Mulla on siis kaikki yhteystiedot puhelimen muistissa ja oisin halunnut ne sim-kortille, ei taida onnistua millään. Saako niitä tietokoneen kautta miten, mulla tässä win8.
Entäs joskus, kun puhelin tilttaa, tai sen joutuu viemään huoltoon, eihän ne yhteystiedot voisi silloinkaan siellä puhelimen muistissa olla, kaikkien nähtävänä. Vähän ihmeellistä, kun ei pysty siirteleen näitä yhteystietoja, niinkun ennenkin nokian luureissa oli. Jos joku tietää, vastauksia kiitos!
lumia 820 yhteystiedot sim-kortille..
6
447
Vastaukset
- jdtfg
Varmuuskopioit ne pilveen.
Ja jos en ihan väärin muista, sieltä pilvestä pystyt tallentamaan ne tarvittaessa omalle koneellesi jossain järkevässä muodossa.- ...........
Ahaa, no täytyy kattella. Huomasin vaan äsken tuossa sen seikan, että kun käytän outlook sähköpostia, niin siinä kun on yhteystidot, niin poistin huvikseni yhtden tiedon ja kohta katoin puhelinta, se oli poistunut myös sieltä! Sinänsä oon kyllä tykännyt kovasti tästä pc:n ja puhelimen joustavasta yhteistyöstä, aina jos merkkaa kalenteriin esim jotain, se näkyy heti myös koneella. Pilvipalvelu sen sinne kai lennättää, koska luuri ei oo kiinni piuhalla koneessa eikä bluetoothkaan oo päällä. Mut, just jos poistan luurista kaik yhteystiedot, huollon vuoksi esim. niin nehän sit poistuu näköjään koneeltakin, sähköpostin tiedoista ainakin. Vai?
Ei poistu pilvestä jos katkaiset puhelimen nettiyhteyden poiston ajaksi tai resetoit sen.
- .........
Kiitoksia tuosta tiedosta, ei näitä tavallinen taavi ymmärrä, kaikkee hienoo! Kiitti taas!
- ......
......... kirjoitti:
Kiitoksia tuosta tiedosta, ei näitä tavallinen taavi ymmärrä, kaikkee hienoo! Kiitti taas!
Mun pitää vielä kysyä... Otin pih netin pois päältä, poistin yhden yhteystiedon. No, koneelta ei poistunu, hyvä. Sit avasin puh netin... Mut ei se yhteystieto puhelimeen palautunut! Miten mie sen sinne saan?
Pitää varmaan odottaa jonkinaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181