Ja miksi minä aina ihastun niihin?
Miksi epätasapainoiset naiset aina ihastuvat minuun?
32
358
Vastaukset
- ketää
Ootko se sama joka valitti tästä joku aika sitte? Jos niin mee nukkuun, ei kiiinnosta
- ennen olin toinen
En oo sama vaan eri. (Luuletko muuten, että kiinnostaa 99,9 % jutuista muakaan...)
- roiskuu ja kiukkuaa
Kun tasapainoisia naisia ei ole olemassakaan, kuunkierto pms jne.
- 6+11
Millainen on epätasapainoinen nainen?
Epätasapainoisuus saattaa johtua sinusta.
Jos olet niitä miehiä, jotka käyttäytyvät huonosti, eivätkä näe käytöksessään mitään vikaa, ei ihme jos joku sinua kohtaan käyttäytyy epätasapainoisesti. Tai eihän se oikestaan ole epätasapainoista käytöstä, vaan ihan oikeutettua. Huonosta käytöksestä tulee sanoa huonokäytöksiselle. - älä jaksa
Joo, just tämmönen alotus ollut ennenkin.
- ai jaa täällä
Ei oo ikinä "samanlaisia" aloituksia, vaan kaikki uniikkeja ja kekseliäitä...
- - - - -
En haluaisi olla se epätasapainoinen nainen. Kaikilla on joku piste jossa alkaa romahtaa ja olen ollut hyvin lähellä sitä. En edes tiedä ketään (edes julkisuudesta) joka olisi käynyt samoja asioita, en tiedä mihin omaa tilannetta ylipäätään verrata. Ammattilaisetkin olivat kanssani hukassa. En tiedä haluanko kertoa sinulle tai enää kellekään. Ihmisellä pitää olla oikeus pitää asiat itsellään. En halua olla taakkana jos sitä pelkäät. Toivon että voisit vain nähdä sekavuuden läpi ja kohdata sen joka oikeasti olen. Se riittäisi.
- Vai kuinka?
Eli tasapainoinen nainen on nyrkin ja hellan välissä vailla omia ajatuksia. Kaikki tunteiden ilmaisu ja eriäviät mielipiteet ovat tasapainotonta käytöstä?
- niin nähty
Kokemuksesta voin sanoa, että noin se on nähtävä.
- mimimimi
Haluaisin nähdä sen ihmisen, joka on täysin tasapainoinen, täysin ehjä. Ei olisi mitään rikkinäistä tai vajavaisuutta, ei mitään asioita joita ei olisi käsitellyt, ei mitään traumoja tai kipeitä vaivoja. En ole tavannut vielä tällaista miestä tai naista, kaikilla on aina jotain, toisilla enemmän, toisilla vähemmän.
Aloittajaakin voisi sanoa epätasapainoiseksi, koska hänellä on taipumusta ihastua epätasapanoisiin naisiin.- Joku roti hei
Totta kyllä.
Ei tarvitse olla kivestä tehty kivisydän jotta olis normaali.
Eikä kaikki miehetkään ole tasaisia.
- Marilyn Monroe
“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
- merilyn oli kyllä
Aika klassinen keissi
- epätasapainoisia naisia
Ei ole... On vain selityksiä omalle tasapainottumuudelle.
- Sulla on aika laaja
mielikuvitusmaailma, omit itsellesi kaiken mikä on myönteistä, kuitenkaan sinua tarkoittamatta.
Sinähän saat ihastua, leikkiä ihastunutta, olla makeileva, mutta taidat kuitenki loppupeleissä olla se joka pakenee kun tapaamista toinen pyytää. - pohdiskeltavaa
Tais sit sulla on joku ns. hoivavietti, jota et välttämättä edes tiedosta.
Etsit naista, joka tarvitsee mielestäsi tukea ja apua sinulta, miehiseltä mieheltä. Hänellä saattaa olla mielenterveysongelmia tai alkoholismia.
Eli se on periaatteessa itsetunnon pönkitystä. Haluat olla tärkeä ja voimakas ja siksi hakeudut heikkojen seuraan.
Millainenkohan mahdat olla todella voimakkaan ja itsevarman naisen seurassa... veikkaan, että aika hiljainen ja ehkä jopa arka. Tunnet olosi tarpeettomaksi ja riittämättömäksi. Hän kun ei tarvitae sinua mihinkään eikä häntä tarvitse holhota. Hän on kiinnostunut vain sinusta itsestäsi ja se ei riitä sinulle.
Sama homma ilmenee toisinpäin ja on yleisempääkin.
Miksi naiset rakastuvat renttuihin?
