pitää alkaa naurattaa ja paljasta itseni ;) Hyvää yötä..
En mä sua voi kohdata
14
714
Vastaukset
- Mitä pahaa
siinä olisi, että paljastaisit? Parempi nauru, kuin itku...Itkenyt itse ainakin hänen vuokseen. Hyvää yötä sinulle, kuka oletkaan.
- näin on
Kaksi toisiaan kaipaavaa ihmistä voi kohdata.. vaikka naurattais.
- näin on
Entä, jos toinen kaipaakin ihan vain kolmansia pelkästään :)
- eikö totta?
Jos aloittaja menisi iloisena sitä ihmistä vastaan niin varmasti olisi hedelmällinen tapa lähestyä. Vielä kun iloisena moikkaat häntä niin juttelu onnistuu varmasti. :) Toinen ajattelisi etyä olet hyvällä päällä tai iloinen hänet nähdessään. :) Jos tulisit vihaisena tai ärtyneen näköisenä se on merkki että et halua nähdä tai jutella.
Hyvää yötä - sull..
hehe sama mulla
- 5+20
Toivottavasti ei vaan ole sellaisesta kyse, että olet leikkinyt toisen tunteilla ja vedättänyt? Ja nyt sitten et voi kohdata, kun pokkasi ei pitäisi ja olisi kerrottava, että kaikki perustuikin valheelle? Sellainen olisi sinuun luottaneelle ihmiselle kova kolaus.
- Älä huoli
Kylä minua naurataa vielä enemmän.
- olisi huvittavaa
tavata oikeassa elämässä teidät kaikki, joiden kanssa on tullut vähän sekoiltua. Voisi siinä tosiaan olla pokassa pitelemistä. :)
- Pokka pitää
On mullakin ollu pokassa pitämistä jo pitkään. Sorry näin se menee irl. Tosin olen eri hyvä ilmeettömänä olemisessa. Pelottavan hyvä.
- pokka sais rakoilla
Mulle ainakin yksi pokkansa lähestulkoon täydellisesti pitävä on välillä aiheuttanut päänvaivaa. Alan aina silloin miettimään, onko mussa joku vika. Vaikka tiedänkin, ettei ole.
- ei ole enää
pokka sais rakoilla kirjoitti:
Mulle ainakin yksi pokkansa lähestulkoon täydellisesti pitävä on välillä aiheuttanut päänvaivaa. Alan aina silloin miettimään, onko mussa joku vika. Vaikka tiedänkin, ettei ole.
pelkoa,että kohdattaisiin.tämä oli tässä.
- et ole hän
ei ole enää kirjoitti:
pelkoa,että kohdattaisiin.tämä oli tässä.
Hänen kanssaan kyllä kohdataan.
- Pokka pitää
pokka sais rakoilla kirjoitti:
Joo kyl mä pokan pidän komeesti. Tosin kahdenkesken sitä vois raottaakin.
- suosikkiohjelmia
Joo ja sitten lempiohjelmat olisivat, smurffit, lastenpuolelta, ja vihaisten naisten ja tyttöjen ohjelma sydänyössä, ja magneetti-ohjelma, jännitysjuttu.
Mutta niin oikeasti oli juttua että mikä pienenä oli oma suosikkiohjelma, itselläni oli tietystikin Taisteluplaneetta Galactica.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564