Olen 17 vuotias tyttö ja ihan normaali mitoissa 60/173. Olen tosin laihtunut nyt neljässä kuukaudessa 7 kiloa.
Olen ollut nyt hieman yli kuukauden 1000ckal dieetillä eli sen päivässä 1000ckal. Pelkään ruokaa kauheasti! Se on niin hyvää mutta tekee niin pahaa jos syö liikaa. Millä voin määritellä syömishäiriön? En sanoisi että minulla on syömishäiriö, se tuntuu ihan liian pahalta jotenkin!
Söin tänään lounaaksi hernekeittoa ja ruisleivän ja äsken laskiaispullan. Nyt pulla ahdistaa ja en aio syödä tänään enään mitään, vaikka kaloreita tänään tullut 800. Pelottaa jo nyt että olen laihtunut ja kun menen vaalle ensi maanantaina, olen lihonut:(
Voiko minulla olla syömishäiriö... Tuntuu kyllä että pää ihan kunnossa
Syömishäiriökö?
2
123
Vastaukset
- heiherätysnyt!
ajatuksesi eivät ole vielä liian syvällä anoreksiassa. mutta varo, ne syvenee koko ajan ajan mittaan. joten pliis lopeta ruuan pelko. et tosiaankaan halua tähän helv*ttiin!
nyt tyttö alat syömään normaalin ihmisen annoksia, terveellistä ja ravitsevaa! ainakin vähintään sen 1500 kcal (mieluiten 2000(!!!!), koska teininä olet kalorinpolttomasiina ja tartten paljon energiaa KASVAMISEEN) ja herkkuja silloin tällöin.
Nauti nuoruudestasi, liiku, harrasta,.. nauti siitä että olet normaali ja hoikka tyttö!
hyvää jatkoa :)- Tsemppiihei!<3
Olen samaa mieltä ensimmäisen vastaajan kanssa! Syö normaalisti! Itselläni on ollut pieniä anoreksia oireita ja myös bulimia joten on ollut ehkä Ednos. Vähistäkin syömishäiriön omaisista tunteista on vaikeaa päästä irti. Mutta pääsin itse, kun etsin tietoa syömishäiriöistä ja katsoin videoita. Puhuin paljon herkuista mun kaverin kanssa, vaikka inhosin aihetta. Vieläkin on niitä oireita minullakin, mutta syö kuitenkin hyvin! 0kg tavoite on kaikilla se ihanne paino, mutta anorektikot ovat mieleltään vakavasti sairaita, että he eivät ymmärrä, että siihen kuolee. Mutta liian myöhässä he ymmärtävät menneensä liian pitkälle! Tsemppii sulle paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752