Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yksinvaltaako??

zubadapadam1

Aikoinaan näki mtv3 paketilla noin 15€:n hintaan/kk ne kanavat jotka halusikin. Sitten pakotettiin ottamaan lisää kanavia ja maksamaan n.25€/kk (MTV3 Total) vaikka en lisäkanavia halunnut.
Nyt Totalin kanavapaketista poistetaan kanavia alkaen 1.3.2014 eikä mitään hyvitystä poistuvista kanavista ole luvassa. Ainoa vaihtoehto oli tiedotteen mukaan oli irtisanoa kanavapaketti kokonaan.
Eikö tällaiselle monopolille voi mitään?

18

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjfkfnfldfkfdckgjk

      Valinnanvaraahan on vaikka miten, eli mistään monopolista nyt ei kyllä kyse ole.
      Canal digital, viasat, maxivision iptv, sonera iptv, elisa iptv...
      Varmaan vähintään kymmenen vaihtoehtoa löytyy helposti!

      • vähän ohi meni

        Luettelemasi on operaattoreita, ei maksutv-paketteja. Aloittaja ajoi takaa sitä että MTV:n kanavapaketista poistuu kanavia eikä paketin hinta silti laske.


      • kkfkdnfflmxdkdlldd
        vähän ohi meni kirjoitti:

        Luettelemasi on operaattoreita, ei maksutv-paketteja. Aloittaja ajoi takaa sitä että MTV:n kanavapaketista poistuu kanavia eikä paketin hinta silti laske.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Monopoli


      • älä nyt sotke
        kkfkdnfflmxdkdlldd kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Monopoli

        Turhaan silti selität mitään monopoleista ja kaikki varmasti tietää mikä on monopoli, edelleenkään ei muuta asiaa että sotkit nyt maksutv-operaattorit tähän keskusteluun. Ei niillä ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa!


      • kgkkflflgjfkflflfkfk
        älä nyt sotke kirjoitti:

        Turhaan silti selität mitään monopoleista ja kaikki varmasti tietää mikä on monopoli, edelleenkään ei muuta asiaa että sotkit nyt maksutv-operaattorit tähän keskusteluun. Ei niillä ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa!

        Avausviestistä: "Eikö tällaiselle monopolille voi mitään?"

        Suosittelen lukemaan ketjun, johon olet vastaamassa jotta et nolaisi itseäsi niin pahasti.
        Mitään monopolia siis maksutv-alalla ei ole. On vain hyviä palveluntarjoajia ja sitten niitä vähän heikompia.

        Plustv ei ole koskaan ollut hinta/laatusuhteeltaan hyvä, vaan huonoimmasta päästä, jopa ehkä huonoin. Se on pärjännyt vain sillä, että ihmiset mieltävät sen käyttöönoton helpoksi. Sitäkään se ei ole. Canal digitalilta tulee kaukosäädin käteen -asennus kaupan päälle. Ja IPTV-boksit taas on yhtä helppoja asentaa, kuin tavallinenkin.


      • sinä nolaat itses
        kgkkflflgjfkflflfkfk kirjoitti:

        Avausviestistä: "Eikö tällaiselle monopolille voi mitään?"

        Suosittelen lukemaan ketjun, johon olet vastaamassa jotta et nolaisi itseäsi niin pahasti.
        Mitään monopolia siis maksutv-alalla ei ole. On vain hyviä palveluntarjoajia ja sitten niitä vähän heikompia.

        Plustv ei ole koskaan ollut hinta/laatusuhteeltaan hyvä, vaan huonoimmasta päästä, jopa ehkä huonoin. Se on pärjännyt vain sillä, että ihmiset mieltävät sen käyttöönoton helpoksi. Sitäkään se ei ole. Canal digitalilta tulee kaukosäädin käteen -asennus kaupan päälle. Ja IPTV-boksit taas on yhtä helppoja asentaa, kuin tavallinenkin.

        "Suosittelen lukemaan ketjun, johon olet vastaamassa jotta et nolaisi itseäsi niin pahasti."

        Itse jo nolasit itsesi. Sinähän se sotket maksutv-operaattorit tähän vaikka niillä ei ole mitään tekemistä tän keskustelun kanssa ja mitä monopoleihin tulee niin vain aloittaja on erehtynyt puhumaan monopoleista!


      • nnknffffkdlldlfkdkdl
        sinä nolaat itses kirjoitti:

        "Suosittelen lukemaan ketjun, johon olet vastaamassa jotta et nolaisi itseäsi niin pahasti."

