En osta Dusteria (ennakkoluulo), mutta ASX kiinnostaa.Edullinen hankintahinta. Myyjien puheisiin en usko, Käyttäjäkokemukset kyllä kiinnostaa.Esson baari kaverit älkää vaivaituko vastaamaan.
Nuorekas ja hyvä ASX ?
1
284
Vastaukset
- ...
Itse olen ajellut monenlaisella, japanilaisilla ja eurooppalaisilla, lähinnä tuohon ASX:än huomio kiinnittyi suhteellisen pihin bensakoneen takia. Olen ajanut nyt kaksi vuotta, hieman vajaa 40tkm, olen ollut erittäin tyytyväinen. Startissa oli jotain hämärää: auto saattoi lämpimänä vaatia epätavallisen pitkän startinpyörityksen, eli oli "pitkä vieteri", mainitsin asiasta 2. huollossa ja asia tuli kuntoon, käsittääkseni oli jokin päivitys tehtävä. Kulutus on yhdistelmäajossa omalla ajotyylilläni noin 6,5l/100km.
Ajan työajoa pääosin kaupunkioloissa, vapaa-ajalla vain todella pitkiä matkoja, auto käy näihin omiin tarkoituksiini oikein hyvin. Kilpa-auto se ei ole, mutten minäkään kilpakuski. Kun aika ja metrit koittaa, vaihdan taas uuteen Mitsubishiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294