"Kakattaako" peniksen ulosveto?

utelias tyttö

Tuntuuko siltä, että "kakka tulee", kun penis poistuu peräsuolesta? Kun olen ollut gynekologisessa tutkimuksessa ja lääkäri vetää sormen ulos peräsuolesta, niin minusta tuntuu aina siltä että "kakka tulee".

Minua kiinnostaisi tietää, että jos harrastaa miehen kanssa peppuseksiä niin tuntuuko jokaisen peniksen ulosvedon aikana siltä, että "kakka tulee" vai turtuko se peräsuoli yhdynnän aikana niin, että "kakattamisen" tunne loppuu.

Voiko peppuseksin aikana käydä lopulta niin, että tuleekin kakka, kun luulee, että se on penis, joka poistuu peräsuolesta?

Pystyykö peppuseksin aikana pidättämään kakan tuloa vai onko jollekin käynyt joskus vahinko?

22

6306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 23v

      minulla on paha kokemus kun harrastin anaaliseksiä tyttöystäväni kanssa kun otin peniksen pois sieltä oikein länsi paljon kakkaa joten pysy vain normaali yhdynnässä

    • heikki4

      Hei, luepa tuo keskusteluketju kuinka puhdistautua ennen peppuseksiä. Ei tarvi miettiä sitten kakan tuloa.
      Saattaa jotain tuollaisia tuntemuksia tulla, mutta eiköhän siinä tule muitakin tuntemuksia eikä tuollaisia asioita huomaakaan.

    • Rapparireino

      Aina roiskuu kun rapataan, sano muurari. Sotkusta hommaa.

    • Heikki4

      Ei oo niin sotkuista hommaa kuin Reino väittää. Luepa enemmän palstaa....

      • Tuskanparahdus

        Kyllä siinä tuppaa paskat turahtelemaan.


    • kortsulla aina

      Minulle on tullut iso "kakkahätä"-tunne kun poikaystäväni työntyy sisään pyllynreikään :D Olen naurahtanut muutamaan kertaan ja sanonut asiasta :D

      Myös poisvetäessä tuntuu että kakattaa, kertaakaan ei ole tullut kakkaa. Pidän kondoomista kiinni peniksen juuresta ja poikaystävä ottaa vehkeensä pois kondoomista; minua auttaa itseäni henkisesti kun saan ottaa kondoomin pois; kun siinä joskus on ruskeaa... siispä, varaan aina paperia/pussin kortsulle sängyn viereen.

      On muuten todella kamala näky se peppuseksin kortsu, ulkoa ruskeaa ja sisällä mälli, yök. Poikaystävä sanoo että se on normaalia mutta minä "yäkkäilen".

      • osa totuus

        Siinä elävä esimerkki, ettei osata puhdistaa paikkoja enakkoon. Jos on suorittanut kunnon puhdistautumisen, ei tule mitään tunnetta ulostamisesta. On toinen asia kokonaan, voiko olla mahdollista puhdistautua joka tilanteessa, niin ettei halut kärsi jommalla kummalla osapuolella.


    • kortsulla aina

      Teen aina ennen seksiä normi alapesun, ja mieheni on sanonut ettei tartte tehdä mitään muuta pesua/puhdistusta ennen peppuseksiä. Mitä minun sitten tulisi sinun mielestäsi tehdä paremmin? Suolihuuhtelu? En ymmärrä... ja voin rehellisesti todeta että tuon paremin en osaa paikkojani puhdistaa ennakkoon.

      MITÄ SE KUNNON PUHDISTAUTUMINEN ON?!

      T: Hetero nainen 28v.

      • Kortsulla toki

        Peräsuolen tyhjennys eli kakalla käynti. Jos ei ole teräskakka, niin voi vaatia myös huuhtelun.


    • kokenut2

      Nappasin tuosta toisesta ketjusta tuollaisen ohjeen, joka toimii ja tyhjentää suolen aika hyvin. Ja siten touhu on "puhtaampaa".
      "Bideestä suihkuosa pois ja sitten sopivan lämpöistä vettä suoleen ja muutaman kerran niin täyteen kun pystyy pidättämään ja sitten tyhjennys". Kokeilepa niin huomaat eron.

      • Anonyymi

        Aha. Ainakaan minun tiukkaan anaalin ei mahdu tuo letkun pää kun on vielä noin kantikas. Joku pyöreä tai sukkula voisi sujahtaa sisään, mutta se vesi pitäs sitten saada sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Ainakaan minun tiukkaan anaalin ei mahdu tuo letkun pää kun on vielä noin kantikas. Joku pyöreä tai sukkula voisi sujahtaa sisään, mutta se vesi pitäs sitten saada sinne.

        Ei sitä letkua sisään työnnetä vaan vie letkun pää tiukasti kii peräreikään niin vettä alkaa menemään sisään


    • myös kokenut

      Olen 6 vuotta ollut anaaliseksin ystävä ja kertaakaan ei ole tullut kakatuksen tunteita, ei ole ollut kipua ja ei ole tullut sotkuja. Peräsuoli kannattaa huuhtoa, niin voi rauhallisin mielin olla. Kokenut2 antaa hyvän neuvon. Ja muistakaa rentoutuminen, ei alkoholia, ei takaapäin ekoilla kerroilla (sivuttain on hyvä) ja paljon liukastetta. Hyvin se menee ja on nautinnollista. Liukkaria saa olla PALJON, muuten se ei tunnu hyvältä ja sisääntyöntyminen ei koske, jos sen tekee naisen ehdoilla, liika kiire pilaa kaiken. Ja tuo mystinen takaapäin asento. 6 vuoden anaaliseksin jälkeen tuo takaapäin asento (doggy style) ei tunnu hyvältä vieläkään, en pidä siitä. Sivuttain ja niin että mies on päällä ja itse olen mahalteen on ihana. Siinä voi samalla hieroa klitorista, niin saat oikein extra mahtavat orgasmit.

    • suolistaja

      juu totanoin mulle kävi silla, kun vedin kullin pois puosta .niin perästä tuli 20cm bython ja katto muo suoraan silmiin.

    • dgjyjkj

      Jaa, suolistajalla tuollainen fantasia

    • Älä huoli!

      Jokaisen perrseessä on passkaa ja se on fakta.
      Jos passkaa tulee niin entäs sitten? Pyykille ja pesulle thats it..
      Se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön..;)

      Mut jooh harvo tulee kakkaa pihalle..
      Yhen kerran on tullut kakkelia pihalle kyrvän mukana mut entäs sitten... Iteppä halusin peppuun panna... :)

    • Anonyymi

      Haluan paskantaa akan päälle panohommissa

    • Anonyymi

      Se on suolen ja anuksen luonnollinen reaktio, joka käynnistää ja yIIäpitää ulostusreaktiota. Ilman sitä epämukavahkoa tunnetta joutuisi kaivamaan ulosteen ulos. Anaaliseksissäkin se tunne tulee erityisesti alussa, ja kaikkein pahimman ulostustarpeen aiheuttaa pesemätön suolainen/likainen sormi.

    • Anonyymi

      Mulla ei ole ketään naispuolista tuttua jolta kysyn, mutta tuossa aloituksessa vuodelta 2014 oli aika provo kohta. Tuskin gyne laitaa tutkimuksessa sormea naisen peräreikään. Eiköhän se tehdä etu kautta.

      • Anonyymi

        No sitä mäkin heti katoin harvoin mä oon noissa ollut mutta ei ole kyllä ikinä mihinkään perseeseen lykätty sormia


    • Anonyymi

      Kakillakäynnin jälkeen aunuksen voi pestä sellasella dildomallisella suihkuosalla jonka saa alasuihkuun vaihdettua. Kivaa ja puhdasta tulee. Sit vaan ryhtyy yhtymään voiteiden kera tai ilman.

    • Anonyymi

      Apteekista 100ml ruisku ja puuilosta 9mm elintarvike silikoniletkua. Pätkä letkua ruiskunpäähän, ruiskuun lämmintä vettä ja tyhjennys hanuriin. Pöntölle purkautus, toisto jos tulee väriä mukana. Parin kerran jälkeen on puhdasta vettä ja eikun liukkaria perään ja naimaan.

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe