Minäkin pohdin seksiasioita, koska...

Nolouden ykkönen

Täällä näkyy olevankin aika paljon asiaa seksistä, pahoittelut siis sille jota aihe häiritsee.

Nimittäin mä mokasin viikonloppuna ensi kertani tyttöni kanssa ;(
Olin juonut liikaa, höpisin rivoja, satutin vahingossa tyttöäni ja kaiken lisäksi oksensin lopuksi sänkyyn ja tyttönikin päälle!!!

MULLA ON NIIN KAMALA MORKKIS! Ei olla sen jälkeen puhuttu, enkä kehtaa enää ikinä nähdä sitä. Ei siis virallisesti seurustella, mutta tavallaan ollaan pari. Ite ainakin oon rakastunut siihen, luulen että tunteet oli tytölläni samat. En tiedä enää mitä hän ajattelee minusta. Tuskin ainakaan seksiä koskaan tulee vastaisuudessa kanssani haluamaan....Miten tuommoisen ensimmäisen kerran voi unohtaa!!!

Siis oikeasti!!! Oonko tehnyt pohjanoteerauksen tässä asiassa, vaiko onko jollakulla teillä vielä karmeempi ensi kerta muistoissa?

Ehkä niiden kuuleminen helpottaa tavallaan mun oloa, en tietenkään sillä että olisin vahingoniloinen, mutta että en ole ainut joka tyrii näin tärkeän asian ;(

15

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkfmgp

Pohjat on. Älä dokaa.

• Sattuuhan noita.

Aika paha!

Taidat olla kärkipäässä mokasi kanssa. Mutta kyllä sä siitä ylitse pääset. Keskustelet sitten tyttös kanssa kun oot itte rauhoittunut. Mut pyydä nyt heti jo anteeks tekstarilla tai jollain muulla tavalla. Kukkalähetys huomenna sille himaan tai töihin olis aika siistii ja sulattaa kyllä melkein jokaisen naisen sydämmen.

• Minä olen

aikalailla täydellinen onnistuja sänkypuuhissa, joten en voi antaa sinulle muuta kuin osanottoni. Aikamoinen pelle olet!

Kiinnostaisi kuulla miten ihmeessä onnistuit tekemään pahimman mahdollisen, eli satuttamaan tyttistäsi?
      Työnsitkö dildon persiiseen?

• kuumottava häpeä

Älä ny. Kaikille sattuu.

Ex tyttis halus mua kovasti baari-illan jälkeen mutta homma kaatui siihen että olin liian kännissä ja taju kankaalla, oksensin heidän vessan ihan sotkuun. Aamulla heräsin siihen kuinka tytön äiti valitti miten juomisestani ja että vessassa on tajuton siivo.

Saatuani antibiootin tuskalliseen virtsaputken tulehdukseen, alkoi rakko taas toimia, ikävä kyllä yöllä enkä jostain syystä herännyt vessaan. Kusin tytön sänkyyn täyslaidalisen. Häpeä kyllä kuumotti pahemmin kuin koskaan.. Kuka aikuinen kastelee sänkynsä?

molemmin puolin on sängyssä tapahtunut mitä nolompia asioita.... Kaikenmaailman pieruääniä vähän joka reiästä yms. Menkkaveriset lakanat olivat aluksi nolo juttu, nutta lopulta kylvimme veressä vähän väliä eikä siitä jaksanut välittää.

Usko pois sun nolotus menee ohi ja siitä selvitään. Ihmisiä me kuitenkin vaan ollaan.

• coralbell

Tosta on ainakin helppo lähteä parantamaan! Suret ja häpeilet ton asian rauhassa pois (mutta älä kuitenkaan ota liian raskaasti). Sitten pyydät anteeksi ja yrität ikään kuin korvata asian paremmalla muistolla. Kokeile vaikka antaa toiselle kukkia/suklaata jos kuvittelet että toinen voisi yhtään tykätä ja vietätte yhdessä laatuaikaa. :) Toi ei ole pahin asia mitä kahden ihmisen välillä voi tapahtua.

• Kyäsesiittä

No huh, aika törttöilyä mutta varmasti tuosta opit. En usko että mitään kovin peruuttamatonta voi kuitenkaan olla tapahtunut, koska et ole esimerkiksi tahallasi loukannut tms. Kerro hänelle ainakin tuo suoraan mitä tännekin laitoit että olet kovin rakastunut häneen. Pyydä anteeksi ja tee jotain spesiaalia josta naisesi pitää :)

• nonickname

Oksensit kesken hommien ? Kännin takia vai nuollessa? Mä olen muutaman kerran sammunut hippasen liian aikasin.. Tyttö kertoi että oli joutunut itse vetämään sormeni pois hänen sisältään. Aika noloa! :D Silloisen tyttöystävän haaroihin tuli sammuttua muutaman kerran suuseksin aikana... Aamulla tuli vähän palautetta. Tiedän että musta ei ole hommiin kännissä niin sanon yleensä ihan suosiolla heti alkuun uusien kanssa että katsotaanko asiaa uudestaan aamulla. Yks tyttö sanoi et selvinpäin olen tosi hyvä sängyssä mut älä ikinä enää pane kännissä ketään..
      Jos saat ikinä lepyteltyä sitä tyttöä ja hommailette vielä niin ehdottomasti selvinpäin ja rauhassa. Oliks hänenki ensi kerta?

• stillnoname

Ainiin ja nolointa kuitenkin on kerta kun kännissä pyysin tyttöä nuolemaan mua ja en muistanu et mul on menkat. Oikeesti sitä hävetyksen määrää kun aamulla heräs ja tajus. Se oli meidän eka kerta, ei puhuttu siitä mut ei jäänyt myöskään vikaksi joten kai ei sit niin häntä haitannut. Oksentanu en oo, kussu tytön viereen kerran.

• jokush1

No sattuuhan sitä vaikka mitä noloa, ja varsinkin kännissä. Mutta ei sitä kannata jäädä yksin miettimään, ei se sillä parane. Kannattaa kertoa sille toiselle asia niinkuin se on, että mokasit ja pahasti ja pyytä anteeksi tapahtunutta että et ollenkaan halunnut asioiden niin menevän.
      Puhumalla ne asiat monesti selviää paremmin kuin itsestään murehtimalla ainakin minun mielestä.

• Lesbianka

siis haloo, mitä te täällä oikeasti puhutte???? Jotenkin inhottavaa ajatella että kaikenmaailman pervo-äijät ja muut idioottiuskovaiset-heterot-ja muuten uteliaat lukee myös näitä meidän juttuja.. huhhuhhh.

• sananvapaus suomessa

Mitä helvettiä taas...

ME SAADAAN PUHUA MITÄ ME HALUTAAN, KUNHAN SE EI MUITA UHKAA TAI LOUKKAA. KELLÄÄN MUULLA EI OLE SIIHEN MITÄÄN SANOMISTA.

Mitä pirun väliä sillä on että joku ulkopuolinen näitä lukee?

Onko naisen tehtävä olla hiljaa ja siivosti ja pitää suu supussa? Ei saa puhua "tuhmia"? Sunlaistes ihmisten asenteiden takia tää maailma ei sais muuttua, sovinistisesta parempaan

• 453+94

Tunnen itseni todella sivistyneeksi, hygieeniseksi, hyvätapaiseksi ja älykkääksi tämän ketjun ansiosta. Kiitos. :D

• Nolouden ykkönen

.........ja minä edelleen tosi ällötykseksi....................

Niin en ole vieläkään jutellut face to face tyttöni kanssa, luulen että suhde oli ja meni.
        Anteeksi olen pyytänyt, vein hänelle kotiin kukkia. Hän näytti anteeksiantavalta ja toiveeni heräsivät uudelleen, jätin pallon hänelle että ottaisi yhteyttä. Mitään ei ole kuitenkaan kuulunut :(

En oksentanut seksin aikana, vaan aamulla kun heräsin. Eniten kaduttaa rivot puheet kun en yleensä köäytä sellaista kieltä. Se tietysti myös että tyttööni sattui sormettamisen aikana. Seksi naisen kanssa oli myös hänen ensimmäinen kertansa.... erittäin huonon ensimmäisen kerran annoin. Voi kun voisin toisen kerran selvinpäin harrastaa seksiä hänen kanssaan, mutta tuskin tulee toista kertaa ikinä.

• 5756757
        Nolouden ykkönen kirjoitti:

Niin en ole vieläkään jutellut face to face tyttöni kanssa, luulen että suhde oli ja meni.
        Anteeksi olen pyytänyt, vein hänelle kotiin kukkia. Hän näytti anteeksiantavalta ja toiveeni heräsivät uudelleen, jätin pallon hänelle että ottaisi yhteyttä. Mitään ei ole kuitenkaan kuulunut :(

En oksentanut seksin aikana, vaan aamulla kun heräsin. Eniten kaduttaa rivot puheet kun en yleensä köäytä sellaista kieltä. Se tietysti myös että tyttööni sattui sormettamisen aikana. Seksi naisen kanssa oli myös hänen ensimmäinen kertansa.... erittäin huonon ensimmäisen kerran annoin. Voi kun voisin toisen kerran selvinpäin harrastaa seksiä hänen kanssaan, mutta tuskin tulee toista kertaa ikinä.

:((((((

Älkää koskeko tytöt viinaksiin. Olisi kyllä tyttösi voinut itsekin älytä olla menemättä punkkaan kännilepakon kanssa.

• 13+13
        Nolouden ykkönen kirjoitti:

No, tuskin sentään jatkoit sormettamista, kun toiseen sattui? Se nyt olisi ollut jo liikaa.

Ja rivot puheet... No, jotkut pitävät niistä ja toiset eivät. En kyllä kuitenkaan kokeilisi ensimmäisellä kerralla. Sekin on yksilöllistä, mikä on kenenkin mielestä rivoa ja mikä ei. Joten jonkun mielestä olet saattanut tehdä vahingon, jonkun muun mielestä et. Mutta ensimmäisellä kerralla voisi kenties koettaa jotain vähän herkempää...

Ehkäpä tämä on nyt sitten kaikille opiksi, että alkoholi ja seksi eivät ole hyvä yhdistelmä. Ensimmäistä kertaa ei etenkään kannata sotkea.

Sinuna ottaisin melko rajusti takapakkia ja ehdottaisin kunnon seurustelua ja seksin unohtamista vähäksi aikaa. Kertoisit hänelle, että haluat oikeasti olla hänen kanssaan, etkä vain halunnut päästä omasta neitsyydestäsi säälittävällä tavalla. Ja samaan syssyyn sanot, että haluaisit rakastella sen ensimmäisen kerran ikään kuin uusiksi myöhemmin, sitten kun olette kasvaneet sen verran, ettette tarvitse enää alkoholia uskaltaaksenne kohdata toisenne seksuaalisuuden tasolla.

Hän teki myös virheen suostuessaan seksiin humalaisen kanssa, mutta sitä nyt tuskin kannattaa erityisesti korostaa. Se hänen täytyisi itsekin tajuta. Tee nyt vähän töitä, tai olet pian ilman naista. Jos hän on todella herkkä, kolaus tapahtui ehkä enemmän henkisellä puolella. Kaikki haaveet ensimmäisen kerran ihanuudesta ja teistä kahdesta romahtivat. Et voi paikata sitä poistumalla kukkakimpun takaa hiljaa takavasemmalle. Nyt on tehtävä hartiavoimin töitä ja vakuutettava nainen siitä, että sinulla on tarjottavanasi jotain paljon parempaa. Jos et saa häntä takaisin, voit ainakin sanoa itsellesi, että olet yrittänyt kaikkesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      266
      3343
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1843
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1517
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      82
      1369
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1038
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1004
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      64
      839
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      766
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      697
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      676
    Aihe