Mulla on kaikki käppyrät positiivisessa vaiheessa, sulla negatiivisessa.
No mitäpä noista...
Biokäyristähän sen näkee ;)
38
260
Vastaukset
- Käyrä
Kyllä mun käyrä on psitiivinen.
- ap.
Käyrä vai v-käyrä? :D
- Käyrä
ap. kirjoitti:
Käyrä vai v-käyrä? :D
Käyrä ; )
- ap.
Käyrä kirjoitti:
Käyrä ; )
Tuotsa plus, ei vaan pysy :)
- No jos noin on
oikeasti niin miksi pos. ihminen kirjoittaa noin negatiivisen ja ilkeän oloisen viestin ja haluaa vielä ens. vastaajalle tyrkyttää vitutuskäyrää? Ei vaikuta ap oikeasti positiiviselta ihmiseltä.
- ap.
Se oli vitsi! Otsikossa vinks! Ja Käyrähän itsekin vitsailee, niin sen tulkitsin :D
- ei totta_
ei ole positiivisen ihmisen viestintää tuo, ei sinne päinkään. positiivinen ihminen ei nosta itseään ja alenna toista.
- ap.
Voi keppura taas kerran. Ein ollut ylentämässä enkä alentamassa, mutta helppohan täällä on tulkita miten haluaa.
- sehän on suora
ap. kirjoitti:
Voi keppura taas kerran. Ein ollut ylentämässä enkä alentamassa, mutta helppohan täällä on tulkita miten haluaa.
lainaus omasta aloituksestasi, " sulla negatiivisessa " .
- ap.
sehän on suora kirjoitti:
lainaus omasta aloituksestasi, " sulla negatiivisessa " .
No ne on - se oli vinkki! Jos hän nyt vaikka menis omansa ja minun katsomaan. Näkis sieltä :).
Eikä niitä nyt niin pidä tulkita sanan kirjaimellisessa merkityksessä, negatiivinen tarkottaa vaan keskitason alapuolella ja positiivinen yläpuolella.
- Tarkistappas
sanan positiivinen ja negatiivinen merkitykset. Näyttää olevan hakusessa.
- biokäyrät
on mielenkiintoisia ja piti ainakin minullaaina paikkansa. Minulla on ollut kirja, jossa oli ohje miten kulloinenkin tilanne lasketaan. Netin ohjeellako olet selvitellyt oman positiivisen käyräsi? Ajattelin vaan, että olisi mielenkiintoista perehtyä taas asiaan. :)
- ap.
Vasiten joskus tulee tuolta katsottua. Ei ne kyllä itselläni aina paikkaansa pidä, vaikka joskus tuntuu joku yhteneväisyys olevankin meneillään olevaan olotilaan. Harvoin tulee katsottua, nyt katsoin kun tuntuu että olen itse aika lennokkaalla mielellä.
http://www.astro.fi/future/biorhythms - syväekologit
ap. kirjoitti:
Vasiten joskus tulee tuolta katsottua. Ei ne kyllä itselläni aina paikkaansa pidä, vaikka joskus tuntuu joku yhteneväisyys olevankin meneillään olevaan olotilaan. Harvoin tulee katsottua, nyt katsoin kun tuntuu että olen itse aika lennokkaalla mielellä.
http://www.astro.fi/future/biorhythmsHuuhaata kaikki horoskoopit, biorytmit ja homeopaattiset vedet ynnä magneettirannekkeet. Anno 2014 ja jotkut yhä niin tietämättömiä. Ä-ly-tön-tä.
Tuossa biorytmeistä: http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/biorytmit.html - ap.
syväekologit kirjoitti:
Huuhaata kaikki horoskoopit, biorytmit ja homeopaattiset vedet ynnä magneettirannekkeet. Anno 2014 ja jotkut yhä niin tietämättömiä. Ä-ly-tön-tä.
Tuossa biorytmeistä: http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/biorytmit.htmlSanoinkin, ettei aina paikkaansa pidä - tarkoitin, että en usko niihin. Välillä osuu sattumalta, välillä ei. En tarvi valistusta ;)
- 123456abcdef
ap. kirjoitti:
Sanoinkin, ettei aina paikkaansa pidä - tarkoitin, että en usko niihin. Välillä osuu sattumalta, välillä ei. En tarvi valistusta ;)
Tuosta homeopatiaa: http://users.jyu.fi/~merikosk/fysiikka_vs_home.html
- ddsasda
ap. kirjoitti:
Sanoinkin, ettei aina paikkaansa pidä - tarkoitin, että en usko niihin. Välillä osuu sattumalta, välillä ei. En tarvi valistusta ;)
Horoskoopit http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/astrologia.html
- ap.
123456abcdef kirjoitti:
Tuosta homeopatiaa: http://users.jyu.fi/~merikosk/fysiikka_vs_home.html
Homeopatia on ihan vihoviimeinen juttu joissakin tilanteissa, ammattini puolesta siitä tiedän paljonkin. Että en siis lue itseäni miksikään huuhaa-hihhuliksi :D
- dsasdS
ap. kirjoitti:
Homeopatia on ihan vihoviimeinen juttu joissakin tilanteissa, ammattini puolesta siitä tiedän paljonkin. Että en siis lue itseäni miksikään huuhaa-hihhuliksi :D
No täydellä vitsillä taisit avauksen pannakin, tsorry. :)
- ap.
dsasdS kirjoitti:
No täydellä vitsillä taisit avauksen pannakin, tsorry. :)
Vitsillä ja vinkiksi :). Valistaminen ei tietenkään ole kiellettyä, täälläkään. Elä huoli, en mie vähästä ota nokkiini.
- kiitos linkistä
ap. kirjoitti:
http://www.astro.fi/future/biorhythmsOnpa mielenkiintoiset sivut. Täytyy perehtyä oikein perusteellisesti tarjontaan. :))
- ap.
kiitos linkistä kirjoitti:
Onpa mielenkiintoiset sivut. Täytyy perehtyä oikein perusteellisesti tarjontaan. :))
Kunhan et liikaa uppoudu. Ota silleen kevyenä viihteenä vaan.
- Ok.
Sovitaan näin.
- kys.laiset viestit
ei kyllä kuulu positiivisuuteen, positiivinen ihminen ei koskaan sano toisesta noin, eikä se, että laittaa ilkeään viestiin hymynaaman muuta tekstiä positiiviseksi.
pieninkään piilovittuilu ei kuulu ihmiseen jolla on kaikki käppyrät ( mitä sitten ovatkaan ) positiivisessa vaiheessa. kannattaa tarkistaa omaa, todellista luonnetta.- ap. :(
Okei, sovitaan, että olen ilkeä ja negatiivinen. Mitä ihmettä hänkin mussa näki (ja näkee kai vieläkin...).
- yes,
ap. :( kirjoitti:
Okei, sovitaan, että olen ilkeä ja negatiivinen. Mitä ihmettä hänkin mussa näki (ja näkee kai vieläkin...).
aloituksen perusteella sitä sopii kyllä ihmetellä, niin negatiivista on kuva minkä hänestä annat.
- ap.
yes, kirjoitti:
aloituksen perusteella sitä sopii kyllä ihmetellä, niin negatiivista on kuva minkä hänestä annat.
Missä teidän lukutaito on! Voi pyhä jysäys... Hän on mitä ihanin, mutta se vinkki, se vinkki...
- no prkl sentäs
ap. kirjoitti:
Missä teidän lukutaito on! Voi pyhä jysäys... Hän on mitä ihanin, mutta se vinkki, se vinkki...
kyllä sen nyt näkee persesilmälläkin alotuksen tarkotuksen. täälä on turha jaella vinkkejä.
- ap.
no prkl sentäs kirjoitti:
kyllä sen nyt näkee persesilmälläkin alotuksen tarkotuksen. täälä on turha jaella vinkkejä.
Putsaa se silmä ;). Jos on turha jaella vinkkejä, niin se tarkoittaisi, ettei hän olisi täällä. Mitä väliä sillioin kenellekään on, millä mielin aloitus edes olisi kirjoitettu?
- niin niin
minä niin hyvä -- sinä niin huono. mitään muuta kuvaa ei aloituksesta saa. mutta ehkä toisen mottaaminen on jollekkin positiivisuutta sitten.
- ap:lle
Älä noista negailijoista välitä. Jotkut ei kestä sitä, että jollakin on täällä joku.
- ap.
En, en :). Eikähän tässä kaikki edes negaile. Jos negailuttaa, niin ihan vapaasti... Lopetan tältä erää käden vääntämisen, ettei tule rasitusvammoja ;).
- olit sit se
ap. kirjoitti:
En, en :). Eikähän tässä kaikki edes negaile. Jos negailuttaa, niin ihan vapaasti... Lopetan tältä erää käden vääntämisen, ettei tule rasitusvammoja ;).
hymynaamamies, merkkejä niin että silmissä vilisee :))))
- ap.
olit sit se kirjoitti:
Nainenpas :)
- hoosee
olit sit se kirjoitti:
sydänhymiömiäs?
- Missä kohtaa ?
Missä kohtaa oli se positiivinen kohta? Sen löysin että hän on negatiivinen mutta missä oli se paljon mainostettu positiivisuus? Vai oliko se tuo itsensä kehuminen?
- ap.
Tämä vielä: siellä hemmetin käyrässä :D
- yritin edes :)
Täältä sivusta. Biorytmi-huuhaa kuvaa ihmiste "tiloja" ylös-alas veivaavilla käppyröillä /melkein sinimuotoisia?) ja yläaalto tarkoittaa positiivista perusvirettä kun taas ala-aalto negatiivista.
Ei siis tarkoita henkilön (sic) positiivisuutta tai negatiivisuutta vaan tämän perusvirettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1242389Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143735- 53699