Olkaa tarkkana kun maksatte lainasta erän. Minulle kävi näin, vahingossa maksoin kiiressä 4 kertaisen summan lainaerästä, tämä raha oli tarkoitettu muuhun maksuun, ja soitin Lainafirmaan ja pyysin palauttamaan liikaa maksettua rahaa, että ottaisivat vaan sen lainaerän.
Se ei käynyt lainkaan, sanoivat että ei palauteta, vaan laitetaan vähennykseksi.
Kyllä minua hatutti varsinkin kun se summa piti mennä tärkeään leikkauspalkkioon, en tiedä onko heillä oikeus pitää rahat vaikka selostin että se oli vahinko. Summa oli sama rahassa mikä piti mennä toiselle.
Varsinkin hatuttaa kun aina lainan eräpäivänä tulee viesti, että maksa ja maksa, ja minä olen maksanut ihan joka erän. Kyllä kun pääsen tästä firmasta eroon laitan kädet ristiin. Ajattelin kysyä kuluttaja-asiamieheltä tätä, mikä lie vastaus, onneksi ei ole paljoa maksua jäljellä.
Suututtaa ja hatuttaa....
suuttunut akka
1
229
Vastaukset
Asioi aina pankissasi, älä lainafirmoissa. Hatuttaa huomattavasti vähemmän kun asioista pystyy sopimaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162