härnäämään sinua , nyt on minun vuoro.
Katsotaan ken leikin kestää :D
Mä alankin nyt
23
298
Vastaukset
- huihui
Etköhän oo jo härnänny ;)
- Hähähääää
voitto on minun ;).
Kannataako näin selvässä tilanteessa edes kokeilla ;)? - Hähähäääää
voitto on minun ;).
Kannataako näin selvässä tilanteessa edes kokeilla ;)? - Voit jäädä nuolemaan
Lapsellinen olet. Läpinäkyviä kaikenlaiset härnäämiset.. Mikset ole vain symppis häntä kohtaan, se kantaa pisimmälle kuin leikkimiset.
- sillee
Potut pottuina :)
- Meneekö hukkaan?
Jos palstalla meinaat härnätä niin oletko varma että hän on täällä?
- Lapsellinen
Joo, mä leikin aina mielelläni. Mikä on leikin nimi?
- SIllee
Rakkaus piilossa on leikin nimi ;D
- Uuuuuuu
Rakkaudesta et tiedä mitään jos kiusaaminen on sun motiivi :(
- Lapsellinen -
Hani, toi rakkaus piilossa on jo meidän leikki. Pistä vähän kierrettä siihen. Tykkään härnäämisestä.
- huomattu on
tiedetään ;(
- Lapsellinen
No onks paha jos pikkuisen kiusoittelee? Ja pitää hauskaa?
- 2323232
Riippuu henkilökemioista ja ihmisistä, mikä on hauskaa. Vääräluonteinen ja huonoa huumoria viljelevä saattaa saada pakit, mutta ehkä olisi saanut ne joka tapauksessa, joten.
Voithan sä yksinäsi varmaan palstoilla hauskaa pitää, mikään estä. - riippuu tapauksesta
Mitä jos tulet vahingossa loukanneeksi toista? Jos hän ei käsitä sun leikkivän? Vaikka huumori on ihan mukavaa niin joskus tunne asiat ovat aika sensitiivisiä varsinkin naisille niin että voi olla hyvinkin niin ettei toisella osapuolella olekaan hauskaa mutta et huomaa sitä.
- playing games
Ei se yksin oo. Täällähän on meitä pilvin pimein.
- niin varmaan, ha ha.
ja härnää jokaista vuorotellen syvässä idiootin onnessaan?
- Lapsellinen
Juu, leikin irl ja jos huumorintajuni ei kelpaa, en kelpaa minäkään. Se on Just fine to me. En lähe rajoittamaan ihmisten huumorintajua vain omanlasekseni. Kukkikoon kaikki.
- Joka viimeksi nauraa
Niin minäkin. Kerään vaan vielä rohkeutta siihen, koska se tulee olemaan oikein vuosisadan härnäys.
- Lapsellinen-
Odotan innolla, sillä tähän mennessä esitys ei vielä ole vakuuttanut. Lue (pidän sinua tosikkona) asia ajatuksella. Annakko vinkkii tulevasta? Innoissani odotan...Ei meinaa housuissaan pysyä (ja hymy korvasta korvaan).
- kiusaa
Vuosisadan härnäys -antaa pikkuisen ja sit lopettaa kesken ;D
- Lapsellinen-
Paha, paha ja paha. Vaan ei ylitsepääsemätön.
- Nkioijjkkk
Joko aloitit :)
- Lapsellinen
Ap ja Lapellinen ei elä samaa elämää irl, sillä ei ainakaan tänään leikkejä leikitty, paitsi sitä rakkaus piilossa leikkiä. Ei hajuakaan vuosisadan härnäyksestä. Yks vaivalloinen heitto jonka voisi ehkä tulkita jotenkin vaikeasti tunnistettavasti edes sinne päin vastapuolelta tuli, mut ei ole härnäämistä nähnykkään. Asialinjaa - valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1264818Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa123488Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573310Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282746Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu862476Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101442Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211329Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101259Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41258