Kyllä minuakin vituttaisi mies

vituttaakos?

tunnen tuskasi. Minua vituttaisi suunnattomasti jos naiseni rakastaisi toista, tahtoisi toisen miehen, mutta olisi kanssani vain koska ei saa tätä toista miestä, paremman puutteessa, sekin vituttaisi jos olisin epätoivoinen mies ja joutuisin tyytymään tilanteeseen koska tietäisin etten saa toisia naisia, tunnen tuskasi.

Mutta eniten mua kyllä vituttaisi kun tietäisin naiseni saaneen kunnon pötköä ja itselläni olisi onneton nakki. Ja sitten tietäisin vielä että naiseni jättäisi minut koska vaan kun tämä toinen mies ottaisi hänet.. ;)

Vituttaisi suunnattomasti. Tunnen kipusi. Ymmärän henkiset ongelmasi ;)

23

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi sinua pientä

Kylläpä olet sekasin.

• mitäs noista

Ei voi ku ihmetellä.

• Kyllä vitutti.

Tuttu tilanne vuosien takaa . Ei sen äijän olisi tarvinnut kuin sormea koukistaa niin hän oli valmis. Mitä lie touhunneetkin selkäni takana helposti voin kyllä kuvitella . Mutta kun asiasta lopulta sain varmuuden epäillyt oli kyllä jo jonkin aikaa. Jättäydyn siitä kolmen traamasta pois joskus heikkona hetkenä sitäkin katunut siitäkin jo aikaa. Ei enää tunnu missään . Kun vielä palstaltakin pääsisin pois tää on koukuttanut mut mutta harvemmin täälllä enää

• huorissa olit

Mut kuule, ei se mies sun vanhaa kurppaas halunnut. Niin että ihan turhaan kärsit, jos nyt oikeesti mitään edes huomasit tai väliti. Tiesithän ettei sun vanha käyttötavaras kellekään ois kelvannut.

• Minäkö huorissa

En voisi kuvitella että ottaisin mokoman takaisin kun toinen mies on sillä aikansa leikkinyt ja kyllästynyt. Se on mulle ihan sama kelpasko vai ei tyrkyllä kuitenkin oli . Ja olen ollut pitemmän aikaa toisessa suhtessa johon olen tyytyväinen . Siihen ei kolmannet osa puolet tule väliin.

• jepsjepus

Sarjassa jotain provoa välillä ..

Normaalisti jos rakastaa toista .. turha sitä toisen kanssa olla .. jos sitten rakastettu on sitten varattu .. toisaalta onko järkeä rakastaa varattua vaan simppelisti etsiä kokonaan uusi rakkaus

maailmassa riittää valinnan varaa jokaiselle

• Ei oo kiva.

... Ja sit naiset ihmettelee miks miehet hakee ensisijasesti vaan omaa nautintoaan seksistä. :D
      Miettikää naiset oikeesti miten arka paikka pieni kikkeli miehelle on, tai kyllä te taidatte sen tajuttakin... Vittumaisia ootte. :(

nimim. pieneksi, keskikokoiseksi ja isoksi sanottu...

• kyllähän tälläisessä

viestissä aika hyvin kiteytyy koko palstan kuva jonka joku vielä ansioituneesti pokalla sanoo ääneen. hommat nyt ei kuitenkaan mene ihan noin vaikka niin ne joidenkin naisten mielestä pitäisi mennä niiden joilla on joku barbaarinen elämänkäsitys. kylläpä sitä miehetkin osaa ajatella ja valita kunppaninsa itse eikä tarvitse tyytyä mihinkään heti letkussa kiinni olevaan naiseen. siinä se nyt näkyy se naisten aina puhuma romantiikka ja arvostus...:D

• Te ootte hulluja

kaikki. Se kiteytyy hyvin tässä ketjussa.

• niin komppaan tätä

Nasevasti ja tyhjentävästi sanottu, mä haluaisin ihan tavallista arkea ja yhdessäoloa kauniilla puheilla ja letkuilla ei mua hurmata:)

• Joo mä tulin
        niin komppaan tätä kirjoitti:

Nasevasti ja tyhjentävästi sanottu, mä haluaisin ihan tavallista arkea ja yhdessäoloa kauniilla puheilla ja letkuilla ei mua hurmata:)

just kotiin muualta illanvietolta ja aina virkistävää avata nämä sivut. Tästä ei ihmiset hullummaksi muutu.

• Vittu houkuttaa

3 Kulminoituu tässä tapauksessakin. Vituttaa kun naiselle tuli jo kolmas ero ja jäi kolme konttaavaa. käyn sitä joskus katsomassa josko puute olisi naaman saanut peruslukemille. Jaksaa hymyillä aina vaan. No on sillä paljon! auttajia. Ei kaipaa kuin silloin tällöin. Tiedä sitten etsiikö sitä oikeaa ja testailee nakit maun ja suolen kireyden mukaan.
      Henkisesti hauras luultavasti saanut sitä sopivaa jossain vaiheessa, mutta sopivalla on sopivampi rengastettuna tai sopivampia vieläpä kiikarissa.
      Voi tästä siunaantua henkisiä paineita kun ei osaa päättää.
      Tunnen tuskaa. Jos joku voisi tämän tuntea. Epätoivon partaalla olen.

• aloitus kuin

suoraan erään miehen elämästä..

• 15555

Aika tuttua. Mies kosi toista naista kun oli vielä itse naimisissa toisen kanssa ja vasta mennyt naimisiin. Uusi vaimo olikin pelkkä laastari. Sormen koukistus olisi saanut miehen eroamaan, mutta toinen nainen ei miestä huolinut. Eipä olisi kiva olla laastari-vaimo. Sympatiat hänelle. Toisen naisen vikahan ei ole jos naimisissa oleva mies roikkuu perässä, mutta kai se on niin ettei tunteilleen mitään mahda.

• Kateellisten

jätettyjen panettelua nuo laastari-jutut.

• tuskaton

Kuulehan, ei se "kunnon pötkö" ole aina niin kovin autuaaksi tekevä vehje. Kokemuksesta voin sanoa, että itselleni kunnon pötkö tuotti usein kipua ja tuskaa, kun taas pienempi normi kalu on vienyt taivaisiin. Sopii siis minulle ehdottomasti paremmin, sanoisin jopa täydellisesti.

Miten miehillä voikin olla sellainen kuvitelma, että kaikki naiset kuolaavat ison perään.

Hienoa, että tunnet empatiaa, ;D mutta miksi ihmeessä tällainen aloitus on ikäväpalstalla?

• näinkin

Just jossai juttu parisuhdeterapeutista jonka oma laastarisuhde kestäny jo 18 vuotta ja jatkuu edellee

• mutta kyllä

kaikki naiset sitä isoa ainakin tahtovat jossain vaiheessa testata keinoja kaihtamatta. moni varattu nainen toimii todella nöyryyttävällä tavalla miehiään kohtaan ja lirkuttelevat aivan näiden silmien alla. minkälaisen kuvan luulevat antavansa? pitää olla iso mutta on naisillakin parempi sitten olla tiukka.

• kunnoll aviomies?

Kuule ap niin makaa kun petaa.

• ei harmita

Hyvä lasten- ja taloudenhoitaja. Kun lapset isompia niin kytkimet nousee sovussa.

• Munaton akkeli

Ei sillä munan koolla loppujen lopuksi ole merkitystä, vaan sillä kuinka munaansa osaa käyttää.

• Iso ego, kulli ei

Nyt on joku näistä palstan ikuisista peräkamarin paavoista saanut varattua naista..:)

• aika mahtista

mulla alko pikkukikkeli jöpöttämään, kun luin sisäänottavasti tämän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe