Viisaat naiset kertokaa ihastumisen merkeistänne?

nuorimies ei tiedä

Eli mitä ihastumisen merkkejä itsellänne? :)

20

832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spoorttttt

No vilkuilu..muuta en uskalla.

• sproot

ja pieruttelet myös? "spoorttttt"?

• ujo ihastuu

Hymy, ujo katse. Katselen mieluummin kaukaa, lähelläsi saatan vaikuttaa kylmältä, oikeasti en ole, olen vain niin jäätynyt, peittelen siis tunteitani.
      Mutta jos katsot minua suoraan silmiin saatan vastata katseisiisi. Ujompana päivänä juoksen suoriltaan karkuun ja harmittelen kotona =(
      Jos näytät rohkeasti ihastumisesi, rohkaistun itsekin ja pyrin tekosyillä lähellesi, hymyilen rohkeammin.

• - - - -

Sellainen hangonkeksinaama jota ei voi peitellä. Tai jos yrittää niin sitten pitää olla ihan järkyttävän tyly.

• söri

"Viisaat naiset" Buah. Hihihi. Kähihihihi.

• 7kr68l3q

Katseet on vähän sellaisia että jos paljon liikut paikoissa joissa on ihmisiä niin niitä kyllä tulee koko ajan kaikenlaisia, joten niistä on aika turha mainita.

Spontaani moikkaaminen ja tikusta asian vääntäminen ois aika hyviä ihan kaikille joilla kiinnostaa tutustua johonkin. Niitä kun ei tehdä kaikkien kanssa.

• katseet

On olemassa katse ja "se katse".

• Sinä vain

Kyllä sen mies aistii jos joku häneen on ihastunut ;)

• onkohan noinkaan..

Huijaat :)

En ala..

• nainen24

Hmm. Riippuu tilanteesta.

Punastelu, ujostelu, nauraminen. Vilkuilu. Tuijottelu. Hymyileminen.

Vaivihkainen koskettelu.

• Ria 8

Itse olen arka ihastuksen lähellä vaikka en muuten ole ujo milläänlailla. Saatan siis jutella paljon kaverillesi koska jännitän sinua niin paljon. Nauran vitseillesi ja hymyilen paljon kun olet lähettyvillä. Puhun tavallista enemmän ja keksin jotain näprättävää käsillä. Yleensä seuraan sinua katseellani silloin kun et huomaa. Olen myös hajamielinen.

• kumpa HÄN vastaisi..

Vilkuilu, jos tulet puhumaan niin menen ihan jäähän, esimerkiksi Facebookissa pyydän sua yllättäen kaveriksi vaikka ei tunneta ollenkaan ja muuta vastaavaa :)

• epäviisas

Änkytys, mokailu, kuumotus, tärinä ja vapina. Vähän kuin krapulassa olisi.

• Tosissaan ihastuneen

Merkit kun fiilis on ihana muttei liian ;)
      Punastun, änkytän, unohdan sanoja, takeltelen, nauran paljon, katson syvälle silmiin ja hymyilen ns korvasta korvaan-hymyä, katselen vaivihkaa, kosketan muka vahingossa.

Merkit kun epävarmuus iskee tai läheisyys saa aikaan liian voimakkaita tuntemuksia
      En ole huomaavinani, katson läpi, poistun paikalta, töksäyttelen sanoja, välttelen, liikuskelen hermostuneesti. Näistä jälkimmäisistä merkeistä saa varmaan sen kuvan että en ole tippaakaan kiinnostunut hänestä :(

• ujoin nainen

Silleen, että pyrin aina katsomaan miestä silmiin, edes ihan sekunnin murto-osan ajan. En aina edes uskalla hymyillä, kun en tiedä, olisiko se miehelle hyvä vai huono asia. Aina en edes uskalla katsoa, kun pelkään niin kauheasti...

En tiedä, mitä mies ajattelee minusta. Joskus hän on vaikuttanut siltä, että on kiinnostunut minusta. Joskus taas hän vaikuttaa siltä, ettei ole.

En yhtään tiedä enää. Itse olen todella ihastunut mieheen.

• kirottu ujouteen

Sama se on ujolla miehelläkin. Ahdistavintahan ujolle on kun tajuaa toisen olevan tosissaan ihastunut. Eihän siinä tiedä miten päin olla, puhumattakaan kiemurtelusta sängyssä ja ehkä välillä pieniistä itkuistakin.

• ujoN

Ujot on vaikeasti tulkittavia, mutta nyt pahasti ihastuneena voin avata omaa käytöstäni. Normaalisti normaalissa seurassa olen puhelias ja avoin.

Kun olen pahasti pihkassa en osaa olla neutraalisti ihastukseni seurassa. Joka toinen päivä juoksen karkuun ja annan ymmärtää etten välitä. Joka toinen päivä saatan olla hieman avoimempi, ehkä saat hymyn ja katseen. Riippuu myös paljon siitä paljonko ympärillä on muita.
      Se miksi tunnetilat seilaa johtuu siitä, että olen epävarma tunteistasi. Toisina päivinä tulkitsen käyttäytymisesi, että et ole ihastunut ja toisina päivinä elättelen tunnetta jos kuitenkin olisit? Itse olen saanut täysin selvät merkin, mutta olen silti vielä hieman epävarma ja näin ollen edelleen hieman ujo avaamaan omaa lipastani.

Jos huomaatte toisen olevan ujo niin annan vinkiksi, että olkaa rohkeat itse avoimempia. Voin kertoa teille, että pahinta mitä voitte tehdä on flirttailla muille, (haluat ehkä tulkita minua tulenko mustasukkaiseksi?) tällöin et takuulla hetkeen saa mitään vastakaikua vaikka sisälläni edelleen repii järisyttävä ihastuksen tuska.
      Sen sijaan jos luotte pitkiä selviä katseita, ehkä annatte jonkun suoran vinkin (ymmärrän kyllä myös "tikusta asiaa" vinkin) saatte varmasti ujoiltakin avoimemmat kortit. Tärkeintä kuitenkin olisi jossain vaiheessa antaa se selvä merkki tai pieni pelinavaus.

Palataan niihin merkkeihin; Saat varmasti minulta hymyjä ja pitkiäkin katseita, saatan tervehtiä iloisesti jos tilanne sen sallii. Ihastustani en voi peitellä katseesta, vaikka kuinka haluaisin. Katse siis kertoo paljon.
      Hakeudun sopivasti lähellesi, mutta jos en keksi mitään järkevää selitystä sille miksi kyhnään viereesi niin todennäköisesti jään kauemmas, mutta niin että näen sinut. En siis uskalla tulla viereesi ilman hyvää syytä. Tässäkin kohtaa syyksi epävarmuus tunteistasi.
      Saatan käyttäytyä ihan hassusti seurassasi. Olen ehkä hermostunut enkä tiedä mitenpäin olisin, veivaanko käsiä kummallisesti tai kävelenkö kentis ihan jonnekin muualle minne piti, vai teenkö uukkarin kesken kaiken? Keskittymiskyky on siis täysin nollassa, en tiedä olenko lintu vai kala ja mitä minun piti seuraavaksi tehdä.
      Käteni myös saattavat täristä, ääni väristä tai kuulostaa kummalta. Älä säikähdä sitäkään jos muita tervehdin rempseästi, mutta sinulle mumisen ja katson lattiaan tai kiihdytän vauhtia kohdallasi.

• Otan rennosti

Omien kavereiden kanssa juttelu ja
      kovaan ääneen nauraminen (huomion
      kiinnittämiseksi), salaa ihastuksen suuntaan
      vilkuilu, saatan katsoa myös silmiin kohdatessa
      (en ole siis kovin ujo), yleinen hymyily muuten vain
      ja oma chilli itsensä paikassa kuin paikassa. ;)

• 8+15

Harmittavaa luettavaa tällaiset ketjut kun aina tulee ilmi että nainen vain tyytyy katsomaan miestä.
      pyytäkää numeroa tai kahville, vasta siitä mies tajuaa.

• 18+7

No niinpä. Kuten tästäkin ketjusta voi lukea, niin naisesta, ihastuksen kohteesta, paikasta ja/tai tilanteesta riippuen mikä tahansa naisen käytös voi olla tai olla olematta merkki ihastuksesta. Totuuden tietää vain nainen itse jos hänkään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe