Oletteko nähneet kyseisen ravintolan uusimman fb-päivityksen. Aika vastenmielinen mun mielestä..jotain tyyliin:"haluamme muistuttaa että meille ei saa tulla urheiluvaatteissa tai vaatteissa joissa on likaa"
Jos mulla olisi päällä siisti adidashuppari ni en pääsis sisään?
Pitäkööt paskansa.
ravintola kirjakauppa
34
1793
Vastaukset
- juomat virosta
Pk:ssa on sama meininki. Huppari päässä ei ole mitään asiaa ja jos ei ole tansikengät jalassa, niin ei myöskään pääse sisälle. Myöskään raskaana oleva naista ei päästetä sisälle tanssimaan.
Kyllä se porin yöelämä pikkuhiljaa kuihtuu kokonaan pois.- Käytöstavat hoi!
Kotona jäänyt käytöstavat opettamatta jos ei osaa pukeutua ravintolaan.
Hupparissa voi mennä Shellille kahville tai Heseen syömään, ja jos ei ravintolaetiketin mukaista asua omista niin ei muualle ole syytä mennäkkään!
Noloa että Porissa ravintoloitsijan pitää erikseen pyytää pukeutua puhtaisiin vaatteisiin.
- Päääseeeeköööö
Pääseekö pk:n, jos on henkiset lukot auki...
- ArskaKu
Porin paras gay paikka !!
- Tollo123
Joo,o. Jopas on murheet. Ihan tuossa vieressä harjoitellaan sodan käyntiä. Siis,tuossa rajan takana,,,Tulee läpi, jos haluaa. Se naapuri, meinaan.
Pääasia et ravintola Kirjakauppa osaa blokata "oikeat" asiakkaat.
Voi jessus sentään, että voi olla tärkeät asiat mielessä.
Huh huh!!! - Opettele pukeutumaan
Miksi ihmeessä ravintolaan olisi mentävä hupparissa tai likaisissa vaatteissa?
Vai eikö Sinulla ole kuin yksi vaatekerta?
Vai etkö todellakaan ymmärrä mitä asianmukainen pukeutuminen tarkoittaa?
Minä en ainakaan halua, että viereisessä pöydässä istuu typeriä juntteja p****sissa verkkareissa kun itse haluan nauttia hyvästä seurasta.
Ja en! En välitä tai menetä malttiani, jos et osaa vastata muulla tavalla kuin menemällä henkilökohtaisuuksiin. Tai haistatella.- Pyydä
kauniisti näitä sirtymään kirjastoon lukemaan Aku Ankkaa. Josko siten oppisivat käyttämään sinun lisäksi mm, chanel hajusteita.
- todellisuus hei
"Minä en ainakaan halua, että viereisessä pöydässä istuu typeriä juntteja p****sissa verkkareissa kun itse haluan nauttia hyvästä seurasta."
Heh-heh. Miten luulet näiltä välttyväsi porissa? Lienee kankaanpää ainoa kylä suomessa mikä menee junttiudessa porin ohitse.- semmostahan se
Niin totta! Kun porilainen tilaa kasvisravintolassakin lehtipihvin...
- Hei haloo!
semmostahan se kirjoitti:
Niin totta! Kun porilainen tilaa kasvisravintolassakin lehtipihvin...
Jos jonkun juhlailta on se että lähetään paskasissa verkkareissa baariin , niin sopii mennä sen tasoiseen paikkaan. Eikös siinä kirjakaupan lähellä ole se citypub johon sopii? On aika selvää että jos haluaa sisustaa ravintolansa kauniisti ja aikuiseen makuun sopivaksi, niin ei sinne halua maalisia haalareita jne.. Vai haluaisiko tämä ihmettelijä heidät esim sohvalleen istumaan? Jos haluaa erottua joukosta on syytä olla säännöt , Porissa näitä apinatarhoja on jo riittävästi. Mitä tulee raskaana baarissa tai esim pk:ssa niin mietis nyt omaa ja lapsen turvallisuutta !!! Miksi edes haluat ahtaaseen yöelämään raskaana? Kannattaa miettiä ennen ku lapsia tekee että onko valmis luopumaan siitä bile-elämästä .
