Kuinka päästä neitsyydestä?

Lillero

Siis ku mä oon neitsyt niin miten voisin päästä siitä?

16

9703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokut

      nii voit päästä et oo miehenkaa ja et oo harrastanut seksii ja et tietenkää saa olla lapsi (vitsi) älä usko todes en tiiä

      • Anonyymi

        Totta


    • Halija

      Aloitapas alusta ja synny vaikkapa vaa'aksi. Tää jos mikä on lystiä. Vaakuudesta ei ole mikään kiire päästä eroon.

      Itse "menetin" neitsyyteni 19-vuotiaana. Tyhmää puhua menettämisestä. Sirryin vaan kokemuksesta toiseen. Sain lopulta sen tyypin, jota olin halunnut 7. luokalta lähtien. Tykkään hänestä yhä lämpöisesti ja hän minusta, yli 20 vuotta jälkeen ekan hullaantumisen (tavattiin yläasteen aikasessa luokkakokouksessa kesällä ja oltiin yhä soul-sisarukset!).

      Hyvää kannattaa odottaa, samoin kannattaa kuulostella itseään ja tietää mitä tahtoo ennen kuin toimii. Itse tiedän, ettei ensirakkauteni petä mua & luottamustani koskaan, vaikka onkin naimisissa ja neljän salskean pojan isä. Valitettavasti yhteiselämästämme ei tullut mitään, koska halusin kokea elämässäni KAIKKEA. En siis jaksanut asettua aloilleen hänen kanssaan, vaikka hän olisi niin toivonut. Onneksi hän löysi levollisemman ja suojeltavamman naisen rinnalleen.

      Hän oli muuten neityt horoskooppimerkiltään. Ja on edelleen. Ihana mies.

    • Eroon pääsee

      Onnistuu kyllä. Vaihda merkkisi tähdistön mukaiseksi. Sinusta tulee silloin Leijona.

    • Neitsyt ;)

      heips!
      et voi koskaan päästä horoskoopistas mut jos oot muuten neitsyt niin ei kun vaan panolle!
      siitä se neitsyys lähtee! ;)
      p.s älä ota tätä vakavasti muista elämä on kallista ;)

      • pyylly

        jos jotku ei halua sexii niin sitten ei halua!
        Älä ärsytä½!!!


    • Tiedän takuuvarman konstin. Vaimoni oli ihan oikeesti neitsyt, mutta kyllä minä sen häneltä vein. Ihana kokemus. Kyllä se varmasti vieläkin onnistuisi.

    • catfisu

      Riippuu siitä ootko mies vai nainen, nainen: eti kiva mies mies:eti kiva nainen

    • Sara

      Ei voi päästä siitä siksi että sinun horroskooppi on sellainen.

    • Tuikku-96

      En tiedä varmasti, mutta ei se taida olla mahdollista. )=

    • mimmi punatukkainen

      jos sä oot horoskoopiltas neitsyt väärennät vaan syntymä aikas johonkin toiseen horoskooppii jos sä sitten et oo maannu kenenkään kaa niin sitten vaan naimaan! onnea matkaan!

    • pyylly

      mikäs siinä neitsyydessä on kummaa???
      en tajuu en yhtään :)
      Voisitko kertoa miksi jos kuulettt tän viestin tai no luett.Jutteletko täällä paljon kaikkien kanssa?
      Mua hävettää kun oon Neitsyt!!!
      Entä sua hävettääkö siua?

      • se vaaan

        Moi!!

        Isekki olen neitsyt sekä horoskoopiltani, että sisäisesti. Mun neitsys ei sisäisesti enään kovinkaan kauan pysy tallessa. Yks "kaveri" joka on vähän enemmän kun "kaveri" tulee mielle ensviikonloppuna... Eihän tuota tiedä koskaan. Mut yks hyvä puoli tässä asiassa on, että mullon nyt menkat ja ihan loppusuoralla niin voin sitten naatiskella sen kundin kanssa ;))


    • lallero

      Tule meille :)

    • kaiseppo

      Mäkin olen neitsyt siis horoskoopiltani, muuten neitsyydestä pääset kyllä eroon varsin helposti.

      • Playerrr

        kannattaa vaa ootella sitä oikeeta :> sit kyllä pääsee eroon ja oikeen kunnolla, itellä vasta toisen tyttöystävän kanssa onnisti mutta olihan se sen arvoista n.17v kun olin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe