ISTV kaataa XP:n?!

Parin vuoden jälkeen otin vanhan HP 8510P Win XP -läppärin taas käyttöön. Päivitin koneeseen kaiken mahdollisen, mitä mieleen vaan tuli. Kone toimii muuten OK, mutta ISTV:n videot kaatavat koko koneen. Ainoastaan n.5s. kuuluu ääntä videoista, mutta mitään kuvaa ei näy ja sitten sininen ruutu vaan vilahtaa ja kone boottaa itsensä. Adoben Flash playerkin on päivitetty uusimpaan versioon. Muuten videot ja musiikkitiedostot toimivat OK. Ei voi muuta ku olla ihmeissään, että mistä moiden kaatuilu voisi johtua?!?! :-(

12

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä selain?

      • Kaataa sekä IE:n että Firefoxin. Firefoxista ainakin viimeisin versiota päivitettynä.


      • Jake_29 kirjoitti:

        Kaataa sekä IE:n että Firefoxin. Firefoxista ainakin viimeisin versiota päivitettynä.

        Itse itselleni vastaten... :-D Vika paikantui Ati Mobility Radeon 2600 HD:n ajuriin. Vanha ajuri ei ilmeisesti ollut yhteensopiva uusimman Adobe Flash Plaeyrin kanssa?! Uuden ajurin näytönohjaimeen ku päivitti, niin johan alkoivat taas ISTV:n videotkin pyörimään.


      • foliotakehiin
        Jake_29 kirjoitti:

        Itse itselleni vastaten... :-D Vika paikantui Ati Mobility Radeon 2600 HD:n ajuriin. Vanha ajuri ei ilmeisesti ollut yhteensopiva uusimman Adobe Flash Plaeyrin kanssa?! Uuden ajurin näytönohjaimeen ku päivitti, niin johan alkoivat taas ISTV:n videotkin pyörimään.

        Tuskin pelkästään ajuri ongelma vaan katsomasi videon tietojen välitysongelma eli taas yhdensortn vakoilua - vanhempi softa ei vaan osannut lähettää katsomaasi videon meta-dataa oikeaan paikkaan ja tästä syystä hyytyi.

        Aina ne väittää jotain vanhentuneista softista kun tosiasiassa joku kolmas osapuoli ei vain saa tarvitsemaansa infoa vaikka selaimen asetuksista sitä on estetty sitä saamasta.

        Mulla ihan sama maikkarin sivuilla - lataaminen kestää ja kestää, kun käytän vanhempaa selainta ja olen tiukentanut oletusasetuksia ja kyllä - viiveellä nekin sivut aukeaa.

        Pahin oli aikoinaan kun Nordean pankkipalvelusta uloskirjautuminen kesti ikuisuuksia vain jonkin suojatussa yhteydessä olevan kolmannen osapuolen "klikkausten" mittaavan softan takia. Muutaman kerran valitin asiasta Nordealle ja nykyään heidänkin palvelu toimii kuten voisi olettaa.

        Kaikille epäilijöille - asettakaa selaimenne asetukset tiukemmalle ja huomaatte kuinka paljon teitä vakoillaankaan.


    • Voi olla mahdollista tosin aika harvinaista.

    • Jaka on sitä

      Loppusko muisti? ISTV on ihan hanurista mainoskikkoineen...

    • haluis kattoa

      "Virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä."

      miten mä fiksaan tän ongelman? Tällai istv ilmoitti mulle.

    • Tarkista onko mainostenestäjää kuten Adblockia asennettu selaimeen sen liitännäisistä.

      • se siittä!

        ISTV on silverliaght pohjainen!

        ei ihme jos ei toimi!


      • se siittä! kirjoitti:

        ISTV on silverliaght pohjainen!

        ei ihme jos ei toimi!

        Ei ole vaan flash pohjanen.


    • MS vakoilu

      IS:tv ssä on vakoilu joka haluaa tarkistaa joikaisen tiedot.
      Joillakin virusturvilla koko systeemi kaatuu mm avast.

      • kokeile toista selai

        ISYV ajaa activex pätkän joka kyselee kaikki tiedot!
        IE-selaimmella se on kohtalokas XP järjestelmässä!
        MS bugi...Onneksi!

        Muilla selaimilla activex ei toimi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe