Paskamaha hesarilla

Mikä meni väärin?

Taas oli taksi puolittain kaistalla niin että liikenne joutui kiertämään sulkuviivan yli sporakiskojen kautta vaikka kymmenen metrin päässä olisi ollut tilaa vaikka muille jakaa.
Kun kohteliaasti hipaisia äänimerkkiä koska spora oli tulossa niin mitä tekikään herra taksikuski... no tietenkin näytti KESKISORMEA! Onko se taas muiden vika jos asennevammainen läski ei jaksa kymmentä metriä kävellä? Eikä mistään "tilanteesta" ollut todellakaan kyse.

33

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juujuujepjep

Se on se parkkeeramisen vaikeus,että semmosia ammattilaisia meidän taksikuskit on. Yhmetyttää suunnattomasti että itseään raudan lujaksi ammattilaiseksi kutsuvat kuskit ei saa edes autoa parkkiin vaan tukitaan koko kaista varsinkin stadissa isommalla autolla aiheuttaa vitutusta.

• ghkj

Useimmiten vastaus on että ei sitä viitsi sataa kertaa päivässä alkaa runkkaa parkkiin mut hei se ajaminenhan on teidän työ ja uskokaa tai älkää niin ajamiseen kuuluu myös parkkeeraus toisinaan peruutus sekä vilkun käyttö

• lmsdöm

Niin mikä taas oli ongelma? Jos se kuljettaja oli siellä autossa, niin sehän ei ollut silloin varmaankaan parkkeerannut siihen. Onko kyseisessä paikassa pysähtymiskielto?

• ghkj

Ei vaan miksi se helvetin kaista piti tukkia jos parkkipaikka on vieressä. Just tommonen asenne on pahin siellä urpo liikkuu muitakin kun taksit.

• ölamdfölmjadf
        ghkj kirjoitti:

Ei vaan miksi se helvetin kaista piti tukkia jos parkkipaikka on vieressä. Just tommonen asenne on pahin siellä urpo liikkuu muitakin kun taksit.

Itse ainakin vältän aina parkkipaikan viemistä, jos aikomukseni ei ole parkkeerata, vaan odotan esim. asiakasta. Stadissa on riittävästi pulaa parkkipaikoista muutenkin.

• pää jäässä
        ölamdfölmjadf kirjoitti:

Itse ainakin vältän aina parkkipaikan viemistä, jos aikomukseni ei ole parkkeerata, vaan odotan esim. asiakasta. Stadissa on riittävästi pulaa parkkipaikoista muutenkin.

Mikä helvetin idea on sit tukkia tie? Eihän sinne parkkiin pääse sen aikasemmin kun sun romu seisoo edessä.

• ennakoi...
        pää jäässä kirjoitti:

Mikä helvetin idea on sit tukkia tie? Eihän sinne parkkiin pääse sen aikasemmin kun sun romu seisoo edessä.

Olisitko joutunut montakin minuuttia odottelemaan sporan takia?

• Ehkä paskin tekosyy!
        ölamdfölmjadf kirjoitti:

Eli on mielestäsi kohteliaampaa olla käyttämättä tyhjää parkkipaikkaa MAHDOLLISEN YHDEN autoilijan takia mutta samalla voi haitata kadun KOKO LIIKENNEVIRTAA?
        Ps. 20v stadissa lähes päivittäin autoilleena en ole IKINÄ nähnyt kadulla taksia ajamassa taskuparkkiin.. sattumaako?

• ennakoi yhä
        Ehkä paskin tekosyy! kirjoitti:

Eli on mielestäsi kohteliaampaa olla käyttämättä tyhjää parkkipaikkaa MAHDOLLISEN YHDEN autoilijan takia mutta samalla voi haitata kadun KOKO LIIKENNEVIRTAA?
        Ps. 20v stadissa lähes päivittäin autoilleena en ole IKINÄ nähnyt kadulla taksia ajamassa taskuparkkiin.. sattumaako?

Hesarillahan onkin tunnetusti melkoista liikennevirtaa...

• Jaa miten?
        ennakoi yhä kirjoitti:

Hesarillahan onkin tunnetusti melkoista liikennevirtaa...

Miten ennakoidaan tilanne jossa väärin jätetty auto pakottaa rikkomaan lakia ja ylittämään sulkuviivan?

• Tikusta asiaa
        Jaa miten? kirjoitti:

Miten ennakoidaan tilanne jossa väärin jätetty auto pakottaa rikkomaan lakia ja ylittämään sulkuviivan?

Miten niin väärin jätetty? Oliko siinä kohdassa pysähtymiskielto? Jos pysähtymiskieltoa ei ole eikä juuri siinä kohdassa ole vapaata tilaa tien reunassa, niin mitään laitontahan siihen pysähtymisessä ei ole. Ehkä asiakas oli pyörätuolilla liikkuva invalidi, joka oli muuttamassa flyygeliä. Ei tuollaista ihmistä voi vaatia rullaamaan piano niskassa ylimääräistä kymmentä metriä.

• ghftydr

Kylläpä jollain on valtavat ongelmat....

• Iso ongelma onkin

Ja se ongelma on teidän laiskuus ja ylimielisyys!

• ghkj on spede

Tää surullinen hahmo ghkj on yrittänyt päästä taksikuskiksi mutta kun ei taidot riittäneet kokeiden läpäisemiseski niin purkaa täällä nyt kiukkuaan epäonnistuneestaan elämästään. Voi raukkaa.

• ghkj

Joo mä mokasin siinä kun mä avasin oven asiakkaalle,nostin matkalaukut kyytiin,unohdin kiilailla ja kikkailla liikenteessä,en istunu kahvilla koko päivää ja perkeleet huomas että mä vielä ajoin auton aamulla taskuparkkiin,joten ne ohjas mut käytävän toiselle puolelle kappaletavaran liikennelupakurssille minkä mä sit jouduin käymään. Olis se kivempaa ajaa taksia.

• ghkj onneton upi

ghkj kappaletavara ajoon sä sovit tosi hyvin. Voit jutella noita älyttömyyksiäsi kyydissä oleville, ne on taatusti samaa mieltä kanssasi. Ovathan yhtö toopeja. Taksikuski sä et oo ollut ikinä. Aja sä vaan sillä romulla Hiacelas laatikkoja ja leiki rahtaria. Epäonnistunut yksilö. Häpeä.

• gjkh

45€/h alv, 5 päivää viikossa, 8 h/pvä. U do the math! Kyllä käy kateeksi että jäi taksilupa saamatta.

• teidenritari ghkj

Ghkj tieden ritari.

• enkelipöly

taitaa tuo gjkh kuskata jotain huimausaineita... ja eikö me sovittu ettei kuormasta syödä...

• ghkj
        enkelipöly kirjoitti:

taitaa tuo gjkh kuskata jotain huimausaineita... ja eikö me sovittu ettei kuormasta syödä...

Kuormansyömis sopimus oli yksipuoleinen johon ite en suostunut joten nautin kuormani antimista täysin sieraimin. Jos ei kelpaa soitan liittoon ja skalliin tuohon autoilijoiden suureen tukipilariin

• Pakettikuski ghkj

ghkj typeryys on jotain aivan uskomatonta. Valtavat tuotot tossa sun bisneksessä. 8 x 45 = 360,- x 21 = 7 560,- kuussa. - polttoaineet, sos.kulut, vakuutukset, autonhuolto ja sun tapauksessa vielä velkarahalla ostettu niin lyhennykset, palkka, sekä muut välillliset ja vällittömät kustannukset.

Tuskin sitäpaitsi se sun ruosteenraiskaama Hiace, tuo pakujen irvikuva, on kokoajan ajossa. Huh huh mikä pelle!

• ghkj

Autot on maksettu,huollot voin tehdä ite tallilla, vakuutukset on meillä kaikilla ja itse ajan ajot joten kovin on maltilliset kulut. Ei tarvii ajaa öitä eikä vikonloppuja. Paljon sä muuten teet vuodessa liikevoittoa ja monta tuntia sä ajelet?

• Ihmemies ghkj

ghkj:llä on paljon ajoja kun roikkuu täällä kokoajan. Eikös hänen pitänyt olla töissä arkisin klo 8-16. Jatkuvasti. Hieno mies kun muuten pystyy ajamaan kaikkia autojaan samaan aikaan.

• Ällistynyt

Pakettnkuskaus kurssille pääsee kuka vaan kun maksaa sen paritonnia. Työttömät saa vielä tukea kurssia varten.. Sinne kaikki. Sitten vaan hakemaan liikennelupa ja tienaamaan. Kannattaa hommata riittävän iso pankkitili että kaikki hillot mahtuu tilille. Rahtaritakki ja frendiksi ghkj niin on elämä edessä. Niin ja vapaata vaikka kuinka paljon.

• gjkh

Taksikurssille ei tarvii sitäkään ja jos oikeen kiltti oot niin sossun-täti varmaan sulle sen maksaa. Pääset sitten rahoitusyhtiön omistamaa mersua ajamaan 10€ tunti.

• Joopajootaas

Kato töitä tekevä ihmemies gjkh taas täällä. Onko sun ruosteinen Hiace ulosmitattu kun ei tunnu töitä olevan?

• gjkh=ghkj

No myönnetään vihdoinkin. Olin taksikursilla. En läpäissyt koetta. Katkeroiduin kovasti takasikuskeja kohtaan. En osaa ajaa autoa. Olen tumpelo. Minulla ei ole töitä. Luulen että minulla on mutta kukaan ei palkkaa minua. Kävin liikennelupakurssin. En päässyt siitäkään läpi. Ostin osamaksulla Hiacen. Vuoti vei sen. Luulin et saan asiakkaita. En saanut. Nyt ajan vanhalla Toyotalla pimeetä taksia. Täältä tähä gjkh ja ghkj

• gjkh

Aloita uusi elämä vaikka opettelemalla kirjottamaan niin että ne siellä kurssin loppukokeessa ymmärtäis mitä sä kirjotat.

• kiitos3

Kerrankin rehellinen kirjoitus.

• gjkh

Urpo gjkh osoitit jälleen suuren typeryytesi. Hanki töitä.

• we3fcd22222

Oikeuttaa se muuta liikennettä poikkeamaan tieliikennelaista?

• klnmxcölnxc

Ei ole pakko. Ainahan sitä voi jäädä odottamaan, että tie vapautuu. Tänään oli Runeberginkadulla vähän vastaava tilanne kun asfalttimiehet olivat paikanneet sporakiskojen vierustaa ja kaista Mannerheimintieltä kohti Töölöntoria oli poikki siinä Ruusulankadun kohdalla. Hetken aikaa mietin, että prkl pitääkö siihen jäädä odottamaan asfaltin kuivumista (voi mennä aika pitkään) kun eivät duunarit olleet järkänneet liikenteenohjausta. Sitten muistin, että tilanteen niin vaatiessa saa jopa ajaa jalkakäytävää pitkin kunhan noudattaa erityistä varovaisuutta. Tästä rohkaistuneena uskaltauduin ajamaan sporakiskoille muun liikennevirran mukana, vaikka jouduinkin ylittämään sulkuviivan. Vieläkin kädet tärisevät.

• Anonyymi

kakkimasu :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe