Taas se nähtiin

luottamus

kun luottaa toiseen ihmiseen, ja sokeasti uskoo mitä toinen sanoo. Nyt sanon rehellisesti ETTEI IKINÄ ENÄÄ!! Mua on satutettu tämän vuoden aikana niin paljon etten enää päästä ketään lähelleni!

12

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootkohan nyt vain

vähän liian herkkis ja kuvittelet vain asioita

• luottamus

luulenpa että tiedän asian laidan melko tarkasti nyt

• äläs ny

Ei kannata kirvestä kaivoon heittää. Kyl joku on vielä luottamuksen arvoinen.

• luottamus

ei enää. ikää on jo sen verran, että luottamisen arvoista ihmistä ei enää vastaan tule.

• niin päin

Muapas ja monen vuoden aikana.

• lottamari.

Se on sääli, että nykyään ihmisten moraali on niin höltynyt, että millään ei ole enää väliä. Toisen tunteista ei piitata, halutaan vaan viikottaisia pikaihastumisia ja pääasia, että aina joku hoito. Kyllästyminen kaikkeen ja kaikkiin on tämän ajan henki ja trendi. Kun mikään ei riitä, eikä mihinkään osata sitoutua, eikä halutakaan, niin ainoaksi tavaksi jää vain pinnalliset sisällyksettömät pikaseksisuhteet, jotka eivät hoida kenenkään mielenterveyttä.

• alottaja

tässä on kyse sydänystävästä

• sössijä

Oletko antanut sille toiselle mahdollisuuden selittää? Asioilla kun on yleensä monta puolta.. Mulla olis yhdelle miehelle kerrottavaa, mut pelkään että hän on kuullut asian muuta kautta eikä siksi halua enää olla kanssani tekemisissä.. =(

• sama sitten

Ehti siis kuulla totuuden.

• alottaja

aika hemmetin monta mahdollisuutta ja en anna yhtään enää! mun pää ei kestä tätä! mulla on raskas ero takan, lapsi meni ja ystävä ei ole ystävä! esitti vaan ja sitten petti. kaikki tämä kahden kuukauden sisään! pakko nyt päättää asiat omaks hyväks etten tapa itseeni

• sössijä
        sama sitten kirjoitti:

Ehti siis kuulla totuuden.

Kenen totuuden, kas siinä kysymys. Mulla on ollut syyni toimia kuten olen toiminut.

• kkoiip

luotamusessa on puutteta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4969
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4689
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4163
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4087
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3158
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3094
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2828
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2767
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2742
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2733
    Aihe