Uupumus- hevoskärryt- luopio- jne, yms.

Huomenta;

Palstalla on vuosikaudet ollut joitakin "puskapaskahousuja" jotka ovat tuiki tuttuja tuntemiani ihmisiä joilla ei koskaan mitään yhteydenpitoa eikä asiaa minulle ole kuin täällä nimimerkin takaa vuosikaudet.

Vastaan muutamaan kysymykseen;
- Kyllä minä olen elämässäni 2 kpl bourn outia kokenut. Tunnen tuon asian. Ei tauti patalaiskoja vaivaa eikä sen tyyppisiä ihmisiä joilla elämä menee ilman suurempaa rehkintää, tai että lepäävät tarpeeksi.

Uupumus aiheutuu aina sellaisesta rasituksesta mikä kasautuu, eli josta ei palauduta kun uutta rasitusta hankitaan. Pitkäkestoisena aiheuttaa sitten uupumuksen ja uupumusta seuraa aina jonkin asteinen masennus.
Työelämässä on aina tavallisesti edessä alan vaihto- entiseen ei ole paluuta.
Toivuttuaan jaksaa uusissa asioissa- mutta entiseen paluu ottaa aikaa vähintään vuosikymmenen usein. Kyllä joskus yritin srk elämään paluuta, mutta ei onnistunut- tein niin paljon srk palvelua ennen etten pystynyt olemaan siltä rauhassa että olisin voinut istua rauhassa tekemättä mitään. Olisin vaatinut itseltäni joka tapauksesssa vaikka muut olisivat ymmärtäneet kieltäytymiseni etten nyt säestä, puhu, yms mitä kaikkea teinkin.
> Ei tästä kannata täällä suuta soittaa. Kukaan ei ole kaivannutkaan koskaan.

Olen aina suosittanut jotakin omaa työtä Matt 28:18-20 metodissa, eikä minua vahdata päätoimekseen -siis tuiki tuttujen minua puskasta paskat housuissa nimimerkin takaa. Täällä palstalla olenkeskustelijana, ingen pappi,
- > olla valkaisemassa Raamatun kysymyksiä asiaa harrastavana.

Luopio;
>>> - Luopio luopuu uskostaan ja Jumalasta harkitulla päätöksellä!
Minä en ole sellaisia päätöksiä tehnyt. Elämä on rakennettu Kristus missioon kokonaisvaltaisesti edelleenkin. Kaikessa on Kristus pohjainen metodi skenarioissa ja tavoitteissa arvoissani elämässäni.
Olen pahoillani jos kielenkäyttöni ei ole aina ollut kristillisen esimerkin kaltaista joka sanalla- paikoin rahvaanomaista- mutta minä olen rahvasta.

Hevoskärryt;
- Olen elämässäni unohtanut hevoskärryt autuaasti kymmenen ikävuoden jälkeen. En tuolloin tajunnut lapsena kaikkea asian suuruuksista ja mittasuhteista.
Minä en voi mitään jos suvussani on ollut parikymmentä elämän työkseen hevosajokaluja rakentaneita, oli pakko oppia tekemään käsillään markkinoille myytävää- tai kuolla nälkään. 1900 luvun alussa tuli kuvaan mukaan myös maanviljelys ja navetan pito. Parissa kymmenessä kärryihin pyhittynyttä oli tusinan verran maineikkaita ajokaluseppiä- ja näiden lisäksi vielä viidennen seppäsukupolven isiään pajassa 1920 luvulla syntyneet pojat aikuistumiseensa asti ja väistyivät autojen tieltä pajasta 1940 luvun lopulla ja 1950 luvun alussa. - En voi sille mitään että minun isät teki Suomen silloisille teille noin yli 10 000 kpl hevos-ajokalua- nietoksille ja kinoksiin hangille rekiä.

Kylässä oli kärrykuume 1890 luvulta lähtien sitten ja ajokaluseppiä muutti kylään kaksi sukupolvea myöhemmin kuin minun kantaisä jo takoi 1840 alkaen kylässä, -mutta kylässä oli lopulta yli 30 pajaa -laskettiin olleen ajassa- ja kymmeniä tuhansia ajokaluja valmistui Suomen aikansa suurimmassa hevosajokalu-kuumeessa. Ajokalujen kotimyyntiteollisuudessa -joka oli Ilmajoen Nopankylässä sellaisessa mittasuhteessa ettei missään Suomessa koskaan hamassa ajassa.

Kurikassa oli sitten 1900 luvun alusta kaksikin ajokalutehdasta joissa yhteensä satoja työntekijöitä ollut. > Ei missään Suomessa ole moista lystiä tuollaisessa mittasuhteissa ollut !
>>>>>>>>> En minä mitään sille voi, ja historiaa asiayhteydessä olen havahtunut tutkimaan vasta 2012 alkaen ja materilaalini toistaiseksi käytetty ja vuosien mittaan kirjoitan lisää;: http://jarinhotelli.blogspot.com/2013/08/ilmajoki.html
Tutki itse sieltä !

Jatkuu heti alla >>>>>>>>>>>>>>>>>>>

.

15

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkoa edelliseen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Isoisäni tyylinäyte on mahdollisesti ainoa laatuaan Suomen filmi-arkistoissa;
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BABMv_Kw0To#t=0
      Rikhard Laurila 1889-1968 voimissaan 77 vuotiaana 1966.

Kotisivuni http://jarinhotelli.blogspot.com
      >>> Ylläpitää siellä oikeassa yläkulmassa hengellistä Matt 28:18-20 metodia.
      Työ on kesken siellä. En ole ehtinyt viime aikoina sinne, mutta pahimmat lipsahdukset olen korjannut siellä- ja saan lähivuosina paljon kuntoon siellä hissunkissun. Minulla on pöytälaatikossani muistissani 100-500 kirjoitusaihetta josta sitten voin kirjoittaa lisää harkiten tuollaisen 100-200 kpl aiheita ainakin kun ensin viimeistelen raakileet valmiiksi siellä.

Olen opiskellut 51 opinopistettä hallintotiedettä juuri, -julkisen johtamisen asioita- ja vielä lähivuosina jonkun kurssin otan lisää yhteiskunnallisia aineita- mutta vaihdan alaa toistaiseksi.
      > Minusta 60 opintopistettä jonka teen noissa aineissa ainakin kuitenkin on mukava asia olemassa. Tarkoittaa tasan tusinaa isoa ja työlästä yliopistokurssia ja vastaa kahden vuoden täysipainoista yliopisto-opiskelua. Minulla on elämäni varrella kertynyt yliopistokursseja arvioilta yhteensä vajaa 200 opintopistettä. Kandidaattitutkinto on 180 op. vrt. työmäärältään, siis työmäärältään.
      Maisteritutkinnot 120 op.

>>>> Vrt, huom, obs. yst. t. ; >>>>
      - Minun nuoruuteni jokunen ruma temppu ovat viimeisetkin 25 vuoden takana, ja näissä moiteika on umpeutunut 20 vuotta sitten vuonna 1994. Meneillään on uusi vuosisata ja uudet metkut.
      Nuorten käytöshäiriöt vanhenevat kyllä 5-6 vuodessa. Monenlaista harkitsematonta voi aina nuorten elämässä tapahtua- minunkin 16-30 vuotiaiden ikäluokassa. Jokainen minun nuoruustempuissani jollakin tavalla osalliset ovat tänään 45-90 vuotiaita- ja jokaisella heistä on ollut elämässän työura ja parisuhteet eli elämä mallillansa.

Vastasin tässä joihinkin kysymyksiin missä jotkut ovat juuri minua ihmetelleet.
      Toivon että tämä piisaa ja ihmettelijät saavat rauhan sydämeeensä ja elämä palaa normaaliin uomiinsa ihmettelijöillä.

> Tässä terveiset tutuille ! - Ei ole kukaan kaivannut.

Jumalan siunausta
      Jari Laurila

• Lisäys;

Minun isä 1928-1973 oli sitä suurta ikäluokkaa joka muutti maalta kaupunkiin aikuistuttuaan ja avioiduttuaan.

Hän halusi itselleen muiston lapsuuden- nuoruuden hommistaan ja hankki kameran kuvaan isänsä pajassa nikkaroimansa vääränenä-flankkuperä- mallisen reen. Vääränenä-flankku- rauska ja krinniperäisiä rekiä valmistettiin Nopankylässä 1870 alkaen.

Isäni valokuva-albumista isäni valmistama komiaksi ootrattu reki;
        http://3.bp.blogspot.com/-HjmoqKy1Ryo/TckC7C7nrNI/AAAAAAAAAJA/xi_DnLY14zU/s640/004.jpg

Tutki ajokaluhistoriaa lisää siellä sivullani;
        http://jarinhotelli.blogspot.com/2013/08/ilmajoki.html

Minä en kadehdi ketään ja kunniaa saa jokainen josta vaan saan materiaalia mistä kirjoittaa.
        En ole itse kärryjä rakentanut.

Muistan pajan lapsuudestani ja olin vihainen pajan vasemman kulman nurkista kun oli eri pituisia hirsiä nurkassa. (filmissä näkyy)
        Minut jätettiin tavallisesti tupaan ja kun koska pajassa juotiin tulijaisviinapullo tavallisesti., Olin lapsi ja kävimme kärrykylässä 10 ikävuoteeni asti kunnes filmin sankari kuoli pajaansa sydäninfarktiin.
        Muistan filmin valmistumishetkellä että oli ainoa kerta kun isä jätti minut kotiin eikä ottanut minua mukaansa kärrykylään.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila

• jarinhotelli
        jarinhotelli kirjoitti:

Lisäys;

Minun isä 1928-1973 oli sitä suurta ikäluokkaa joka muutti maalta kaupunkiin aikuistuttuaan ja avioiduttuaan.

Hän halusi itselleen muiston lapsuuden- nuoruuden hommistaan ja hankki kameran kuvaan isänsä pajassa nikkaroimansa vääränenä-flankkuperä- mallisen reen. Vääränenä-flankku- rauska ja krinniperäisiä rekiä valmistettiin Nopankylässä 1870 alkaen.

Isäni valokuva-albumista isäni valmistama komiaksi ootrattu reki;
        http://3.bp.blogspot.com/-HjmoqKy1Ryo/TckC7C7nrNI/AAAAAAAAAJA/xi_DnLY14zU/s640/004.jpg

Tutki ajokaluhistoriaa lisää siellä sivullani;
        http://jarinhotelli.blogspot.com/2013/08/ilmajoki.html

Minä en kadehdi ketään ja kunniaa saa jokainen josta vaan saan materiaalia mistä kirjoittaa.
        En ole itse kärryjä rakentanut.

Muistan pajan lapsuudestani ja olin vihainen pajan vasemman kulman nurkista kun oli eri pituisia hirsiä nurkassa. (filmissä näkyy)
        Minut jätettiin tavallisesti tupaan ja kun koska pajassa juotiin tulijaisviinapullo tavallisesti., Olin lapsi ja kävimme kärrykylässä 10 ikävuoteeni asti kunnes filmin sankari kuoli pajaansa sydäninfarktiin.
        Muistan filmin valmistumishetkellä että oli ainoa kerta kun isä jätti minut kotiin eikä ottanut minua mukaansa kärrykylään.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila

Tärkiä lisäys;

>>>> Olen kantanut hengellisten maallikkotehtävien vastuut aikoinaan 100% ja jättänyt seurakunnallisen ja kirkollisen vastuunkannon 1-3.6.2006 puhelisoitolla
        asianomaiseen yksikköön.
        Toistan: 1-3.6.2006. siis 2006 kesäkuun alussa.

Demokratiassa yhdistystoiminnassa on erilaisia yhdistyksen toimintaa ylläpitäviä vapaaehtoistehtäviä. Yhdistyksissä on kysymyksessä ao. ko. harrastustoiminta.
        Kaikelainen yhdistyksen toiminnan demokratian pikku puhde on määräaikaisia
        harrastustoiminnan ns. maallikko- perusteisia tehtäviä joissa ihmiset tekevät mitä he osaavat- mitä he luulevat osaavansa- tai mitä heitä huvittaa ja mihin tietenkin sitten valitaan em.

Toivon että tilintekoni on tyhjentävä tässä viestiketjussa että vastaus on saatu
        minun uupumuksiini joissa olen luopunut harrastus-yhdistystoiminnan joistakin asioista uupumuksen ja siitä johtuneiden inhimillisten tekijöiden vuoksi.

Seurakuntien tasa-arvoisista jäsenistä valitaan erilaisiin toimi-elimiin tasa-arvoisiksi jäseniksi yhdistyksen sääntöjen mukaan ja näissä elimissä harrastustoiminnan seurakuntayhdistyksissä on itsenäistä valtaa jokaisella per nuppi äänestyslappu !
        - Ei sitä esimieheksi minulle ryhdytä ilman työsopimuksia ja rahaliikennettä koskaan, vastavuoroinen vuorovaikutus sekä ryhmän että yksilötavoitteet on oltava koko ajan lisäksi vuorovaikutuksessa työsopimuksien lisäksi.
        Yhdistyksien jäsenet ovat tietenkin tasa-arvoisia, ja äänestyslappu itsenäinen valtaoikeus per/ nuppi.
        Yhdistyksien palkkalaiset måste vara kaikkein nöyrimpiä ihmisiä sillä yhdistyksen jäsenet maksavat palkkansa. 1 Kor 9. Sietää olla köyhää ja nöyrää.
        Vedin itse yhdistyksen jäsenkirjat lepäämään ympäristötekijöiden vuoksi, että saisin rauhassa levätä uupumuksista.
        Lähimpään pappilaan on 1 km matka.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila
        ingen pappi

• jarinhotelli kirjoitti:

Tärkiä lisäys;

>>>> Olen kantanut hengellisten maallikkotehtävien vastuut aikoinaan 100% ja jättänyt seurakunnallisen ja kirkollisen vastuunkannon 1-3.6.2006 puhelisoitolla
        asianomaiseen yksikköön.
        Toistan: 1-3.6.2006. siis 2006 kesäkuun alussa.

Demokratiassa yhdistystoiminnassa on erilaisia yhdistyksen toimintaa ylläpitäviä vapaaehtoistehtäviä. Yhdistyksissä on kysymyksessä ao. ko. harrastustoiminta.
        Kaikelainen yhdistyksen toiminnan demokratian pikku puhde on määräaikaisia
        harrastustoiminnan ns. maallikko- perusteisia tehtäviä joissa ihmiset tekevät mitä he osaavat- mitä he luulevat osaavansa- tai mitä heitä huvittaa ja mihin tietenkin sitten valitaan em.

Toivon että tilintekoni on tyhjentävä tässä viestiketjussa että vastaus on saatu
        minun uupumuksiini joissa olen luopunut harrastus-yhdistystoiminnan joistakin asioista uupumuksen ja siitä johtuneiden inhimillisten tekijöiden vuoksi.

Seurakuntien tasa-arvoisista jäsenistä valitaan erilaisiin toimi-elimiin tasa-arvoisiksi jäseniksi yhdistyksen sääntöjen mukaan ja näissä elimissä harrastustoiminnan seurakuntayhdistyksissä on itsenäistä valtaa jokaisella per nuppi äänestyslappu !
        - Ei sitä esimieheksi minulle ryhdytä ilman työsopimuksia ja rahaliikennettä koskaan, vastavuoroinen vuorovaikutus sekä ryhmän että yksilötavoitteet on oltava koko ajan lisäksi vuorovaikutuksessa työsopimuksien lisäksi.
        Yhdistyksien jäsenet ovat tietenkin tasa-arvoisia, ja äänestyslappu itsenäinen valtaoikeus per/ nuppi.
        Yhdistyksien palkkalaiset måste vara kaikkein nöyrimpiä ihmisiä sillä yhdistyksen jäsenet maksavat palkkansa. 1 Kor 9. Sietää olla köyhää ja nöyrää.
        Vedin itse yhdistyksen jäsenkirjat lepäämään ympäristötekijöiden vuoksi, että saisin rauhassa levätä uupumuksista.
        Lähimpään pappilaan on 1 km matka.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila
        ingen pappi

Lisäys;

Jos joku on saanut yhdistyksessä minulta jotakin yhteyden pitoa niin on hyvä asiayhteydessä tietää ja muistaa että luottamuksellinen posti on aina pidettävä sellaisena lain mukaan.
        Yhdistyksissä on luottamustoimiin demokrtian mukaan valittu henkilöitä- ei koskaan kenenkään akkaa- ei koskaan kenenkään tytärtä, ei koskaan naista- eikä akkaa- vaan henkilöitä aina poikkauksetta joka Jumalan pikku puhteeseen aina henkilöitä. Seurakunta-demokratia yhdistyksissä ei ole koskaan yhdistyksen sisäiset asiat perheasioita- eikä pitkin rappuja- pitkin kylää asioita.

Virkamies- toimihenkilöt em. lisäksi joutuvat tietämään ihmisten yksityisasioita-
        ja ovat vaitiolovelvollisia.
        Viranhoidosta ja työstä maksetaan ja virkasopimuksista löytyy itsenäinen toimivalta aina perustehtävä- ja samat löytyy työsopimuksista.
        Esimiesasiat koskevat palkkahenkilöstöjen työsopimuksiin- työnjohtoon liittyviä asioita.

Minä olen aina kirjoittanut ryhmpostia- se on ollut yhteydenpitoa yhdistykseen-
        ei keneenkään persoonallisuuteen, ei kenenkään akkaan, ei kenenkään tyttäreen eikä yhteenkään naiseen koskaan- vaan henkilöihin joilla jotakin luottamustehtävää- ja ryhmälle yhdistykseen ja ryhmän jäsenet ovat vaihdelleet 2000 luvulta alkaen.

Yhdistyksien puheenjohtajat eivät ole esimiesasemassa suhteessa toiseen ihmiseen- vaan itsenäistä valtaa pj:llä on hänelläkin äänestyslappu-
        joskus kaksi äänestyslappua sääntöjen mukaan jos äänet menevät tasan.
        >> Pitää muistaa että kyse on tasa-arvoisten ihmisten ryhmästä jossa toimielimiä jotka sisältävät tasa-arvoisia jäseniä ja siis muistaa että kyse on aina ryhmän työskentelystä ja ryhmän päätöksistä.
        Ne jotka tavoittelevat itsellensä alamaisia pitää matkustaa aikakoneessa 200 vuotta taaksepäin anglosaksiseen kuningaskunta-doktriiniin.
        Alamaisia itsellensä ei saa laillisin keinoin millään konstilla.

Pitää pikkusen kaivata ihmisiä ja olla yhteydessä jos on jotakin vinkumista.
        Vuorovaikutus infoirmaalisuus asianomaisiin aina tietenkin.
        Ei sellaista virkaa ole missään olemassa missä ei ole vastuuta ja vuorovaikutusta nimenomaan asinomaiseen- siis vuorovaikutus, informaalisuus ja vastuun kanto tilivelvollisuus puheista ja toimistaan mitä ao. objektiin tuilee tai suorittavaan subjektiin-
        Vastuu on aina- tilivelvollisuus mitä ihmisestä mölisee-

Minä olen käynyt vain ryhmäpostia- en koskaan mitään muuta !
        > Ei koskaan ainokaistakaan persoonallisuutta koskevaa !
        Ei ainokaistakaan akkaa eikä likkaa koskevaa !

Jumalan siunausta
        Jari Laurila

Lisäys;

Jos joku on saanut yhdistyksessä minulta jotakin yhteyden pitoa niin on hyvä asiayhteydessä tietää ja muistaa että luottamuksellinen posti on aina pidettävä sellaisena lain mukaan.
        Yhdistyksissä on luottamustoimiin demokrtian mukaan valittu henkilöitä- ei koskaan kenenkään akkaa- ei koskaan kenenkään tytärtä, ei koskaan naista- eikä akkaa- vaan henkilöitä aina poikkauksetta joka Jumalan pikku puhteeseen aina henkilöitä. Seurakunta-demokratia yhdistyksissä ei ole koskaan yhdistyksen sisäiset asiat perheasioita- eikä pitkin rappuja- pitkin kylää asioita.

Virkamies- toimihenkilöt em. lisäksi joutuvat tietämään ihmisten yksityisasioita-
        ja ovat vaitiolovelvollisia.
        Viranhoidosta ja työstä maksetaan ja virkasopimuksista löytyy itsenäinen toimivalta aina perustehtävä- ja samat löytyy työsopimuksista.
        Esimiesasiat koskevat palkkahenkilöstöjen työsopimuksiin- työnjohtoon liittyviä asioita.

Minä olen aina kirjoittanut ryhmpostia- se on ollut yhteydenpitoa yhdistykseen-
        ei keneenkään persoonallisuuteen, ei kenenkään akkaan, ei kenenkään tyttäreen eikä yhteenkään naiseen koskaan- vaan henkilöihin joilla jotakin luottamustehtävää- ja ryhmälle yhdistykseen ja ryhmän jäsenet ovat vaihdelleet 2000 luvulta alkaen.

Yhdistyksien puheenjohtajat eivät ole esimiesasemassa suhteessa toiseen ihmiseen- vaan itsenäistä valtaa pj:llä on hänelläkin äänestyslappu-
        joskus kaksi äänestyslappua sääntöjen mukaan jos äänet menevät tasan.
        >> Pitää muistaa että kyse on tasa-arvoisten ihmisten ryhmästä jossa toimielimiä jotka sisältävät tasa-arvoisia jäseniä ja siis muistaa että kyse on aina ryhmän työskentelystä ja ryhmän päätöksistä.
        Ne jotka tavoittelevat itsellensä alamaisia pitää matkustaa aikakoneessa 200 vuotta taaksepäin anglosaksiseen kuningaskunta-doktriiniin.
        Alamaisia itsellensä ei saa laillisin keinoin millään konstilla.

Pitää pikkusen kaivata ihmisiä ja olla yhteydessä jos on jotakin vinkumista.
        Vuorovaikutus infoirmaalisuus asianomaisiin aina tietenkin.
        Ei sellaista virkaa ole missään olemassa missä ei ole vastuuta ja vuorovaikutusta nimenomaan asinomaiseen- siis vuorovaikutus, informaalisuus ja vastuun kanto tilivelvollisuus puheista ja toimistaan mitä ao. objektiin tuilee tai suorittavaan subjektiin-
        Vastuu on aina- tilivelvollisuus mitä ihmisestä mölisee-

Minä olen käynyt vain ryhmäpostia- en koskaan mitään muuta !
        > Ei koskaan ainokaistakaan persoonallisuutta koskevaa !
        Ei ainokaistakaan akkaa eikä likkaa koskevaa !

Jumalan siunausta
        Jari Laurila

Vielä;

- >>>>>>>> Minä en ole puhunut koskaan kenenkään yksityis- intiimi- taikka perheasioita minnekään- En kirjoitellut sen kummemmin- Anonyymisti olen koko elämäni ihmisten kokemuksista yms. em. puhunut.
        Luottamustehtävissäni minua lisäksi sitoi vaitiolovelvollisuus.

Työnantajistani ja asiakkaistani työelämässäni olen elämäni aikana puhunut vain työhön liittyvää maksimissaan.

Minä en keskustele ihmisten yksityis- intiimi- perheaisoita pitkin rappuja- pitkin saunojen lauteita- pitkin pihoja- pitkin maitokauppoja, pitkin luokkia ja luentosaleja- en sanaakaan koskaan missään aikamuodossa.
        Naapurustostani yksityis- intiimi- perheasioita niin ikään en ole puhunut missään ja minulla ei ole yhteisiä yksityisiä asioita naapurustoni kanssa.
        Ovikellot aikuisia ihmisiä varten keksitty aikoinaan ihan tätä tarvetta varten.
        Oviliikenne 100% yksityinen yksityisessä käyntössä olevassa huoneistossani johon minulla on itsenäinen hallinta-käyttöoikeus ja jokainen vastaa aina itse mitä huoneistossaan sallii.
        '
        Kaikki tuli sanotuksi. Puskapaskahiusujen tietoon, yst. t.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila

Vielä;

- >>>>>>>> Minä en ole puhunut koskaan kenenkään yksityis- intiimi- taikka perheasioita minnekään- En kirjoitellut sen kummemmin- Anonyymisti olen koko elämäni ihmisten kokemuksista yms. em. puhunut.
        Luottamustehtävissäni minua lisäksi sitoi vaitiolovelvollisuus.

Työnantajistani ja asiakkaistani työelämässäni olen elämäni aikana puhunut vain työhön liittyvää maksimissaan.

Minä en keskustele ihmisten yksityis- intiimi- perheaisoita pitkin rappuja- pitkin saunojen lauteita- pitkin pihoja- pitkin maitokauppoja, pitkin luokkia ja luentosaleja- en sanaakaan koskaan missään aikamuodossa.
        Naapurustostani yksityis- intiimi- perheasioita niin ikään en ole puhunut missään ja minulla ei ole yhteisiä yksityisiä asioita naapurustoni kanssa.
        Ovikellot aikuisia ihmisiä varten keksitty aikoinaan ihan tätä tarvetta varten.
        Oviliikenne 100% yksityinen yksityisessä käyntössä olevassa huoneistossani johon minulla on itsenäinen hallinta-käyttöoikeus ja jokainen vastaa aina itse mitä huoneistossaan sallii.
        '
        Kaikki tuli sanotuksi. Puskapaskahiusujen tietoon, yst. t.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila

Vielä;

Minä en ole neuvotellut kenenkään tyttäristä mistään-
        En ole puhunut naisista sanaakaan jotka eivät liiku seurassani ja pitää liikkua aina joitakin aikoja ennen kuin olen koskaan mitään puhunut.

Päivähaviseurat- erilaiset kotitaloustekniset avustavat asiat som vangligt- päiväkahvit pelkillä päiväkahveilla, lapsenvahti hommat olen lyhyesti lähiöissä aina sanonut: "Ei seurustelua, ei vakavaa." - Minä en ole velvollinen naimaan ihmisten spekulaatioita normaaleissa lähiöiden naapurusto suhteissa ja en ole velvollinen ajattelemaan ketään vakavan suhteen merkityksen tavalla jos joltakin sanomalehden esim olen saanut- ja olen sopinut tuollaiset suhteen kahden ettei niissä muuta ole eikä tule.

Tyttäret makaa ja petaa niin kuin kuin lystäävät- jakavat mitä on jakamista.

Vietän eläkepäiviäni harrastuksieni parissa enkä käy naimaneuvotteluja kenenkään kanssa- > En kenenkään perheessä ole yli 20 vuoteen neuvotellut naimisesta yhdenkään mamman- tyttären taikka paaparaisen kanssa.

Toivon että tässä kaikki olen havaannu tiedottaa että jokaisella rauha sydämessä- ja elämässä.

Kovin yksinäistä minulla ollut mutta menettelee kun jakselee harrastuksissani, joista yksi jumaluusoppi ja harrastuksia on niin ettei aika riitä kaikkeen.
        > Minua ei mitenkään koskaan kiihota itseään kylällä jakavat naiset.
        Jos joku olisi minua varten ollut niin luulisi että olisi minua varten pihdannut.
        Lempi ei leisku minulla kenenkään rakastajiensa kanssa pelehtiviin naikkosiin.
        >> Minä en seiso kenenkään onnen tiellä >>> Jokainen sulho saa naida vapaasti ja naiset jakaa itseään vapaasti.

Minun posti yhdistyksiin on siis luottamuksellista- ja kuulunut demokratian virkoja hoitaville ihmisille siellä- ja sellaisena yksityisenä lain mukaan säilytettävä- ja en ole julkinen henkilö- ei ole sellaisia tuloja-
        100% yksityiset kotisivut minulla. Sellaisia on miljoonia maailmalla joissa linkkejä ja tarinaa mitä lystää.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila

Vielä;

Minä en ole neuvotellut kenenkään tyttäristä mistään-
        En ole puhunut naisista sanaakaan jotka eivät liiku seurassani ja pitää liikkua aina joitakin aikoja ennen kuin olen koskaan mitään puhunut.

Päivähaviseurat- erilaiset kotitaloustekniset avustavat asiat som vangligt- päiväkahvit pelkillä päiväkahveilla, lapsenvahti hommat olen lyhyesti lähiöissä aina sanonut: "Ei seurustelua, ei vakavaa." - Minä en ole velvollinen naimaan ihmisten spekulaatioita normaaleissa lähiöiden naapurusto suhteissa ja en ole velvollinen ajattelemaan ketään vakavan suhteen merkityksen tavalla jos joltakin sanomalehden esim olen saanut- ja olen sopinut tuollaiset suhteen kahden ettei niissä muuta ole eikä tule.

Tyttäret makaa ja petaa niin kuin kuin lystäävät- jakavat mitä on jakamista.

Vietän eläkepäiviäni harrastuksieni parissa enkä käy naimaneuvotteluja kenenkään kanssa- > En kenenkään perheessä ole yli 20 vuoteen neuvotellut naimisesta yhdenkään mamman- tyttären taikka paaparaisen kanssa.

Toivon että tässä kaikki olen havaannu tiedottaa että jokaisella rauha sydämessä- ja elämässä.

Kovin yksinäistä minulla ollut mutta menettelee kun jakselee harrastuksissani, joista yksi jumaluusoppi ja harrastuksia on niin ettei aika riitä kaikkeen.
        > Minua ei mitenkään koskaan kiihota itseään kylällä jakavat naiset.
        Jos joku olisi minua varten ollut niin luulisi että olisi minua varten pihdannut.
        Lempi ei leisku minulla kenenkään rakastajiensa kanssa pelehtiviin naikkosiin.
        >> Minä en seiso kenenkään onnen tiellä >>> Jokainen sulho saa naida vapaasti ja naiset jakaa itseään vapaasti.

Minun posti yhdistyksiin on siis luottamuksellista- ja kuulunut demokratian virkoja hoitaville ihmisille siellä- ja sellaisena yksityisenä lain mukaan säilytettävä- ja en ole julkinen henkilö- ei ole sellaisia tuloja-
        100% yksityiset kotisivut minulla. Sellaisia on miljoonia maailmalla joissa linkkejä ja tarinaa mitä lystää.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila

Vielä;

- >>> Lähiöiden työpaikoilla minulla ei ole mitään tekemistä.
        Työnjohto vastaa aina henkilöstöjensä perehdyttämisestä perustehtäviinsä.
        Sellainen selviää- jos ei tiedä lukaisemalla työsopimus siis perustehtävä ja siitä samasta voi lukea tilinauhasta. Siinä on rajat.
        Virkasopimuksissa on itsenäisen toimivallan rajat ja tilivelvollisuus käy ilmi.
        Maksetut kuitit edustavat sopimuksien lisäksi velvollisuuksia ja oikeuksia em. oikeustoimissa. Kuitit ovat myös sopimuksia joissa aina kaksi sopijaosapuolta ja molemmilla oikeuksia ja vastuuta.

Toivon että olen pystynyt neuvoillani helpottamaan monien elämää.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila

Vielä;

- >>> Lähiöiden työpaikoilla minulla ei ole mitään tekemistä.
        Työnjohto vastaa aina henkilöstöjensä perehdyttämisestä perustehtäviinsä.
        Sellainen selviää- jos ei tiedä lukaisemalla työsopimus siis perustehtävä ja siitä samasta voi lukea tilinauhasta. Siinä on rajat.
        Virkasopimuksissa on itsenäisen toimivallan rajat ja tilivelvollisuus käy ilmi.
        Maksetut kuitit edustavat sopimuksien lisäksi velvollisuuksia ja oikeuksia em. oikeustoimissa. Kuitit ovat myös sopimuksia joissa aina kaksi sopijaosapuolta ja molemmilla oikeuksia ja vastuuta.

Toivon että olen pystynyt neuvoillani helpottamaan monien elämää.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila

Millä tavalla tämä tuskastuttavan pitkä egotrippi liittyy palstan aihepiiriin?

Meillä kaikilla on historiamme. Kaikki emme kuitenkaan suolla sitä tänne muiden luettavaksi.

• v.aari kirjoitti:

Millä tavalla tämä tuskastuttavan pitkä egotrippi liittyy palstan aihepiiriin?

Meillä kaikilla on historiamme. Kaikki emme kuitenkaan suolla sitä tänne muiden luettavaksi.

Vastaan palstalla esiintyviin kysymyksiin.

Täällä juuri joku itki pitkän ketjun minun uupumustani.
        mm.

yst. t. Jari Laurila

Vastaan palstalla esiintyviin kysymyksiin.

mm.

yst. t. Jari Laurila

«Vastaan palstalla esiintyviin kysymyksiin.

mm.»

Kysymykset johtuvat juuri siitä, että kirjoitat liian pitkästi, itsekeskeisesti ja ohi palstan aiheen. Se ei korjaannu kirjoittamalla lisää liian pitkästi, itsekeskeisesti ja ohi palstan aiheen.

• kyllästynyt

JATKUU HETI ALLA, JATKUU HETI ALLA, JATKUU HETI ALLA, JATKUU HETI ALLA..... JATKUU! JATKUU! JATKUU! Hanki, Jari, ihan oma palsta, se olis kaikiille osapuolille parempi!

• Jatkuu heti alla >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

yst, t, jari laurila

• Huolestunut hoitsu
        jarinhotelli kirjoitti:

Jatkuu heti alla >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

yst, t, jari laurila

Haeppa Jari ammattiauttajan apua...kukaan ei tällä palstalla jaksa kuunnella sinun suoltamistasi...

• Huolestunut hoitsu kirjoitti:

Haeppa Jari ammattiauttajan apua...kukaan ei tällä palstalla jaksa kuunnella sinun suoltamistasi...

Hei,

Olen foorumilla vuodesta 1995 ja yksinäiset ihmiset rupattelevat siellä täällä.
        Niin minäkin. Työelämässä olen ollut 5 -vuotiaasta tiskin takana ja aina palveluammatissa, ja en osaa ihmisiä vierastaa samalla tavalla kuin useat tavallisesti.

Kyllä hoitsut usein ihan kivoja on.

yst. t. Jari Laurila

• Myllynkivi

Katkeroituneen ja tylsistyneen ex-advarin / luopion tilitys vain jatkuu
      "Jarinbordellista"

-------Toivon että olen pystynyt neuvoillani helpottamaan monien elämää.--------

Mitähän neuvoja Jari olet antanut ja miten ne olisivat helpottaneet kenenkään elämää?
      Olet vain kopionut adventtikirkon opinkohtia, jotka on kopiotu taasen Ellen White:lta joka rouva kopio raapustuksiaan muilta aikansa "profeetoilta" ja taikauskoisilta lahkojen edustajilta.
      Copy / paste

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10792
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6913
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5583
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4850
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4134
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3639
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3454
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3382
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2814
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      55
      2589
    Aihe