Jos toisella on paha olla, miksi se pitää purkaa toiseen? Olen nyt reilun viikon odotellu yhteydenottoa, mutta kai mä sit oon tehny jotain peruuttamatonta. En ymmärrä miksi toinen sanoo mukavia sanoja tarkoittamatta niitä. Haluaisin saada selitystä tai sitten annat koko asian olla. Ei mullakaan ihan mahdottomuuksiin ymmärrystä ole ja tiedät kuitenkin, että oot tärkeä ihminen mun elämässä, mutta et kuitenkaan niin tärkeä, että alan elämäni pilaamaan sen takia.
Minä en nyt ymmärrä
15
308
Vastaukset
- tässä ollut jonkin
Verran muitakin murheita:'(
- niinpää
nii ja jos oisit oikea ihminen, laittasit ees tekstarin...
- ole hyvä
Oliko mulle? Olin matkoilla ulkomailla. Yhteydenottoa? Mä olen jo ottanut
yhteyttä aiemmin; Fb:ssä. Mitä muuta pitäis tehdä??- eiei
etkä sinäkään passaa kuvioon
- no,kuka hiivatti
eiei kirjoitti:
etkä sinäkään passaa kuvioon
siihen kuvioon passaa!?! kai hällä nimi on?
- alottaja
no,kuka hiivatti kirjoitti:
siihen kuvioon passaa!?! kai hällä nimi on?
on nimi, mutta en sitä täällä tuo esiin :) naisesta kyse yllättäin
- 20+3
itse oon kohta viikon ootellu naiselta yhteydenottoa.. Viimeksi minä yritin jutella muttei tuntunu ehtivän
- alottaja
Yhtä oottelua koko elämä... Ei se kyllä oikein oo, että toinen ei sano suoraan.
- ei multa löydy
alottaja kirjoitti:
Yhtä oottelua koko elämä... Ei se kyllä oikein oo, että toinen ei sano suoraan.
aikaa varatuille edelleenkään.eri asia jos olisi vapaa..
- toistaseks
ei multa löydy kirjoitti:
aikaa varatuille edelleenkään.eri asia jos olisi vapaa..
vapaapa minä olen...
- siinä tapauksessa,
toistaseks kirjoitti:
vapaapa minä olen...
en voi ottaa yhteyttä,kun ei ole yhteystietoja ja mistään niitä ei saa?
- alottaja
siinä tapauksessa, kirjoitti:
en voi ottaa yhteyttä,kun ei ole yhteystietoja ja mistään niitä ei saa?
sillä jolle tämä on osotettu on mun numero
- Anteeksi, on ikävä
Niin lauantaiyömyöhällä viestin viimeksi ja ei mitään yhteyttä ole ollut kolmeen viikkoon enkä saanut mieheltä edelleenkään mitään vastaantuloa. Ehkä hän todellakin pahoitti mielensä mun sanoista viime näkemän, jotka joskus oli vaan kakastava ulos. Ehken osannut sanojani kauniisti asetella, mutta tarkoitukseni oli vaan ilmaista, että hän on mulle se ainoa ja odotan myös sitä häneltä. Mulla on pitkään ollut vaikea luottaa, kun edellinenkin mies etsi ensin toisen naisen ja vasta sitten jätti.
- Suhteessa on kaksi
Mikä estää sinua itseäsi viestimästä hänelle? Vai joko laitoit viestin/soitit? Joskus miehenkin pitää tulla asioissa vastaan... ja selvittää tilanne omalta osaltaan ja eikö ois helpompaa sullekin suoraan kertoa/viestiä hänelle nämä asiat, että miltä sinusta tuntuu tämä teidän tilanteenne. Puhe on avain solmujen aukomiseen, olipa lopputulema sitten minkälainen tahansa. Kumpikin voi jatkaa rauhassa hyvällä mielellä suhdetta tai sitten matkaansa eri suuntiin, kun asiat on selvitetty.
- se ruma
Miksi joku sanoo keljuja sanoja tarkoittamatta niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228