Saitteko sairaalassa ?

Lasaret6

Miten ?

9

1408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunteman potilas

      Sain. Virtsatieinfektion. Tuli ilmeisesti katetroinnista. Oli tuskaista. En suosittele kokeilemaan.

    • kundi kohta19.

      Samoin - onnettomuuden takia, ensimmäinen katetri laitettiin tajuttomana. Toisen tumpuloi mieslääkäri ja aluksi liian paksulla, sattui aivan helvetisti - vaikka sattui jokapaikkaan jo ennenkun. Helvetin nolon tuntuista, hoitaja toi uuden katetrin ja sai sen sisään, vähemmällä kivulla. Kolmas kestokatetri, laitettiin vielä ja olin jo siinä kunnossa että alapääkin heräili. Hirveä stondis, vaihtoivat mieshoitajaan (miten se siitä olisi auttanut) runttasi menemään ja sanoi minun siinä häpeästä punoittaen - että ihan tuttua heille- juu mutta ei mulle. Sanoi että pikkusen voi sattua, mutta ihan vähän vaan - sattui.....! Meinasin kysyä onko kukaan sinulle letkua kulliin työntänyt kun niin varmasti tiedät ettei satu. Luonto teki tehtävänsä ja vähän uskalsin varovasti runkata ja öisin joskus heräsin stondikseen ja tunsin miten mälli lähti liikkeelle ja päätyi keräilypusiin.
      Sain myös virtstieinfektion, papereissa luki "ehkä vaikean katetroinnin yhteydessä, rakkoon päässyt bakteereja... Kiitin ja kumarsin, infektio edelleen päällä, nyt ? . Katetri on saattanut tehdä jonkun haavauman/hankauman virtsaputkeen tai johonkin.
      Nyt tähystetty kahdesti ja se vasta puuhaa, kun makaat tutkimuspöydällä alapää paljaana ja jalat telineissä. Ja sitten työnnetään se jäykkä tähystin, "yleisön läsnäollessa" pilin päästä sisään ja tuntuu että kestää ikuisuuden ennen kuin se on rakossa, Varovasti liikuttelevat ja puudutuskin toimii, eipä juuri satu, mutta nolottaa ja vitut**** sitäkin enemmän. Ja puudutuksen loputtua, tuntemukset aika ikävät ja kopuburana ei auta yhtään, vaikka toisin väittävät. Ja sitten vielä kykittävä sen aikaa että kusi lähtee tulemaan ja tuleehan se, kun tulee..kirvelyn kanssa. Toukokuussa seuraava aika - mukavaa"" odottelua siis.....

    • hoitovirhe

      Sain huonoa hoitoa.

    • mopo3

      Sain morfiinia ei pyöriny seksi mielessä sen jälkeen.

    • rawetew

      Sain kirurgin puukosta

    • srhertjr

      Sain katetrin tajuttomana ja poisotto vasta sattuikin kun olin hereillä ja vähemmissä mömmöissä hengityspysähdyksen jälkeen.

    • "Seppo"

      Sain aikanaan Koskelan sairaalassa. Lääkäri Kovasella oli tapana kiksauttaa kollegojaan. Koin sen itse hieman ahdistavaksi, koska minua eivät kiinnosta toiset miehet.

    • kyllä vaan

      potilashuoneen lavuaaria vasten takaapäin"panon jälkeen huomattu kamera oven päällä" (onkohan kansliassa ollu hauskaa ja paljon märkähousuisija naishoitajia)

    • kunnolla saanut

      sain sisar hento valkoiselta kaiken yöllä ollessani sairaalassa.
      sitä jatkui niin kauan kuin pääsin pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe