Kateellisia riittää !

Yeti 4x4 TDI 2,0 Exl

Tätä palstaa erityisesti vaivaa kateellisten kirjoitusten runsaus. Jännä juttu. Kyllähän noita Skodia myydään kaupoissa ja jokainen voi sellaisen hankkia. Jos nyt ei rahat riitä, niin työssäkäyvä voi vaikka tehdä pienen vipin. Mikäli esim. ranskan rauta miellyttää enemmän - hommatkaa sellainen. Älkää, trollit, kadehtiko niin paljon. Elämä ilman kateutta on paljon helpompaa.

19

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näillä mennään

Suomalainen on ahdistunut ja mitä nuorempi, tyhmempi, niin sen ahdistuneempi.
      Netti on heillä ainut purkautumiskeino, koska ystäviä heillä ei yleensä ole, saatikka harrastuksia.
      Kannamme laiskojen ja välinpitämättömien vanhempien taakkaa jotka laiminlöivät kasvatuksen.

• Usko jo

Skodasta ei KUKAAN ole kateellinen. Se on huono auto ja sillä sipuli. Esim. tuo Yeti on niin ruma pirssi, että ei voi kuin ihmetellä kuka sen ostaa. Leikkinelivetokin vielä.

• Q7 *

Älä ny viityi. Mulla on uus Audi pihassa, tolle rumalle mosselle ei ilinä kade. Moni käy ärsyttämässä täällä Skodalaisia, kun niitä rupee ottaa nassuu. Hei joku Yetikin on ku pahvilaatikko, teipillä koottu kauhee auto. Oon varmaa kade Skodalaisten mielestä

• Joo, kyllä

elämä ilman kateutta on paljon helpompaa. audi tai Skoda. Mitä välii, nehän on vaan autoja, joilla ajetaan aikansa ja sitten paalataan uusiokäyttöön. Turhaa vääntöö.

• kateellisia ei ole

Minulle BMW on enemmän kuin "vaan autoja". On vaikea kuvitella kenenkään olevan kateellinen Skodasta.

• Bemari on vaan
        kateellisia ei ole kirjoitti:

Minulle BMW on enemmän kuin "vaan autoja". On vaikea kuvitella kenenkään olevan kateellinen Skodasta.

auto. Ei sen enmpää, eikä vähempää. Puhuisit Bentleystä tai Rollsista.

• Ajatelkaa niin,

että on kivempaa olla kadehdittu kui itse kadehtia.

• Hyvät naurut sain

Hah haa huuu päivän paras vitsi. Joku kateellinen skodasta. Kiitos pelasti päivän hah haaaaaa

• Väkinäistä

naurua kateellisen ihmisen naamalla. Purista vaan nyrkkiä taskussasi. Eihän se meidän vika ole, että täällä viihdyt. Kade sä oot ja sillä siisti.

• ajettu on

Minulle on aivan sama mitä mieltä joku muu on autostani tai muista omistamistanista tavaroista. Kunhan itse pidän siitä. Olen ajanut yetiä jonkin verran ja kiva auto se on ajaa. Ajoin 4x4 1.6TDi automaatilla. Oikein pirteä pakkaus liukkaalla talvikelillä.
      Lisäksi minut vakuutti auton monikäyttöisyys ja kätevyys. Tilaa on mukavasti sisällä vaikka ulkomitat ovat suht pienet. Ulkonäkö ei ole kaikkien mieleen. Mutta jos arvostaa enemmän käytännön toimivuutta kuin ulkonäköä valinta osuu skodan kohdalla nappiin. Loistava auto yeti on mielestäni.

• superbwinner1

Ei täällä Skodalla ajavat ärsyynny, vaan kaikki ne joilla sitä ei ole! Skodahan myy Suomessa hyvin (Suomalaiset ymmärtävät PARHAAN päälle!!!)JA voittavat aina testit ,ja syystäkin .Hienoja autoja kautta linjan . Itse olen ajanut Skodilla vuodesta 1999 ja merkkiä en tule vaihtamaan.Nyt alla Superb 2.5 TDI kaikilla herkuilla .

• voi tulla yllätyksiä

Eli siis sulla ei ole kokemusta muista autoista viimeisen 15 vuoden ajalta? Se on pitkä aika ja autot ovat täysin erilaisia nyt kun 15 vuotta sitten, joka merkin osalta. Ja on tullut ihan uusiakin merkkejä/malleja.

No sitten ei kannata antaa asiantuntijalausuntoja Skoda vs muut autot.

Nuo 'testivoitotkin' on vähän niin ja näin. Kannattaa edes lukea mitä on testattu ja miten arvioitu. Voipi tulla yllätyksiä ja isojakin riippuen omista tarpeistasi ja arvostuksista.

• kaikilla herkuilla

2.5 TDI ja lähes 10 vuotta vanha, onneksi olkoon vaan. Noitahan saa lähes ilmaiseksi, kun ei monellekaan kelpaa.

• Bmw best
        kaikilla herkuilla kirjoitti:

2.5 TDI ja lähes 10 vuotta vanha, onneksi olkoon vaan. Noitahan saa lähes ilmaiseksi, kun ei monellekaan kelpaa.

Ja toi 2.5Tdi kone on semmonen pommipata, että kyllä siinä tulee omistajalla olla lompsa levällään ja varmaan vaimolla kans huoltamon miesten suuntaan. Eikä edes kulje mihinkään...

• hieno kone
        Bmw best kirjoitti:

Ja toi 2.5Tdi kone on semmonen pommipata, että kyllä siinä tulee omistajalla olla lompsa levällään ja varmaan vaimolla kans huoltamon miesten suuntaan. Eikä edes kulje mihinkään...

ja ainoa henkilödiesel, jolla pääsee helposti 12 l / 100 km kaupunkikulutukseen. Suorituskyvyssä kyllä häviää 2.0 TDI koneisille.

• tonnin Mese kyykyttä
      • Oot sie Mertsi ?

Miekii oon viel mersumiehii....

• Western

Skodistit ovat kateellisia länsiautoilijoille.

• Ocu

Onkos länsiauton ostaminen jotenkin rajoitettua Suomessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      152
      4934
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      19
      3575
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      160
      3381
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2861
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      98
      2611
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1863
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1645
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      151
      1485
    9. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1482
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1277
    Aihe