kun luottaa toiseen ihmiseen, ja sokeasti uskoo mitä toinen sanoo. Nyt sanon rehellisesti ETTEI IKINÄ ENÄÄ!! Mua on satutettu tämän vuoden aikana niin paljon etten enää päästä ketään lähelleni!
Taas se nähtiin
12
200
Vastaukset
- ootkohan nyt vain
vähän liian herkkis ja kuvittelet vain asioita
- luottamus
luulenpa että tiedän asian laidan melko tarkasti nyt
- äläs ny
Ei kannata kirvestä kaivoon heittää. Kyl joku on vielä luottamuksen arvoinen.
- luottamus
ei enää. ikää on jo sen verran, että luottamisen arvoista ihmistä ei enää vastaan tule.
- niin päin
Muapas ja monen vuoden aikana.
- lottamari.
Se on sääli, että nykyään ihmisten moraali on niin höltynyt, että millään ei ole enää väliä. Toisen tunteista ei piitata, halutaan vaan viikottaisia pikaihastumisia ja pääasia, että aina joku hoito. Kyllästyminen kaikkeen ja kaikkiin on tämän ajan henki ja trendi. Kun mikään ei riitä, eikä mihinkään osata sitoutua, eikä halutakaan, niin ainoaksi tavaksi jää vain pinnalliset sisällyksettömät pikaseksisuhteet, jotka eivät hoida kenenkään mielenterveyttä.
- alottaja
tässä on kyse sydänystävästä
- sössijä
Oletko antanut sille toiselle mahdollisuuden selittää? Asioilla kun on yleensä monta puolta.. Mulla olis yhdelle miehelle kerrottavaa, mut pelkään että hän on kuullut asian muuta kautta eikä siksi halua enää olla kanssani tekemisissä.. =(
- sama sitten
Ehti siis kuulla totuuden.
- alottaja
aika hemmetin monta mahdollisuutta ja en anna yhtään enää! mun pää ei kestä tätä! mulla on raskas ero takan, lapsi meni ja ystävä ei ole ystävä! esitti vaan ja sitten petti. kaikki tämä kahden kuukauden sisään! pakko nyt päättää asiat omaks hyväks etten tapa itseeni
- sössijä
sama sitten kirjoitti:
Ehti siis kuulla totuuden.
Kenen totuuden, kas siinä kysymys. Mulla on ollut syyni toimia kuten olen toiminut.
- kkoiip
luotamusessa on puutteta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733