Vuokrasin rivarikaksion mukavana pitämältäni alueelta. Onkin hiljaista seutua ja palvelut lähellä. Mutta tuo naapurikyttääjä, asuu vastapäätä omakotitalossaan. "Osuu" ulos aina yhtäaikaa ja pommitus alkaa. Kaikki pitäisi saada tietää. Olen varmasti helppo kohde, yksinelävä nainen. Alkuun vaan hämmästelin ja mietin että kaikenlaista. Nyt on alkanut siinä määrin ahdistaa, että taitaa asuminen täällä jäädä lyhytaikaiseksi.
Miksi ihmiset eivät hanki omaa elämää, vai puuttuuko minulta jokin mutteri koska ei kiinnosta pätkän vertaa kuka naapuriin menee, koska se lähtee, onko se mies vai nainen jne. Eikä tulisi mieleenkään udella naapurilta että mihin olet menossa ja koska palaat. Puhumattakaan toisen omaisuudesta ja rahatilanteesta.
Mutta kuten otsikossa olikin, onneksi vaan kakkosasunto josta pääsee nopeasti eroon, maaseudun rauhassa odottaa íkioma tupa jonne on aina kiva mennä ja saa olla rauhassa. Olen valmis kulkemaan pidemmän matkan palveluiden luo kuin asumaan ääliöiden joukossa.
Onneksi vaan kakkosasunto
9
302
Vastaukset
- Anna sille "tietoja"
Älä ota noin raskaasti. Tulee sekin aika vielä ettei kukaan mies enään perään katsele eikä pahemmin mitään kysele.
- Kalik...eikö Kalinka
Milloinkohan? Ja heti tuli mieleen, että tämä kyttääjä on mies. Miksiköhän?
- Savosta muuttaneita.
Meillä naapuripariskunta kyttää 24/7 verhojen takaa, häiriintyy kaikista äänistä ja ovat vasta parikymppisiä! Työttömänä ovat kotona, elävät sosiaalituella kalliissa vuokra-asunnossa. Mt-ongelmia tuntuu olevan.
- realistinen
Tervetuloa lähiöön asumaan. Voi olla kokemattomalle kulttuurishokki, mutta viisaasti teet jos et joka asiasta ryhdy tekemään numeroa. Ihmiset keksivät tässä maailmassa kaikenlaista ja sinun tapauksessasi kyseessä on melko pieni harmi. Otat sen niin negatiivisestikin, ettet todennäköisesti tule selviämään vielä pahemmista tapauksista.
- samaa kokenu
jos joku vanhempi, varmaan kyylää yksinäisyyttään tai yrittää olla sosiaalinen näin..
- Loppuu se tiirailu!
Näyttäkää niille kyttääjille niin rumaa naamaa, että eivät enää uskalla kuikuilla pihoille sieltä verhojensa väleistä.
- Naapuri, hanki elämä
Kiitos kaikille vastauksista. Kyseessä on tosiaan vanhempi parinkunta, ovat päivät pitkät kotona, joten tekeminen lienee vähissä. Ja kyllä, otan vähän turhan raskaasti tuon kyttäämisen, mutta kun aamulla päästän koiran takapihalle, niin tuolta näköesteaidan raoista tutkaillaan jo kovasti meille päin niin alkaa siinä savu korvista nousemaan.
Yhtenä päivänä hölmistyin täysin kun tämä naishenkilö tuli kysymään että mihin se tyttäresi sinun autolla oikein lähti. Minä kun olen lapseton.
Tarvinnee hommata sellainen näköesteaita, missä ei rakoja ole. Sen jälkeen voinevat vain arvailla, mitä täällä tapahtuu. Onneksi varsinainen ulko-ovi sentään on talon toisella puolella :) Ei hitsit, minä muutan takaisin maalle. - juorut kulkee
Voi kuule, kyllä maallakin kytätään. Ét pääse rauhaan edes maalle muuttamalla. Jos naapuriin on matkaa, niin kiikarilla näkee ja jos asianomaiselta ei kysytä, niin kysytään toiselta naapurilta että kukahan siellä kävi ja mihinkähän ne meni tai mitä hullua ne nyt tekee. Toinen naapuri sitten vastaa oman arvauksensa, joka vuorostaan kerrotaan tosiasiana kolmannelle. Lopulta asianomainen itse saa kuulla viidenneltä, että on tehnyt jotain mitä ei tiedä itse tehneensä.
- Mikskukaaneikoklaa
Nuo kateelliset tahtovat vain saadakin sinussa aikaan tuon reaktion ikivanhalla tempullaan. Et kai niiden ajatuksista piittaa? Heillä tuskin on mitenkään auvoinen suhde ja elämä, tylsää vaan. Mutta muuta ihmeessä pois, suosittelen pääsemään ressukoista eroon.
Joskus voisi koettaa palkata jonkun kävelemään heidän tonttinsa ohitse kymmenen kertaa päivässä aina silloin, kun ilmaantuvat pihalle, ja kovasti kyselemään kaikesta, mitä silmiin osuu ja mieleen tulee. Menisköhän oppi perille miten monessa viikossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471012
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153902Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717837- 88802
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182790Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46687