Ajatuksia

meren rannalta

se tuo vanhuus kun kolottaa noissa luupahasissa niin meinasin nukkua rokuliin tänä aamuna, en päässyt liikkeelle ennen kuin 04,30
vaimo sanokin, että taitaa se ukko olla silleen, että tuo vanhuus rupiaa miestä vaivaamaan, sama nalkutus on ollu muutama vuosi yli 30 vuotta ja ei se oo muuttunut
en oo kyllä vielä ajatellu vaihtaa kun hän kuulemma on meidän yhteisille lapsillekkin sukua ja kun se tietää, että ukko-paha lähtee taas kesäks kiertämään ympäri Suomen maan semmosta pientä työnakertelua näin eläkepäivien kunniaksi niin sano, että ei kuulemma lähe mukaan no oon ihmetelly, että miksipä pakkaa laukkua
no tietenkin sano että koiran takia
jaa saapa tässä muutaman tunnin aikana nähdä, että mikä puoluve se tänä päivänä on paras ?
no minä oon ollunna jo pitkään sitä mieltä, että pitäs karsii näitä puolueita ja minun koira on ihan samaa mieltä, tänäkin aamuna kun sanon, että pitäs demarit ja vasurit yhtistää niin haukahti samanmielisyyven merkis
männeellä viikollla ehotin, että porvaripuoluvvet pitäs yhistää niin koira ol ihan sammaa mieltä ja san, että eipähän ymmärrä tätä turhanpäivästä riitellyy Suomessa assuu
vajjaa 6 miljoona ihmistä ja kaikilla pitäs olla oma puoluve ja tietenkin oma urheiluseura
no klo alakaa olla niin paljon,että nyt perussuomalaisten vakituinen porukka pitäs ruveta kehummaan soinia, halla-ahhoo ja muita esilla olevia ja ruveta haukkummaan vastustajjii ja sanon, että pitäkkee tyylinne ja elekkää olko vastustajan kanssa sammaa mieltä
saahhaan sitten koiran kanssa naurraa merenrannalla, että on se pöhellöö porukkaa tuo politiikan tekijöitten takajoukkue

muistakkaa ellää terveellisesti ja muutaman kilometri kuntolennki tekke hyvääja raitisilma rauhoittaa

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elä sie ukko

hyvä pie perususomalaissi pilikkanasa ( tai melekkein heh )myö ollaan kummissii polliitiikan aatelia tai melekkein ja urheilullissii timolahhii on urheiluvamma ja joutuu olemmaan sivussa päivänpolitiikasta
      mutta tulehan ukko kahtommaan miten kommeet on meillä maisemat tiälä Joensuussa ja käy maistamassa karjalanpiirot torilla

valovoimasesti etteenpäin iliman valoja

toivoopi
      Seppo M
      Rantakylästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe