Asioin Karhulassa päivittäin eräässä vähittäismyymälässä ja ovista sisään astuttuani katselen keitä kassalla. Hakeudun kassallesi,iloinen ja nauravainen kassaneiti,vaikka muilla kassoilla olisikin vapaata ja sinulla jonoa. Tapasi kommunikoida tuottaa minulle mielihyvää ja on kiva leipäkauppojen jälkeen mennä hymyssäsuin kotiin. Vanhan miehen sydän kiittää ystävällisyydestä.
iloinen kassaneiti
6
462
Vastaukset
- epätietoinen olio
Missä muka oot Karhulassa saanut ilosta kassaneitiä tavata?
- jaskaspas
Jotkus asiakkaat vaan saavat mielestään joka paikassa huonoa palvelua, mielestäni se on peiliinkatsomisen paikka siinä kohtaa. Eräät ihmistyypit vaan ansaitsevat sen paskan palvelun ja toiset taas saavat omalla käyttäytymisellään aikaan sen, että spesiaalipalvelu toimii myös ns. hankalissa tilanteissakin.
Tiedän montakin ihmistä jotka jauhavat suureen ääneen kylillä ja toreilla miten nykyään ei saa enää kunnon palvelua mistään. Kun kuuntelee 5min em.immeistä niin ymmärtää vallan hyvin miksi kaupoilla on oikeus valikoida asiakkaansa myös palvelulla- nainen4
minun täytyy kyllä sanoa, että en muista saaneeni missään huonoa palvelua. Jos menen kauppaan, teen ostokseni, kävelen kassalle ja lähden ulos. Ei kassan tarvitse minua viihdyttää, minä ostan ja maksan, hän rahastaa.
Usein on myös niin, että nämä hyvän palvelun kinuajat käyttäytyy itse mitä törkeimmällä tavalla asiakaspalvelijaa kohtaan.
- .m25
Omalta kohdaltakin on kyllä pakko sanoa, että huonoa palvelua saa harvoin. Mutta tuossa lienee suuressa osassa se miten niihin asiakaspalvelujoihinkin suhtautuu. Vaikka niiden tehtävä ei ole tehdä päivästäni parempaa, tai toisinpäin, niin itselle tulee kyllä hyvä mieli kun saa takaisin yhtä iloista palvelua, kuin millaisella mielellä itse on sitä kassaneitoa taikka baarimikkoa tervehtinyt. En minäkään jaksaisi hymyillä jos omalle työpaikalle tulee vittuilijoita tai mutrusuita.
Hyny on halpa hinta hyvästä palvelusta!- katriina.
Kuules nyt, kun niille kassoille ja baarimikoille maksetaan siitä, että ne kohtelevat asiakasta ystävällisesti oli sitten asiakas suu mutrulla tai ei.
Asiakas on aina oikeassa ! - asiakaspalvelua
katriina. kirjoitti:
Kuules nyt, kun niille kassoille ja baarimikoille maksetaan siitä, että ne kohtelevat asiakasta ystävällisesti oli sitten asiakas suu mutrulla tai ei.
Asiakas on aina oikeassa !Mulle ei ainakaan makseta vittuilusta, huorittelusta, vonkaamisesta saunaseuraksi yms muusta mikä ei liity siihen ostosten rahastamiseen mitenkään. Joten en myöskään kuuntele tommosta. Jos asiakas käyttäytyy asiallisesti niin sillon myös minä. Ja pääsääntöisesti myös palvelen asiakasta hymyillen ja autan jos asiakas apua tarvitsee.
Mutta jos asiakas ei vastaa tervehdykseen eikä muutenkaan kommunikoi tai edes katsekontaktia ota niin en minäkään siinä ala turhaa miellyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644