Rockia kyllä on mutta ei se musiikkia ole.Se on jotakin vielä surkeampaa kuin paska.Ei siis juuri eroa kuuliakunnastaan.

Kuka alle 50 v täyspäiseksi luettava henkilö voi kuunnella saatikka soittaa mm. tällaista itkuvirttä.On mallia ikuiset hautajaiset.

http://www.youtube.com/watch?v=m_r7niLcXM0

Tämähin porukka vetää iloisia kappaleita ilmeisen hyvin onnistuneen lääkityksen jälkitunnelmissa kuin hidastetussa filmissä.

www.youtube.com/watch?v=m_r7niLcXM0

Tätä ei tiettävästi ole kuvattu kenenkään Soilen synttäribileistä. Siinä on kuitenkin tulevaisuuden valo liekasalaiseen musiikin pimiöön.

http://www.youtube.com/watch?v=JhE88Tp4I6U

Vaskiviikotkin on ihan hanurista.Ei tänne mitään vaskisteja tarvita kun Halla-aho jo kävi visiitillä.

6

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spelit näky olevan ja kansanperinnettä ja nuorten kaksirivisten soittaja taisi olla ja sekkupojan tyttö ja huuliharpussa myös serkkuni suomen mestari Heimo tervehdys vaan kansanmusikkin ryhmille ja Alavuden kaksirivistensoittajille kaikilta ei spelit onnistu.MK

• Serkku Heimo huuliharpussa ja tytär soittaa kaksirivistä tietääkseni suomen mestareita

• vanha raakku

Taidat olla itse hanurista. vaiko peräti Joen suusta.

• Voi voi kuule äitee joskus sano jotta sinut on kiskaistu turkin hihasta tai sitten joulupukki pieraissut kalliolle. tuo viimeinen voisi olla tottakin jos pää edellä on tullut niin ompa ainakin kallo ollut vahva jonka totesin yhdelle lieksalaiselle herralle lyödään vaan päitämme yhteen ainakin mulla on kova kallo.

Kerran kyllä katsoin ohjelmaa ja näin kauniin soittimen harpun voi enkeli taivaan.

Vanha raakku jos on mikai minua hauluit niin ei ainakaan ruuna tai muuten maho

• Catha edulis

heh..mitähän kasvia tuo kolmannen tuubin kaveri on pureskellut?
      Jotain piristää ehkä.

• Masa af Nurmes

Pankakosken lipeähaudetetun pajupuun pureskelu saa saman menon aikaan.Sitä vaan pitää syödä 12 kg päivässä ja paria kusiryyppyä ei saa unohtaa.
        Myös saunominen savusaunassa ja vihdan syöminen voi aiheuttaa samaa menoa ja selittää osaltaan ihon tummuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe