Arplyltä rahat takaisin

prklarply

Lienee tyhmä kysymys mutta maksoin jokunen vuosi sitten Arplylle älyttömästi perintäkuluja jostain vipistä. N. 700e..? Onkohan rahoja mahdollista saada takaisin koska periaatteessahan asiakasta on pissitty linssiin kun uhkaili perättömillä kuluilla..

6

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+12

      Sama juttu täällä. Maksoin sen jotain 600euroa kun vippihelvetti oli jo takana ja pamahti käräjiltä haaste. Maksoin sitten pitkin hampain senkin pois koska en halunnut että pitkä taisteluni luottotietojen puolesta kusisi tähän, vaikka tiesin että kyseessä on laiton firma.

      • 1+1= kusetus

        Näitä on vaikka kuin monta firmaa ja käytännössä nyt kun tuo hovin päätös on olemassa , olisi ihan mahdollista nakata vaan haaste oikeuteen ja aika läpuhuutona pitäis mennä läpi .Arplyltä tuskin saa mitään , mutta sitten on nää kaikki muut "perintätoimistot" . Eiköhän se ole vain ajan kysymys...


    • Arplyltä ei enää rahoja saa takaisin.

      • 17+10

        Älähän ole varma, aina kannattaa kokeilla..

        Itse olen laittanut 7 paikkaa reklamaatiot, mm. Ninnin pikalainan, arply, Orkia, euroloan, Blue finance.. ja jos eivät maksa laittomia perintäkuluja takaisin, niin haastan oikeuteen. Ninnin olen jo haastanut, ja mitä kuulin, niin en ole näköjään ensimmäinen.


      • 17+10 kirjoitti:

        Älähän ole varma, aina kannattaa kokeilla..

        Itse olen laittanut 7 paikkaa reklamaatiot, mm. Ninnin pikalainan, arply, Orkia, euroloan, Blue finance.. ja jos eivät maksa laittomia perintäkuluja takaisin, niin haastan oikeuteen. Ninnin olen jo haastanut, ja mitä kuulin, niin en ole näköjään ensimmäinen.

        Laita tänne tietoa miten aikoinaan sitten käy.


    • ole nopea

      Aloita pelit Casino Redissä 20 ilmaiskierroksella Wonky Wabbits slottiin - Ilmaiskierrokset tulevat tilille heti kun olet avannut tilin käyttäen kampanjakoodia UUSI2014. Sen lisäksi meillä on kaksi mahtavaa talletus tarjousta! Pelaa isosti niin saat 100% bonuksen, Lucky Bonus voi jopa triplata talletuksesi.

      Näin pääset alkuun:
      Rekisteröidy osoitteessa: http://www.redbet.com/signup/?campaign_code=UUSI2014
      Tee ensitalletuksesi Redbettille
      Siirrä rahat Casino Red puolelle käyttäen bonus koodiasi
      Voit aloittaa pelamisen heti bonuksellasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe