Me tärisemme pelosta vasta, kun on aihetta. Nyt ei ole hysterian aika.
Ukrainan tilanne
1
<50
Vastaukset
- varoitus Suomelle!
Opiskelin itse ennen Ukrainassa koulussa kun vielä oli se Neuvostoliitto. Ja tiedän mitä meitä opetettiin: ajatella strategisesti! Jos olisin valloittaa kun Putin niin voisin kertoa mitä tekisin. Ukrainan valloittamisen jälkeen olisin siirtynyt valloittamaan Suomea . Siellä asuu sopivasti venäläisiä ( olisin lähettänyt Suomeen agentteja ja tekisin niiden avulla provokaatiot kun putin tekee nyt Ukrainassa) sen jälkeen kun suomalaiset olisivat pahoinpiteleet venäläisiä niin tulisin SUOMEEN ja valoiitaisin suomea: pikku valloitus jo kuitenkin ehtinyt jo tapahtua:: melkein kaikki suomen metsät jo venäläisten hallinnassa , rakenukset, yritykset.. nyt tarvittaisiin satamat .. Ja voimalat.. Mutta ei se haittaa! Sopimus jo tehty ja me siis venäläiset ( Putinilaiset) sen itse rakennamme ja se sitten jossakin vaiheessa myös meidän. No jatkan.. Valloitin jo suomea, seuraava jo Ruotsi koska se on täysin puolustuskyvytön . Ruotsi antautuu. Seuraava Norjaa, jehuuuu: täällä on paljon öljyä ! ja sitten Baltian maat. hyvin epäilen että Suomen ja Ruotsin jälkeen virolaiset tulevat minua tervehtimään jopa kukkien kanssa ja hymyillen. Olen siis Itämeren valloittaja. kiitos Suomelle., kun annoit asioiden tapahtua, eli avasit ovet jo venäläisille kauan sitten ja juuri niin kun itse suunnitelin. Kiitos Suomi! Joulupukki on nyt venäläinen!
olen itse ukrainalainen.. Ja halusin vain varoittaa suomea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458