S-Pankki ja maksuhäiriömerkintä??

Kyselijä

Saako S-Pankki automaattisesti tiedon maksuhäiriömerkinnästä? Luulin, että tieto merkinnästä menee kaikille pankeille, mutta nyt näyttää siltä, että S-Pankki ei ole saanut tietoa tai niitä ei kiinnosta...

Tilanne on tämä: sain pari viikkoa sitten maksuhäiriömerkinnän. Minulla on/oli käytössä sekä Säästöpankin että S-Pankin credit/debit kortit. Pari päivää maksuhäiriömerkinnän jälkeen sain ilmoituksen, että Säästöpankin visa-luotto on irtisanottu ja koko credit/debit kortti on käyttökiellossa. Sitä osasin toki odottaa.

S-pankki ei kuitenkaan ole irtisanonut luottoani. Kaikki toimii kuten ennenkin. Kaiken kukkuraksi sain tänään S-pankilta spämmin, jossa mainostivat lainaa! Eli, miten on...

1. S-Pankki ei saa tietoja maksuhäiriömerkinnästä?
2. S-Pankkia ei kiinnosta? (olisipa näin, mutta en varmaan ole niin onnekas)
3. Tili, johon korttini on liitetty, on mieheni nimissä ja siksi kortti toimii? Mutta Visa-luotto on kuitenkin omissa nimissäni, joten luulisi, että S-Pankki olisi kuitenkin irtisanonut sen.

6

4029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfds

      Kyllä se tieto jossain vaiheessa menee S-Pankillekkin. Se miten asiaan pankki reagoi, riippuu sopimuksesta joka on korttiin liittyen tehty.

      Ja koska tili johon kortti on liitetty on miehesi nimissä, niin hänellä taitaa olla jonkinlainen jaettu vastuu kuitenkin tekemistäsi veloista ko. kortilla. Eli ilmeisesti koska olet tyytyväinen siihen, että edelleen luottoa saat, niin anna palaa vaan ja tee niin paljon laskua kuin kerkiät.

      Tai sitten tee jotain fiksua ja käy itse sulkemassa kortti ja ottamassa pelkkä automaattikortti tilalle.

      • Kyselijä

        Miehellä ei ole minkäänlaista vastuuta kortin luottopuolesta, ei edes jaettua sellaista. Siksi ihmettelen asiaa.


    • Mulla S-kortti pysyi vaikka oman pankin debit-kortti piti palauttaa. Ilmeisesti kun S-kortin uusimisen aika koittaa niin voi olla että siinä vaiheessa ei uutta enää tipu. Mulla itsellä vielä toimii vaikka luotot menny 1,5v sitten.

      • jfnkkgkg

        Minulla suljettiin vain luottokortit ne suuri osa meni uo asti. Siis oli useita kortteja.
        Palkkapankin visan maksoin tunnollisesti.
        Olen saanut pitää debitin ja s pankin debitin sain etukortin tilalle vaikka oli tiedot pahasti kuralla. Aina on tullut uudet vanhentuneiden tilalle.
        Mulla oli kaiken kaikkiaan yli 50000 uo velkaa parhaimmillaan .


      • jamassa
        jfnkkgkg kirjoitti:

        Minulla suljettiin vain luottokortit ne suuri osa meni uo asti. Siis oli useita kortteja.
        Palkkapankin visan maksoin tunnollisesti.
        Olen saanut pitää debitin ja s pankin debitin sain etukortin tilalle vaikka oli tiedot pahasti kuralla. Aina on tullut uudet vanhentuneiden tilalle.
        Mulla oli kaiken kaikkiaan yli 50000 uo velkaa parhaimmillaan .

        Minulla oli S-pankin debit/credit kortti ja kyllä lähti kun tuli maksuhäiriö merkintä, ilmoitus kortin palauttamisesta kesti tulla kylläkin kauemmin kuin muilta luottoyhtiöiltä.
        Kirjeessä mainitti että voin saada tillae debit kortin.


      • ujjjklbhhu
        jamassa kirjoitti:

        Minulla oli S-pankin debit/credit kortti ja kyllä lähti kun tuli maksuhäiriö merkintä, ilmoitus kortin palauttamisesta kesti tulla kylläkin kauemmin kuin muilta luottoyhtiöiltä.
        Kirjeessä mainitti että voin saada tillae debit kortin.

        3 vk merkinjälkeen tuli uus credit kortti ku meni entinen vanhas ja seuraavalla viikolla kirje että katkastuna laita takaisin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe