Olen vuoden sisällä käynyt kahdella hierojalla yläselkävaivojen vuoksi. En ole tyytyväinen. Ajatkin muuttuivat välillä. Onko Mikkelissä kotiin tulevaa hierojaa, joka pitää aikataulusta kiinni? Voit olla harjoittelijakin. Haluan rentoutua kunnolla.
Hierontaa kaipaava.
Kotihierontaa Mikkelistä?
31
5498
Vastaukset
- Kari.Yh.
Miä olisin kanssa halukas maksamaan naisen antamasta hellästä hieronnasta ja sivelystä. Vaikka 50 e/tunti. Olisiko tarjontaa? Kysyntä tässä.
- JT..
Mä olen just eronnut ja kaipaan Naisen kosketusta, vaikka hierontaa öljyllä ja hyväilyä. Voiko sellaista saada Mikkelissä? Osaan myös antaa ja hieroa kunnolla sinut.
Ja höpöä. Kunhan revittelin. Kosketus on hyvä. Kokeillaanko joskus? Onko sinulla aikaa miettiä, miten saisit elämääsi hetken kivaa? Haluatko etsiä nautintoa?
Terveisin:
JT - Anonyymi
JT.. kirjoitti:
Mä olen just eronnut ja kaipaan Naisen kosketusta, vaikka hierontaa öljyllä ja hyväilyä. Voiko sellaista saada Mikkelissä? Osaan myös antaa ja hieroa kunnolla sinut.
Ja höpöä. Kunhan revittelin. Kosketus on hyvä. Kokeillaanko joskus? Onko sinulla aikaa miettiä, miten saisit elämääsi hetken kivaa? Haluatko etsiä nautintoa?
Terveisin:
JTMillainen on hyvä hierojanainen?
- Veikon hieronta
Veikko Kauppinen osaa....
- Pekka?
Tuleeko tuo Veikko Kauppinen kotiin? Paljonko maksaa?
- Veikon hieronta
Veikko tulee tottakai kotiin!. 60 min 35 e ja 30 min 15 e. Halvat hinnat eikö?
Osoite on Mikonkatu 17 A 7, 50100 Mikkeli
Puhelinnumero: 0443072600
Eikö vain aikoija varaamaan ja paikat kiittää ! :)
- Galle
Kerron kokemukseni:
Olin krapulassa ja halusin hellyyttä. Otin taksin ja ajettiin thai-hierontaan. Minä maksoin ja minut hierottiin kunnolla. kaikki OK. ja jäi hyvä mieli. Muistan tämän voden takaa.
Kivaa oli ja kiitos osanottajille. - Leena?
Minä en anna rakastella, mutta voin antaa hellää hierontaa Mikkelissä kaupunkialueella kunnon miehille.
Olen hieroja-kouutuksen saanut isö nainen.
Kaipaatko hellyyttä ja Naisen otetta?- Raipetapsa
Hei Leena! Annatko vielä hierontaa Mikkelissä. Haluan hellää kokovartalohierontaa, olen hellä ja kiltti mies . Miten saan yhteyden sinuun, jos annat kunnon käsittelyä
- Anonyymi
Moikka vieläkö hierot
- Galle
Minä haluan hellää hierontaa ja sivelyä. Miten saan yhteyden naiseen joka tulisi sitä antamaan? Maksan hyvin, tavataan ensin ja tehdäänsopimus?.
Tapaamisiin- T. Taija
Voisin antaa osaamaani tyydyttävää, rentouttavaa hierontaaTuppuralan-Graanin alueella reiluille miehille. Olen rehevä 40-v.
Miten saan sinuun yhteyden? - Lennua
Olen 35-v. rehevä nainen ja voin ja haluan antaa hellää hierontaa vanhemmille miehille. Laukaista jos haluja?
Ymmärrän puutteen ja annan apua kun tarvetta? Lennua kirjoitti:
Olen 35-v. rehevä nainen ja voin ja haluan antaa hellää hierontaa vanhemmille miehille. Laukaista jos haluja?
Ymmärrän puutteen ja annan apua kun tarvetta?:) otapa yhteys
- pp..
Mie viosin hieroa teitä. Voisin hivellä ja voidella kunnolla.
En halua riitaa, mutta hieron ihmistä.- Jts..jts
Voisitko hieroa minua? Yläselkää, siinä jumitusta.
- JJ..
Tässä iso mies joka haluaisi lemmekästä herkkää hierontaa. Sellaista hivelyä, ei panemista. Vaan kunnon olemista.
Olisiko selleista naista, joka osaisi tyytyä hyvään keskusteluun kunnon miehen kanssa?
Kiva. Palataan- KarvasKeijo
Tääl olis karvainen Keijo. Käviskös. Annan hyvät hivelyt sulle. Rekvisiitasta esim. Banaaneista, kumihousuista yms.. lisämaksu!
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus
- Laina?
Olisiko kysyntää? 1/2 tuntia hellää hierontaa öljyn kanssa.Sellaista intimiä hyväilyä miehelle kurvikkaalta opiskelijatytöltä. Vaikka 25-75 e/tunti. Siis perusmaksu. Voisin suostua muuhunkin ja pukuleikkeihin.
Kiinnostaisiko ketään?- hahhahaha
kurvikas=lihava
- Raipetapsa
Täälläpä olis mies jota kiinnostais vaik yhteinen hieronta lähekkäin. Miten saan sinuun yhteyden, kiinnostaisko sinua? Olen kiltti ja hellä, tykkään myös muustakin kivasta hieronnasta
- Anonyymi
Raipetapsa kirjoitti:
Täälläpä olis mies jota kiinnostais vaik yhteinen hieronta lähekkäin. Miten saan sinuun yhteyden, kiinnostaisko sinua? Olen kiltti ja hellä, tykkään myös muustakin kivasta hieronnasta
Oletko hyvä hieromaan?
- Anonyymi
Raipetapsa kirjoitti:
RaipetapsA hierominen kvaa
- lainaaleena
Seksin ostaminen halutaan kriminalisoida.
- Hierojamikkeli
Moi. Olen koulutettu hieroja Mikkelissä ja teen myös kotikäyntejä. T. Hieroja Mikkeli
- Anonyymi
Olen mies ja mieshierontaa kaioaisin. Onnistuuko..yhteystiedot mukaan.
- Anonyymi
jotenkin sellainen kuva jää näistä keskusteluista, että täällä haluaa selvästi joku munan persiiseen suomennettuna pyllyyn.
- Anonyymi
Säälittäviä vanhoja pervoja...
- Anonyymi
Haaroissa jomottaa ja on jäykkyyttä. Lahkeessa sykkii. Löytyykö Mikkelistä naispuolisia hierojia tähän vaivaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743