Olkaa tarkkana kun maksatte lainasta erän. Minulle kävi näin, vahingossa maksoin kiiressä 4 kertaisen summan lainaerästä, tämä raha oli tarkoitettu muuhun maksuun, ja soitin Lainafirmaan ja pyysin palauttamaan liikaa maksettua rahaa, että ottaisivat vaan sen lainaerän.
Se ei käynyt lainkaan, sanoivat että ei palauteta, vaan laitetaan vähennykseksi.
Kyllä minua hatutti varsinkin kun se summa piti mennä tärkeään leikkauspalkkioon, en tiedä onko heillä oikeus pitää rahat vaikka selostin että se oli vahinko. Summa oli sama rahassa mikä piti mennä toiselle.
Varsinkin hatuttaa kun aina lainan eräpäivänä tulee viesti, että maksa ja maksa, ja minä olen maksanut ihan joka erän. Kyllä kun pääsen tästä firmasta eroon laitan kädet ristiin. Ajattelin kysyä kuluttaja-asiamieheltä tätä, mikä lie vastaus, onneksi ei ole paljoa maksua jäljellä.
Suututtaa ja hatuttaa....
suuttunut akka
1
234
Vastaukset
Asioi aina pankissasi, älä lainafirmoissa. Hatuttaa huomattavasti vähemmän kun asioista pystyy sopimaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921