Olen ihastunut erikoiseen mieheen, jota en tunne.
Mies on "piiloerikoinen": kaikki eivät ehkä vaistoa hänen erikoisuuttaan, mutta minä vaistoan. Olen poikkeuksellisen intuitiivinen nainen.
Minulla on tunne, että olemme jotenkin olleet toistemme vihollisia, että hän on joskus suuttunut minulle tai minä hänelle. Tai jotain... En ole tästä varma enkä halua paljastaa asiasta enempää.
Asumme molemmat yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista.
Voisin totaalisesti käräyttää itseni linkkaamalla tähän loppuun erään biisin, joka on yhdistänyt elämänpolkumme muutamaksi minuutiksi, mutten halua totaalikäräyttää itseäni. Se biisi saisi tämän erikoisen miehen (siis mikäli hän kävisi tällä palstalla ja lukisi tämän viestini, mitä pidän epätodennäköisenä) tietämään varmasti, että kyse on hänestä.
Viimeinen vihje: en voi sietää sitä biisiä.
Erikoinen mies, johon olen ihastunut
14
1358
Vastaukset
- 6r76433
Kyse on ihmisestä joka asuu suuressa kaupungissa (jota et mainitse), jota et tunne, ja luulet että yksi biisi käräyttäis sut? :D
Piiloerikoinen lienee synonyymi sanalle tavallinen.- kujeilu ...
Pidän mahdollisena, että aloitusviestini vihjeet riittäisivät ainakin vahvaan epäilyyn.
Muut, kuin hän, eivät ymmärrä vihjeitteni paljastavuutta...
'Piiloerikoinen' tarkoittaa sitä, että pystyy halutessaan menemään tavallisesta ihmisestä, ainakin useimmiten, mutta paljastuu epätavalliseksi tarkemman havainnoinnin kohteeksi joutuessaan.
- luulis ehkä
Ota yhteys siihen sillä puhelimellasi,ehkä hän odottaa sua :))
- Laita nimikirjaimet
Näittekö millon viimeksi ?
- kujeilu ...
Tämä on nyt tosi lapsellista :D
En uskalla laittaa miehen nimikirjaimia (vaikka olen hänen nimensä onnistunut netistä selvittämään), mutta voin kertoa, että kaupunkimme nimi alkaa T-kirjaimella...
Näin hänet viimeksi muutama päivä sitten. En kuitenkaan ole varma, huomasiko hän minut...
:D - Turku2
kujeilu ... kirjoitti:
Tämä on nyt tosi lapsellista :D
En uskalla laittaa miehen nimikirjaimia (vaikka olen hänen nimensä onnistunut netistä selvittämään), mutta voin kertoa, että kaupunkimme nimi alkaa T-kirjaimella...
Näin hänet viimeksi muutama päivä sitten. En kuitenkaan ole varma, huomasiko hän minut...
:DTämä kujeilu on kiinnostava kirjoittaja. T niinkuin Turku?
Tulee mieleen eräs neito, jonka näin muutama pv sitten yllättäen rappukäytävässä. En tiennyt hänen asuvan täällä.
Kujeilu, kerros vähän, mihin se mahdollinen suuttuminen tai loukkaantuminen puolin tai toisin voisi liittyä? Tai mistä johtua?
Miehen erikoisuus, voisitko määritellä asiaa jotenkin tarkemmin?
Esim. pari konkreettista esimerkkiä siitä, mikä on erikoista hänessä? - kujeilu ...
Turku2 kirjoitti:
Tämä kujeilu on kiinnostava kirjoittaja. T niinkuin Turku?
Tulee mieleen eräs neito, jonka näin muutama pv sitten yllättäen rappukäytävässä. En tiennyt hänen asuvan täällä.
Kujeilu, kerros vähän, mihin se mahdollinen suuttuminen tai loukkaantuminen puolin tai toisin voisi liittyä? Tai mistä johtua?
Miehen erikoisuus, voisitko määritellä asiaa jotenkin tarkemmin?
Esim. pari konkreettista esimerkkiä siitä, mikä on erikoista hänessä?En edelleenkään kerro kaupunkia. T-kirjaimella alkaa.
Kohtaamisemme ei tapahtunut rappukäytävässä.
En voi kertoa välillämme mahdollisesti menneisyydessä olleesta skismasta.
Miehen erikoisuus on fyysistä, ts. todellista erikoisuutta. - Wikipedia :)
kujeilu ... kirjoitti:
En edelleenkään kerro kaupunkia. T-kirjaimella alkaa.
Miehen erikoisuus on fyysistä, ts. todellista erikoisuutta.suomessa on vain 3 T-kirjaimella alkavaa kaupunkia, Tampere, Turku ja Tornio. loput T alkuiset on vain pikku kuntia joille ei ole myönnetty kaupungin statusta.
- erikoinen
kujeilu ... kirjoitti:
En edelleenkään kerro kaupunkia. T-kirjaimella alkaa.
Miehen erikoisuus on fyysistä, ts. todellista erikoisuutta.Minä olen se erikoinen mies. ;-) Menneisyyden skisma pitää paikkansa, samoin t-kirjaimella alkava kaupunki. Fyysinen erilaisuuskin löytyy.
Millä kirjaimella etunimesi alkaa?
- 15+18
Mikä tekee hänestä erikoisen ja sinusta poikkeuksellisen intuitiivisen?
- agouti
Eikö tuon biisin kertominen nyt ole paras mahdollinen tapa "käräyttää" itsesi, jos ainoastaan yksi sinut sen perusteella voi tunnistaa?
- voi ei, turku
Kaikkihan ne on Turuus piiloerikoisia eli taviksia.
- elämä on
Se on varmaan Tornio kun on kerta yksi Suomen suurimpia kaupunkeja. Ei kannata olla vihollisia, miks olisitte vihollisia. Mulla on vahva intuitio jostain ihan muusta.
- Öllösmies
Tuuponvuora se on varmasti ja poikkeuksellisen raitis mies, tosin emmie ainakkaa oo nähnynnä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718