Miksi jotkut naiset haalivat alkoholisteja, väkivaltaisia, pettäviä miehiä kerta toisensa jälkeen? Siinä on kaava, jota nainen toteuttaa.
Hän saattaa tuntea alemmuuden tunnetta menestyvän, komean, terveen ja tasapainoisen miehen rinnalla. Kokee ettei kelpaa sellaiselle.
Itsetuntoasioita siis. Ja kun sen tiedostaa, niin kierteestä on helppo päästä pois.- vietitön
törmäsin kyseenlaiseen mieheen ja sydän särkyi. hän ei kestänyt sitä että nainen osaa hoitaa omat asiansa - ei päässyt "auton renkaitavaihtamaan" kun osasin itse... (sori kärjistys) - hän epäili itsensä kelpaavan vain "lakanan lämmittäjäksi", häneltä en mitään vaatinut, pyysin rakkautta hyville ja huonoille puolilleni ja hänelle tarjosin sydäntäni...
tästä "terveesi itsevarmasta" naisesta saan kiittää vanhempiani, he opettivat että kaikesta kun selviää itse, karikoistakin - ei "sorru sekundaan" kun kumppania etsii ja joku päivä löytyy se mies joka arvostaa sitä että vierellä on tasavertainen nainen - eräs naishenkilö
vietitön kirjoitti:
törmäsin kyseenlaiseen mieheen ja sydän särkyi. hän ei kestänyt sitä että nainen osaa hoitaa omat asiansa - ei päässyt "auton renkaitavaihtamaan" kun osasin itse... (sori kärjistys) - hän epäili itsensä kelpaavan vain "lakanan lämmittäjäksi", häneltä en mitään vaatinut, pyysin rakkautta hyville ja huonoille puolilleni ja hänelle tarjosin sydäntäni...
tästä "terveesi itsevarmasta" naisesta saan kiittää vanhempiani, he opettivat että kaikesta kun selviää itse, karikoistakin - ei "sorru sekundaan" kun kumppania etsii ja joku päivä löytyy se mies joka arvostaa sitä että vierellä on tasavertainen nainenMut on kans opetettu tekemään kaikki itse. Osaan korjata pesukoneen, vaihtaa renkaat... jne.
Mutta ymmärrän myös sen, että mies haluaa olla MIES. Eli esitän mielelläni välillä avutonta naista.
Se on ihanaa kun mies auttaa ja saa olla tärkeä.
Tämä pitäisi myös opettaa tyttölapsille niin ei miehet olisi niin hukassa roolinsa kanssa nykypäivänä.
- aina ja aina
Jospa te olette epätasapainoisia siksi, että olette ihastuneita toisiinne.
- Jos sun äitis on
aikoinaan ollut epätasapainoinen ja isäsi on silti häntä katsonut ja ottanut hoivaajan roolin. Olet saanut mallisi kotoa.
- vain kerran
Ihastuin kerran sellaiseen mieheen joka alkoi heti haukkuun ja juoruaan.
- Jos noin on
niin ehkä syytä katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstä? Ihmissuhteet on vuorovaikutusta ja jos sama toistuu niin aiheutatko kenties omalla käytökselläsi toiselle epävarmuutta ja epätasapainoa? En tiedä, yksi ajatus vain...
- stabiili
Epätasapainoinen olisi helpompi ilmaista tasapainoton.
- nainenitsekkin
Ei ole olemassakaan tasapainoisia naisia... En ainakaan tunne yhtään
- koska ne on
Epätasaine
- ala lesbiaaniksi
koska naiset teeskentelevät ja saavat sut uskomaan kaikenlaista ja sitä kautta luulet itsekin ihastuneesi. Vaikka todellisuudessa kaikki on vain mielenharhaa.
- ap.
Hyvä vinkki. Pistän korvan taakse. Tänks.
- Antakaa tehdä.
Eipä kukaan teistä tunnu tajuavan mikä on kestävän ja onnellisen parisuhteen eräs perusasia: pitää silloin tällöin antaa sen toisen tehdä, jos hän haluaa, vaikka itse uskoisikin osaavansa paremmin saman asian. Tämä pätee niin naisiin kuin miehiinkin.
- Rauhallinen
Aina on sanottu, että olen kiltti ja toisia ajatteleva ihminen.
Eräs mies sai minut tasapainottomaksi käytöksellään.
Onneksi se on nyt ohi.
Elikkä voisiko vika tosiaankin olla sinussa?? - eiköhän vastaus
Kauan kaivattu sieltä tänään tullut...
- Oscarin gaala
Ja voittaja punaisella matolla on...
- IllanPrinsessa
Ja alla lammas sanoo mää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928