4.3 tuksula.com tiedottaa : Nita jatkaa Tuksun managerina

voidaan huokaista helpot

Tuksula.com kertoo varmana tietona että Tuksu ja Nita ovat päässeet sopuun ja managerointisuhde jatkuu eli Nita hoitaa jatkossakin Tuksun keikkatilaukset ja laskutuksen. Tää on hyvä tieto kaikille meille näädille sillä show must go on, vai mitä siskot? !!!

30

1673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöpöti-pölöpöti

      Mitäpä tuosta?

      • keikkaako pukkaa

        Onko 14.03.keikka?


    • Veljpoek

      Siskot??

    • Sumupuu

      On täällä kyllä veljiäkin ja varmaan sukupuolineutraalejakin...

    • päätyö vai sivutyö?

      maksetaanko glamour mänizerin työstä myös veroja?

    • Hak hak haks

      Ou mai gaad :) siis nota hakkaa edelleen päätä tuksuun. Noh, eipä siinä mittään :) show goes on :)

    • Ei kai taas?

      Onpas tyhmä ihminen. Vuorotellen haukkuu Tuksun ja sen tekemiset maanrakoon ja sitten taas on kaveria ja manageria.

      Miten jollain voi olla noin kova tarve hakata päätään seinään ja haalia itselleen vaikeuksia?

      Sovitaanko nyt niin Nita että kun ne välit seuraavaksi menevät poikki niin et sitten julkisesti tilitä asiasta ja hauku Tuksua, kun kerran ihan itse taas kätesi sontaan työnsit?

      • EN OLE MANAGERI edelleenkään. Tuksula.com saanut väärää tietoa. En ole nyt enkä enää koskaan. Repikää siitä...


      • Selkäranka löytyi
        nitasees87 kirjoitti:

        EN OLE MANAGERI edelleenkään. Tuksula.com saanut väärää tietoa. En ole nyt enkä enää koskaan. Repikää siitä...

        Hienoa, sulla on siis sittenkin selkäranka :)


      • Ei mitään oppinut...
        nitasees87 kirjoitti:

        EN OLE MANAGERI edelleenkään. Tuksula.com saanut väärää tietoa. En ole nyt enkä enää koskaan. Repikää siitä...

        On se hyvä, että lopetit.
        PR ei luonnistu vieläkään.....

        Revi siis siitä :)


    • Älä aloittaja jauha paskaa!! Vitun varma lähde näköjään kun ei mitään tiedä. Yhteistyö mun ja Johannan kanssa on lopullisesti ohi. Noni, täällä ei ole enää mitään nähtävää.. Tuksula.com ei ole yhtäkuin totuus.

      • Kahdeks käsky

        Onyhtäkuintotuus älälausuvääräätodistustaherradisinunyuksulasta


    • kfklfdlkjhöldkfölf

      Minä jo ajattelin,että et kai noi hullu ole :D

      • En todellakaan ole :) eroon päässyt niin takaisin en mene. Paska paikka toi tuksula.com huonot lähteet niillä ainakin on...


      • Hehheeeee
        nitasees87 kirjoitti:

        En todellakaan ole :) eroon päässyt niin takaisin en mene. Paska paikka toi tuksula.com huonot lähteet niillä ainakin on...

        Näkyy olevan :)


      • Anna palaa Nita!
        nitasees87 kirjoitti:

        En todellakaan ole :) eroon päässyt niin takaisin en mene. Paska paikka toi tuksula.com huonot lähteet niillä ainakin on...

        Arvoisa Nita: Kun Jumalainen päähenkilö ei saa oikein kunnon rähinää päälle, niin voisitko ystävällisesti antaa meille bnäädille jotain pureskeltavaa?

        Olet nähnyt läheltä sen sontakasan töppäilyjä ja kun et enää sen kanssa kaveeraa, niin pari mehevää juttua kehiin. Ihan widduilu mielessä, onhan se mätisäkki aiheuttanut Sinulle niin paljon vaivaa ja törkyjulkisuutta.

        Mitä siivottomampi stoori, sen parempi, esim. jotain paskomis/ menkka juttuja, ne jaksaa aina naurattaa.

        Kosta nyt sille läskiällötykselle oikein kunnolla, sen se ansaitsee!

        Kiitos, terveisin Punaniskanäätä.


      • tuksulan puolesta
        nitasees87 kirjoitti:

        En todellakaan ole :) eroon päässyt niin takaisin en mene. Paska paikka toi tuksula.com huonot lähteet niillä ainakin on...

        Miten voimme tietää että olet OIKEA Nita etkä joku feikki?

        Sorry nyt vaan mut luotan edelleen enemmän tuksula.com:n antamiin tietoihin kuin johonkin anonyymiin mitää esittävään nimimerkkiin.


      • Niimpä ...
        tuksulan puolesta kirjoitti:

        Miten voimme tietää että olet OIKEA Nita etkä joku feikki?

        Sorry nyt vaan mut luotan edelleen enemmän tuksula.com:n antamiin tietoihin kuin johonkin anonyymiin mitää esittävään nimimerkkiin.

        Oudolta tosiaan kuullostavat nämä nimimerkki nitasees87 puheet kun Tuksu itsekin väittää Nitan olevan hänen managerinsa:

        http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Nita-keikkamyyjani-tekemat-kynnet-/1032913

        "Nita keikkamyyjäni tekemät kynnet

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen
        16.02.2014 18:13
        Porista kotoisin oleva Nita lakkasi kynteni keikkaa varten, hän on entinen näätä mutta eipäs muuten ole enää! :). Koska osa pahoista ihmisistä kääntyy myös hyväksi."

        Miksi Tuksu väittäisi Nitan olevan managerina jos ei kerran ole? Yleensähän Tuksu on se joka ensimmäisenä haukkuu ja potkii pois kaikki ympärillään olevat ihmiset. Ennenkuulumatonta olisi jos asetelma olisikin kääntynyt päälaelleen. En usko!

        Summasumarum: ketjussa esiintyvä nitasees87 nimimerkki on feikki !!!


      • Niimpä ... kirjoitti:

        Oudolta tosiaan kuullostavat nämä nimimerkki nitasees87 puheet kun Tuksu itsekin väittää Nitan olevan hänen managerinsa:

        http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Nita-keikkamyyjani-tekemat-kynnet-/1032913

        "Nita keikkamyyjäni tekemät kynnet

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen
        16.02.2014 18:13
        Porista kotoisin oleva Nita lakkasi kynteni keikkaa varten, hän on entinen näätä mutta eipäs muuten ole enää! :). Koska osa pahoista ihmisistä kääntyy myös hyväksi."

        Miksi Tuksu väittäisi Nitan olevan managerina jos ei kerran ole? Yleensähän Tuksu on se joka ensimmäisenä haukkuu ja potkii pois kaikki ympärillään olevat ihmiset. Ennenkuulumatonta olisi jos asetelma olisikin kääntynyt päälaelleen. En usko!

        Summasumarum: ketjussa esiintyvä nitasees87 nimimerkki on feikki !!!

        Tässä sulle vastaus nimin. Niinpä, katsoppa Johannan postauksen tuolloista päivämäärää.. Olin silloin vielä manageri,nyt en todellakaan ole. On se kumma kun nyt kukaan taliaivo ei ole kaapannut facebook tilapäivitystä jossa lukee selkeästi etten ole töissä tukiaisella. Sitä en tiedä miksi tuksu ei ole vielä mua haukkunut julkisesti mutta kyllä sekin varmaan vielä tapahtuu.niin että en ole feikki vaan oikea Nita,ja kyllä , alennuin kommentoimaan tänne. Alkaa ottamaan päähän typerät ihmiset jotka levittävät väärää tietoa.


      • nitasees87 kirjoitti:

        Tässä sulle vastaus nimin. Niinpä, katsoppa Johannan postauksen tuolloista päivämäärää.. Olin silloin vielä manageri,nyt en todellakaan ole. On se kumma kun nyt kukaan taliaivo ei ole kaapannut facebook tilapäivitystä jossa lukee selkeästi etten ole töissä tukiaisella. Sitä en tiedä miksi tuksu ei ole vielä mua haukkunut julkisesti mutta kyllä sekin varmaan vielä tapahtuu.niin että en ole feikki vaan oikea Nita,ja kyllä , alennuin kommentoimaan tänne. Alkaa ottamaan päähän typerät ihmiset jotka levittävät väärää tietoa.

        Hahaa, päivämäärä on 16.2 jolloin Johanna oli vielä Porissa. Nyt asetelma on päälaellaan ja se olin MiNÄ joka häipyi ja potki pois Tukiaisen...nyt kävi näin. Ja joku ystävällinen bnäätä fb kavereistani, kaapatkaa nyt mun tilapäivitys oikein kun kauniisti pyydän niin tältä jutulta katkeaa siivet. Kiitos


      • tuksulan puolesta kirjoitti:

        Miten voimme tietää että olet OIKEA Nita etkä joku feikki?

        Sorry nyt vaan mut luotan edelleen enemmän tuksula.com:n antamiin tietoihin kuin johonkin anonyymiin mitää esittävään nimimerkkiin.

        Koita nähä mun fb jonku kautta niin tajuat jotain.. Ja btw, se joka vinku jotain PR:stä, ei vois vähempää kiinnostaa. Mun ei tarvi käyttäytyä jos en halua. Saan kirjottaa mitä tykkään ja vaikka kuinka kamalaa kieltä jos mua kiinnostaa ;) ihan niinkuin tekin täällä..


      • Go Nita Go!
        nitasees87 kirjoitti:

        Koita nähä mun fb jonku kautta niin tajuat jotain.. Ja btw, se joka vinku jotain PR:stä, ei vois vähempää kiinnostaa. Mun ei tarvi käyttäytyä jos en halua. Saan kirjottaa mitä tykkään ja vaikka kuinka kamalaa kieltä jos mua kiinnostaa ;) ihan niinkuin tekin täällä..

        Hyvä Nita! Unohdetaan käytöstavat, sitähän puliakkakin tekee. Mutta anna Sinä täyslaidallinen, kunnon täräys klämöyrittären tempuista. Hyvää stooria Sinulla varmaan riittää. Sanansäiläkin on kohdallasi kunnossa, joten....

        Kunnon saastaa kehiin!

        Olet muuten oikeassa siinä, että se sekakäyttäjä tule puukottamaan selkääsi. Ja pahasti.Ennen sitä, jaa juttusi meille näädille, niin olisit askeleen edellä.

        Rakkain terveisin: Punaniskanäätä


      • Go Nita Go! kirjoitti:

        Hyvä Nita! Unohdetaan käytöstavat, sitähän puliakkakin tekee. Mutta anna Sinä täyslaidallinen, kunnon täräys klämöyrittären tempuista. Hyvää stooria Sinulla varmaan riittää. Sanansäiläkin on kohdallasi kunnossa, joten....

        Kunnon saastaa kehiin!

        Olet muuten oikeassa siinä, että se sekakäyttäjä tule puukottamaan selkääsi. Ja pahasti.Ennen sitä, jaa juttusi meille näädille, niin olisit askeleen edellä.

        Rakkain terveisin: Punaniskanäätä

        Nyt kannustetaan Nitaa kertomaan ihan kaikki.

        Mieluummin jo hyvissä ajoin ennakkoon, täyslaidallinen - ja kunnon saastaa!

        Näätien suunnitelmiin ei sovi, että joku toimisi aikuisesti, eikä lähtisi mukaan mutapainiin. Sehän olisi suoranainen katastrofi.

        Oma neuvoni tälle Nitalle olisi, että mieti tarkkaan, millä panoksella sirkusta kannattaa jatkaa, vai kannattaako mitenkään.

        En tiedä julkisuudenkaipuustasi, mutta viisainta voisi olla vaieta täysin. Olet jo kertonut, ettet Johannan puuhissa jatka, joten sitä ei enää tarvitse toistella.
        Johanna voi jotain kertoilla, mutta eihän hänen juttujaan todesta oteta.
        Mitä enemmän selität, sen enemmän saat selittää.


      • jepjep,,,
        nitasees87 kirjoitti:

        Koita nähä mun fb jonku kautta niin tajuat jotain.. Ja btw, se joka vinku jotain PR:stä, ei vois vähempää kiinnostaa. Mun ei tarvi käyttäytyä jos en halua. Saan kirjottaa mitä tykkään ja vaikka kuinka kamalaa kieltä jos mua kiinnostaa ;) ihan niinkuin tekin täällä..

        Nita : kun nyt linjoilla olet niin valottaisitko vähän millaisella sopparilla työskentelet tunkille nykyään? Oon ymmärtänyt että aiempi sopimus oli luokkaa 15%, onko Tää uus paljonkin parempi??? Uskallatko kertoa???


      • hei valopää!
        jepjep,,, kirjoitti:

        Nita : kun nyt linjoilla olet niin valottaisitko vähän millaisella sopparilla työskentelet tunkille nykyään? Oon ymmärtänyt että aiempi sopimus oli luokkaa 15%, onko Tää uus paljonkin parempi??? Uskallatko kertoa???

        Meinaatko että nita olis niin uuno että tekis uuden sopparin joka on huonompi kuin edellinen? Totta ****ssä uus on parempi!


      • Daa-aa
        nitasees87 kirjoitti:

        Koita nähä mun fb jonku kautta niin tajuat jotain.. Ja btw, se joka vinku jotain PR:stä, ei vois vähempää kiinnostaa. Mun ei tarvi käyttäytyä jos en halua. Saan kirjottaa mitä tykkään ja vaikka kuinka kamalaa kieltä jos mua kiinnostaa ;) ihan niinkuin tekin täällä..

        Se Johkun uusi auto on bmw eikä btw..


    • Tuksu ei ole sanonut

      pahaa sanaa Nitasta. Eikö olekin erikoista huomioiden että Nita on sentään entinen näätä?

      Olette kyllä aika yksinkertaista sakkia jos uskotte tämän täällä Nitana esiintyvän nimimerkin juttuja.

    • Samaa mieltä

      Minäkin uskon että täällä nillittää feikki-Nita. Se mitään tiedä oikeesta Tuksusta. Ja Seessalo ei uskalla kertoa, vähän jotain olevinaan tilitti ettei jaksa. Kohta se taas mänägeröi. Nita ei polta siltoja Tuksun suhteen, ei se uskalla.

    • Ei kannata

      Tuossa joku juoruämmän yllyttää Nitaa paljastamaan asioita Tuksusta, jotta pääsisi itse niillä mässäilemään ja Tuksua haukkumaan. Oikein umpimätä kiusaajatyyppi.

      Jos Nita oikeasti haluat Johannasta eroon, niin olisi kyllä tosi typerä veto levittää hänestä jotain juttuja julkisesti. Sehän vain tarkoittaisi että Tuksu kilahtaisi ja häiriköisi sinua kuukausia.

    • Turahdus II, 4.3.14

      Turahdus 4.3.14: ”Ihme juttuja

      Suomi24:ssä joku aloittaja väitti ensin, että Nita Seessalo olisi alkanut manageriksi taas, sen jälkeen tehtävään väitettiin Jarnan alkaneen.

      Tieto tullut muka tuksula.comista. Ilmeisesti tämä tieto ei pidä paikkaansa . Ainakin Nita on tyrmännyt jutun facebook sivuillaan. Jarnalla ei ollut mitään päivitystä asiasta. Tulemme sen ajan kanssa näkemään.

      Kummallista on, ettei Tuksu ole vielä haukkunut Nitaa julkisesti, sekin luultavasti on edessä tässä lähitulevaisuudessa.”

      Blogiin: http://barbituraatinblogii.blogspot.fi/2014/03/ihme-juttuja.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2246
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      131
      1320
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe