Murha-Pupari, ja Lätäkkö-Lutakko.
Pupuhuhdassa asui joskus kavereita, kävin joskus kyläilemässä, mutta normaaleja ihmisiä, ei murhaajia.
Kaupunginosien lempinimiä. Tai vihanimiä.
11
282
Vastaukset
- vedethousussakin
Kypärämäki on kanssa sellainen paikka kuten nimikin sanoo, on syytä varustautua kypärällä, jos tuonne matkustelee.
- läppändeerus
Pupuhuhta=mutuhuhta
- Ei noi
kirjottamasi nimet mitenkään kovin yleisesti käytetyiltä kuulosta, jotenkin itsekeksimiltäsi paremminkin.
- Jörkkis75
Pupuhtaa kutsuttiin omassa nuoruudessanini Beirutiksi (silloin oli Libanonissa sota). Myöhemmin kuullut lempinimiä pirihuhta, murhahuhta jne....
Keltimäkeä kutsuttiin samoihin aikoihin Muumilaaksoksi tai pirikallioksi.
Keltinmäen Kultalakintiellä -90 luvun puolivälissä asuneena en nimeä ihmetellyt yhtään. Puparin "sankaritkin" tuli etäisesti tutuksi kun sielläpäin silloin liikuin.
Eipä tuu noita ko. hörhöjö ikävi mitä viime vuosikymmenellä iltapäivälehtiä olen lukenut :D
- hyttr
Pupari -> Pupuhuhta
Keltti -> Keltinmäki
Heinikkö -> Heinämäki/Heinälampi
Äijä -> Äijälä
Änes -> Äänekoski
Vaajis tai Vajakki -> Vaajakoski
Näitä olen itse kuullut käytettävän. Itse asun Puparissa vielä tämän kuun. - vilperi2
eikös se tuohimutka ole SYTTYKURVI
- Bööna
¨Mä otan suihin tänään karskeilta miehiltä savelan nesteen takapihalla klo.22.00-24.00.
- trololoooool
Ainolan Aatelia ruvennut hankkimaan lisätienestejä pullojenkeruun ohessa?
- voivoisentään
Täällä piri hörhöt yrittää repiä vähällä älyllään huumoria
- Einöyristellä
Nää "löylykauha" pellet ei oo vielä kerenny lukee näin pitkälle. No kohta joku copypastaa sen tänne. Kävisivät koulunsa ja opettelis pyhkii pyllynsä, ennen kuin alkavat tänne kirjoittelemaan.
- sdytfujgkhljökö
Löylykauha perseeseen Eino lentää pupariin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 122773