Vesimies(m)

ja suhde rakoilee

Mieheni on vesimies ja itse olen kaksoset horoskoopiltani. Suhteemme on ajan myötä alkanut rakoilemaan ja mieheni käyttäytymään yhä etäisemmin. Kyseessä ei ole mitään toisia naisia tai miehiä, vaan epäilen että yksinkertaisesti kohta kuudennen vuoden jälkeen kyllästyminen ja suhteen tylsä arki. Lapsia meillä ei vielä ole, enkä tälläiseen suhteeseen niitä toivoisikaan ennennkuin saisimme parannusta. Hän on luonteeltaan hieman ujo ja hiljainen muutenkin ja keskustellessa kaiken joutuu vääntämään rautalangasta! Miten saisin suhteeseemme uutta potkua ja tuntemaan suhteemme lähes yhtä hyväksi kuin vuosia takaperin? Mikä tepsii Vesimies miehiin? :D

4

4142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tebu

Kokeile vaikka olla hieman salaperäinen jossain asiassa.Vesimies kaipaa aina uusia juttuja. Kokeilkaa jotain uutta juttua, joka saa hänet vähän irti arjesta. Minä haluan kokeilla uusia juttuja, hankkikaa lisää niitä. Hän varmaan luulee tuntevansa sinut liian hyvin, anna jotain uutta kuulemista.
      En tiedä, kokeilemalla se selviää.

• Hitt

Olen kiinnostunut vesimies-miehestä. Miten kannattaisi lähestyä?

• buldoxiano

Itse olen vesimies ja olen todennut, että kyllästyn pitemmän päälle toistuviin rutiineihin joissa ei ole mitään uutta. Sama asia on pätenyt aiemmissa suhteissani, suhteen värittömyydet kuolettivat suhteeni, eli neuvonkin tekemään jotain sellaista joka on teille aivan uutta ja jonka me vesimiehet koemme uutena mielenkiintoisena haasteena..........

• kautta ehkä voittoon...

vesimies mies tahtoo sinusta ennen muuta kaveria jonka kanssa on yhdessä kiva puuhata vaikka mitä esim. remonttia..yksin hän ei tahdo olla..romantiikasta hän ei ymmärrä mitään...rautalangasta saa aina vääntää, no ehkä koulutustausta riippuen...Itse tiedät kuitenkin parhaiten esim. mikä teidät sytytti nuorena, melko varmaan sieltä löytyy ratkaisu, ei ihminen niin paljon muutu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      63
      4561
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3502
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      63
      2844
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2801
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2674
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1913
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1801
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1646
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1332
    Aihe