- ciselle
Hei haloo! kirjoitti:
Jos jonkun juhlailta on se että lähetään paskasissa verkkareissa baariin , niin sopii mennä sen tasoiseen paikkaan. Eikös siinä kirjakaupan lähellä ole se citypub johon sopii? On aika selvää että jos haluaa sisustaa ravintolansa kauniisti ja aikuiseen makuun sopivaksi, niin ei sinne halua maalisia haalareita jne.. Vai haluaisiko tämä ihmettelijä heidät esim sohvalleen istumaan? Jos haluaa erottua joukosta on syytä olla säännöt , Porissa näitä apinatarhoja on jo riittävästi. Mitä tulee raskaana baarissa tai esim pk:ssa niin mietis nyt omaa ja lapsen turvallisuutta !!! Miksi edes haluat ahtaaseen yöelämään raskaana? Kannattaa miettiä ennen ku lapsia tekee että onko valmis luopumaan siitä bile-elämästä .
Kyllä mä muuten olen nähnyt raskaana olevan naisen PK:ssa, mut kyseiselle naiselle se nyt ei ole mikään ihme, että ei voi raskaanakaan pysyä poissa rafloista!
- Porilaine
Buah-haa!! Jos 95% paikoista pääsee hupparissa niin tottahan sun pitää päästä just niihin, minne muut pukeutuvat hiukan paremmin/siistimmin? =) Edes Raumalla et pääse joka paikkaan hupparissa, olkoon addun tai gantin.
- (I)(I) =(.) (.)
kunnon koiranpaska kengänpohjaan ja silläsiisti!
- provo3
Propsit Kirjakaupalle, että pitävät edes jonkinlaista tasoa yllä tässä rotan kalvamassa hylkiöiden kaupungissa. Vaikka tason ylläpito on varmasti uskomattoman hankalaa, on ravintola onnistunut tehtävässään paremmin kuin hyvin.
- persrööri
kyyyl lukemine kirjakaupas kivvaa o ja persrööris taskumatti
- trolli vauhdissa
luitko tosiaan omaa palstaasi tunnissa yli sata kertaa?
- Junttiukko
Jos haluaa snobbailla ja muutenkin olla hienopieru, on Soma parempi kuin Kirjakauppa.Varsinainen kokoomusnuorten kohtaamispaikka. Pappa betalar..
- asia selvä
Onko puhtaat vaatteet snobbailua?
- trolli vauhdissa
pahempaa trolli luki tunnissa 150 lukukukertaa kertokaa miten se tekee sen minulla olisi myös asiaa s24.n etusivulle,, salaisuuden paljastajalle mainetta ja mammonaa??
- montako...
Klo: 16.16 lukijalaskurissa 422, paljonko nyt?
- Trollaaja poistoon!
arvasin nyt puolessatoista tunnissa lukema on 632 tuo juju on saatava selville?
- Väliaika...
Trollaaja poistoon! kirjoitti:
paljonko kahdessa tunnissa?
- Arvasin
Väliaika... kirjoitti:
paljonko kahdessa tunnissa?
lukijalaskurissa 661 nyt tämä trolli poistoon törkeää huijausta kertokaa kaikille miten temppu tehdään kaikille samat oikeudet!
- huonokoodisivulla
Trollaaja poistoon! kirjoitti:
Selvittäkääpä samalla miten sama hemmetin muumi voi klikata vaikka 1000 plussaa jollekin viestille.
- liiskapeukku
huonokoodisivulla kirjoitti:
Selvittäkääpä samalla miten sama hemmetin muumi voi klikata vaikka 1000 plussaa jollekin viestille.