        Itse jo nolasit itsesi. Sinähän se sotket maksutv-operaattorit tähän vaikka niillä ei ole mitään tekemistä tän keskustelun kanssa ja mitä monopoleihin tulee niin vain aloittaja on erehtynyt puhumaan monopoleista!

        "Eikö tällaiselle monopolille voi mitään?"

        Mitään monopolia ei ole, vaan vaihtoehtoja on hyvinkin runsaasti.
        Monopoli on esimerkiksi sähköverkkoyhtiöissä, sähkön jakelua et voi siirtää verkko-operaattorilta toiselle.


      • miksi sotket?
        nnknffffkdlldlfkdkdl kirjoitti:

        "Eikö tällaiselle monopolille voi mitään?"

        Mitään monopolia ei ole, vaan vaihtoehtoja on hyvinkin runsaasti.
        Monopoli on esimerkiksi sähköverkkoyhtiöissä, sähkön jakelua et voi siirtää verkko-operaattorilta toiselle.

        Edelleenkään en ymmärrä miksi sotket maksutv-operaattorit tähän, se että kuka jakelee MTV Totalia ei liity tähän mitenkään!

        Vaihtoehtoja hankkia MTV Total-paketti on toki runsaasti paitsi jos olet kaapeliverkon piirissä, kaapelioperaattoria ei yksittäinen asukas voi vaihtaa.

        Mutta mitä hyötyä on maksutv-operaattorin vaihtamisesta koska hinnat on kaikilla operaattoreilla samat, ei operaattorit itse sanele MTV Totalin hintaa vaan sen tekee MTV itse!


      • fdsgfadfafadfASFASFA
        miksi sotket? kirjoitti:

        Edelleenkään en ymmärrä miksi sotket maksutv-operaattorit tähän, se että kuka jakelee MTV Totalia ei liity tähän mitenkään!

        Vaihtoehtoja hankkia MTV Total-paketti on toki runsaasti paitsi jos olet kaapeliverkon piirissä, kaapelioperaattoria ei yksittäinen asukas voi vaihtaa.

        Mutta mitä hyötyä on maksutv-operaattorin vaihtamisesta koska hinnat on kaikilla operaattoreilla samat, ei operaattorit itse sanele MTV Totalin hintaa vaan sen tekee MTV itse!

        koska aloittaja puhui monopolista, meidän on syytä uskoa että hän tarkoitti monopolia, ellei hän nyt itse muuta ole jälkeenpäin ilmaissut. ja mitään monopolia ei ole, kuten olen monta kertaa itsekin esille tuonut, sinä et vain oikein ymmärrä asioita.

        ja kyllähän noita hyvinkin halvalla saa, kun viitsii ja osaa. alkaen 5USD/kk
        en nyt tiedä saako näitä tällaisia täällä linkittää, mutta moderaattori poistaa jos haluaa.
        http://www.cardsharingserver.com/index.php?module=pricelist
        http://bestcardsharing.net/


      • miksi sotket?
        fdsgfadfafadfASFASFA kirjoitti:

        koska aloittaja puhui monopolista, meidän on syytä uskoa että hän tarkoitti monopolia, ellei hän nyt itse muuta ole jälkeenpäin ilmaissut. ja mitään monopolia ei ole, kuten olen monta kertaa itsekin esille tuonut, sinä et vain oikein ymmärrä asioita.

        ja kyllähän noita hyvinkin halvalla saa, kun viitsii ja osaa. alkaen 5USD/kk
        en nyt tiedä saako näitä tällaisia täällä linkittää, mutta moderaattori poistaa jos haluaa.
        http://www.cardsharingserver.com/index.php?module=pricelist
        http://bestcardsharing.net/

        "sinä et vain oikein ymmärrä asioita."

        Minä kyllä ymmärrän ettei ole monopolia, minä en vaan ymmärrä että miksi sinä ymmärtämättömyyttäs sotket noita maksutv-operaattoreita tähän koska niillä EI ole mitään tekemistä tämän asian kanssa! Ja selitin jo asian aiemmassa viestissäni!


      • knnfllöflfnffkfkfflf
        miksi sotket? kirjoitti:

        "sinä et vain oikein ymmärrä asioita."

        Minä kyllä ymmärrän ettei ole monopolia, minä en vaan ymmärrä että miksi sinä ymmärtämättömyyttäs sotket noita maksutv-operaattoreita tähän koska niillä EI ole mitään tekemistä tämän asian kanssa! Ja selitin jo asian aiemmassa viestissäni!

        Minä en sotke mitään, vaan aloitusviestissä nimenomaan puhuttiin monopolista. Se ei voi tarkoittaa yksittäisen palveluntarjoajan palvelua, silloin kun vaihtoehtoisia palveluita on tarjolla. Mutta eipä sinua varmaan asiaa ymmärtämään saa. Vähän kuin selittäisi lehmälle kevytmaidosta :)


      • voi jumalauta!
        knnfllöflfnffkfkfflf kirjoitti:

        Minä en sotke mitään, vaan aloitusviestissä nimenomaan puhuttiin monopolista. Se ei voi tarkoittaa yksittäisen palveluntarjoajan palvelua, silloin kun vaihtoehtoisia palveluita on tarjolla. Mutta eipä sinua varmaan asiaa ymmärtämään saa. Vähän kuin selittäisi lehmälle kevytmaidosta :)

        Haista nyt paska! SINÄ tässä et ymmärrä mitään. SE että voit tilata MTV Totalin useilta eri operaattoreilta ei ole mikään ratkaisu (eikä tuo hintaan muutosta) vaan ratkaisu olisi tarjota VAIHTOEHTOISTA KANAVAPAKETTIA, EIKÄ OPERAATTORIA!

        Kyllä se olet nimenomaan sinä joka tässä sotket asioita! JA vaikka aloitusviestissä puhuttiin monopolista niin älä nyt jumalauta enää sotke sitä enempää tähän, aloittaja ei varmaan edes tiedä mitä monopoli tarkoittaa!


      • bjfnnxkfjfldldkfbxlf
        voi jumalauta! kirjoitti:

        Haista nyt paska! SINÄ tässä et ymmärrä mitään. SE että voit tilata MTV Totalin useilta eri operaattoreilta ei ole mikään ratkaisu (eikä tuo hintaan muutosta) vaan ratkaisu olisi tarjota VAIHTOEHTOISTA KANAVAPAKETTIA, EIKÄ OPERAATTORIA!

        Kyllä se olet nimenomaan sinä joka tässä sotket asioita! JA vaikka aloitusviestissä puhuttiin monopolista niin älä nyt jumalauta enää sotke sitä enempää tähän, aloittaja ei varmaan edes tiedä mitä monopoli tarkoittaa!

        No menikö hermot? :)


      • menee hermot
        bjfnnxkfjfldldkfbxlf kirjoitti:

        No menikö hermot? :)

        Trollien kanssa menee aina hermot!


      • bckkcnnxnkxlxlxllxxl
        menee hermot kirjoitti:

        Trollien kanssa menee aina hermot!

        Hehe, no silloin trolli on saanut sen minkä halusikin :)


      • het toimii
        bckkcnnxnkxlxlxllxxl kirjoitti:

        Hehe, no silloin trolli on saanut sen minkä halusikin :)

        Tässä olisi ollut ihan hyvin asiallisellekin keskustelulle saumaa, eli mitä pitää tehdä /muuttaa että nuo loppuvat kanavat näkyvät jatkossakin


    • Ärkkele

      Jotain uudistuksia varmaan menos, koska taloyhtiössä näkyi kaikki ilmaiskanavat, siis YLE:n lisäksi MTV, nelonen, SUB, FOX jne, siis maksuttomat kanavat. Nyt ei näy muita kuin YLE:n kanavat. Hissin ovessa oli opaste, että antennitalouksiin jne, mutta tässä talossa on kaapeli.
      Miksi mennään muutamaan toimivaa ja saada siitä toimimaton, eli onko tämä nyt taas jotain työllistymistä nykytekniikan varjolla?
      Niin telkku on taulu-tv hienoine HD- ja sisäänrakennettuine digiboxeineen. Tietokonetta ei asunnossa ole, joten sen kautta ei voi saada mitään näkyyn. Eikä ole tilattu kanavapaketteja eikä ole mitään korttia.
      Noi normaali kanavat on riittäneet, ei elämä ole pelkästään telkun katselua.

      • bfbfbkkffjdkfllg

        Moni taloyhtiö on vaihtanut kaapeliverkon antenniverkkoon kustannusten takia.
        Jos siitä on kyse, tuskin sinun tarvitsee muuta kuin tv:n asetuksista muuttaa "kaapeliverkko" "antenniverkko":n ja hakea kanavat uudelleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe