En osta Dusteria (ennakkoluulo), mutta ASX kiinnostaa.Edullinen hankintahinta. Myyjien puheisiin en usko, Käyttäjäkokemukset kyllä kiinnostaa.Esson baari kaverit älkää vaivaituko vastaamaan.
Nuorekas ja hyvä ASX ?
1
266
Vastaukset
- ...
Itse olen ajellut monenlaisella, japanilaisilla ja eurooppalaisilla, lähinnä tuohon ASX:än huomio kiinnittyi suhteellisen pihin bensakoneen takia. Olen ajanut nyt kaksi vuotta, hieman vajaa 40tkm, olen ollut erittäin tyytyväinen. Startissa oli jotain hämärää: auto saattoi lämpimänä vaatia epätavallisen pitkän startinpyörityksen, eli oli "pitkä vieteri", mainitsin asiasta 2. huollossa ja asia tuli kuntoon, käsittääkseni oli jokin päivitys tehtävä. Kulutus on yhdistelmäajossa omalla ajotyylilläni noin 6,5l/100km.
Ajan työajoa pääosin kaupunkioloissa, vapaa-ajalla vain todella pitkiä matkoja, auto käy näihin omiin tarkoituksiini oikein hyvin. Kilpa-auto se ei ole, mutten minäkään kilpakuski. Kun aika ja metrit koittaa, vaihdan taas uuteen Mitsubishiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059