Kysy mieluummin miten voi poistaa 58 plussapeukkua minuutissa, joita tyytyväiset kansalaiset ovat peukuttaneet viikon se vasta on hullua?
- 785 liiskapeukku
liiskapeukku kirjoitti:
Kysy mieluummin miten voi poistaa 58 plussapeukkua minuutissa, joita tyytyväiset kansalaiset ovat peukuttaneet viikon se vasta on hullua?
Tämä selvisi jo kommenttia seuranneen ip-eston myötä kyseessä on siis mätä luotsi pidä toki hauskaa minulla näitä ip-osoitteita löytyy miljoonia mutta älä ala rajoittamaan julkista sananvapautta tai teen rikos ilmoituksen.
Jk, kaikki viestini on valokuvattu. - finni sanoo poks
785 liiskapeukku kirjoitti:
Tämä selvisi jo kommenttia seuranneen ip-eston myötä kyseessä on siis mätä luotsi pidä toki hauskaa minulla näitä ip-osoitteita löytyy miljoonia mutta älä ala rajoittamaan julkista sananvapautta tai teen rikos ilmoituksen.
Jk, kaikki viestini on valokuvattu.Vai valokuvaat viestejä? On siinäkin harrastus.
Minä valokuvasin ennen luontoa ja nykyään valokuvaan ihmisten perseistä löytyviä finnejä jotka muistuttavat tiettyjä kansanedustajia.
Avaan kesemmällä näyttelyn aiheesta.Kataisen näköisiä persefinnejä on jo iso kokoelma.
- iivana3
Pori kaupunki jossa kaikki ovat puheittensa mukaan Olli Lindholmin koulukavereita iästä riippumatta. On se hyvä että siinä kylässä on joku asia millä kehuskella
- näin siellä
Niin, suorastaan hingun päästä ravintolaan jossa toissaviikolla viimeksi suihkussa käyneet erkkitolot paskaisine farkkuineen ja huppareineen örisevät. Ole hyvä ja mene lähiräkälään, tuskin Kirjakaupan omistajatkaan läsnäoloasi toivovat. Hienoa että edes JOKU paikka koko kapungissa yrittää pitää pahimman örisijäporukan ulkopuolella.
- Tarmojen tarmo
Vaikka Porin yöelämä on mitä on, niin on se hyvä että joku pitää edes jotain tasoa yllä. Adidashupparit ja bensalenkkarit jammailivat aikoinaan Wanhassa mestarissa ja kun kasvoivat aikuisiksi, muuttivat pois Porista.
Jos ihan aikuisten oikeasti lähtee illanviettoon kylille, niin kait sitä nyt viitsii pukeutuakin vähän paremmin? Eri asia sitten jos ollaan jossain Merikarvialla missä pubiruusukulttuuri kukoistaa ja hienoja vaatteita katsotaan kieroon.
Itse en ainakaan käy paikoissa missä on asiakkaina 90-luvulle jämähtäneitä amiksia jotka vieläkin taittavat sen lippiksen kolmion muotoon ja käyttävät teknohuppareita. - Ränniina
Ihanaa lukea näitä. Mut ihaninta on se, etten ole vuosiin enää asunut Porissa.
- overpriced
Eikös se ole oikeus ja kohtuus, että vielä kun nykyäänkin joku ilmeisesti on niin tollo tai kylpee rahassa, että maksaa 5 euron viinipullosta 30 euroa, niin pitäisi nyt saada hörppiä litku vaikka uimahoususillaan.
- virosta pakulla
ihan vitun totta.ylihintaa otetaan aivan kaikesta ja sitten valitetaan kun ei käy asiakkaita.vitut, haen viinakset virosta.
- AntiAsu
Olin siellä viimeksi jouluna ja silloin ainakin asiakkaat osasivat käyttäytyä ja kaikki kävivät ulkona polttamassa tupakkansa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133070Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin822080Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961781Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709