"Huolestuneelle miehelle"

Rakkaus on avain

Kovalla ja rakkaudettomalla käytökselläsi sinä lopulliseti tuhoat suhteesi kaivattuusi. Ymmärrä nyt, ettei naisen sydäntä voi koskaan voittaa väkivallan keinoilla!

Tämä on vakava paikka. Tee parannus pian!

21

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiselle30

Niin metsä...

• paha paikka_

kova ja rakkaudeton käytös, se vie varmuudella loppuun, sellaista on pakko paeta.

• Asiaa .

Joka sana.

• - kamala asia -

kovuus toista kohtaan.

• Rakkaus on avain

Huom! Tämä keskustelu on vastine "huolestuneen miehen" kirjoitukseen "Olet nainen kärsinyt niin paljon."

• Hui mitä juttuja!

Huolestunut mies pelkäsi, että jos hän alkaa kohdella naista ystävällisemmin, nainen alkaa määräillä hänen asioistaan. Siis miehen vallankäyttöä?

• mitä kylvää
        Hui mitä juttuja! kirjoitti:

Huolestunut mies pelkäsi, että jos hän alkaa kohdella naista ystävällisemmin, nainen alkaa määräillä hänen asioistaan. Siis miehen vallankäyttöä?

Olishan se varmaan kauheeta, jos nainen vaikka arvostaisi sitäkin miestä. Entä, jos ei määräilisi siltikään... jospa ei vaikka kiinnosta sen vertaa.

• Niinpä niin!

Olin suhteessa miehen kanssa, joka kyllä kovasti puhui miehen ja naisen tasa-arvosta parisuhteessa. Mutta hänen oma käytöksensä oli sitten aivan jotain muuta, yritti pomottaa ja päästä niskan päälle.. hänellä taisi olla käsittelemätön ja rikkinäinen tausta itsellään.

• kovuus

pahinta antia toiselle.

• kamalaa kuultavaa

Narsistimies selitti että tekee aina kaikessa kuten itse haluaa ja määrää kotona kaikesta eikä anna kenenkään vaikuttaa mihinkään päätöksiinsä ja että hänellä tulee aina olemaan paljon naisia joista ei luovu. Mies ei edes itse huomannut mitään outoa puheessaan. Miettisi millainen maailma olisi jos kukaan ei ottaisi ketään huomioon vaan toimisi vain kuten itse haluaa ja määräisi kaikesta.

• Huolestunut mies

En tahallani ole kova, tai kylmä.

• Uteliasvaan

Kerroppa miksi sitten olet?

• Huolestunut mies
        Uteliasvaan kirjoitti:

Kerroppa miksi sitten olet?

Luonne on sellainen, aina. Geenit varmaan. Olen kyllä monesti aika kova. En voi sille mitään. Vähän kuin joku on vaikka laiska, eikä osaa itseään muuttaa.

• jätä se yksi rauhaan

Eikö sulle sopisi silloin joku nainen, joka arvostaa kovuuttasi ja kokee sen miehekkäänä? Nettivalittajien mukaan kaikki naiset tykkäävät sellaisista miehistä joka tapauksessa.

• Huolestunut mies

Jätänkin rauhaan niin kuin sanoin tuolla toisessa ketjussa. Olen aivan hissun kissun enkä häiritse. Kyllä hänestä huolta pidetään ja hän pärjää. :)

• muista sitten!

Muistakkin pitää lupauksesi irl ja pysy minusta kaukana! Olet aivan vääräntyyppinen mies minulle. Toivottavasti alat jo sen ymmärtää. Minuahan et tule saamaan haaremiisi. Olen aivan toisenlaista miestä varten.

Sinä olet osaa, et todellakaan osaa käsitellä herkkää naista!

• Huolestunut mies

Muistan. :)

• nainen sivusta

Ei hitto mua naurattaa nää jutut :D :D
      Kaikki naiset on nyt kahdessa ketjussa haukkuneet kilpaa tämän huolestuneen miehen.
      Olisko nyt aika vaan jatkaa elämää ja koittaa olla puuttumatta toisten asioihin...

• mene itse muualle!

Tärkeistä asioista on näissä ketjuissa puhuttu! Ja täydestä syystä on "huolestunut mies" saanut ansaittua palautetta.

Oikein silmiä avaavia juttuja on varmasti ollut monellekin liian kiltille naiselle!

• nainen sivusta
        mene itse muualle! kirjoitti:

Tärkeistä asioista on näissä ketjuissa puhuttu! Ja täydestä syystä on "huolestunut mies" saanut ansaittua palautetta.

Oikein silmiä avaavia juttuja on varmasti ollut monellekin liian kiltille naiselle!

Teillä femakoilla on aina niin kova kiire teilaamaan jokainen mies joka uskaltaa pikkasenkaan erottua rivistä.
        Ihme että ei ole kukaan teidänkään katiskaan uinut, tai jäänyt pidemmäksi aikaa.

Kuinka moni on edes lukenut koko ketjua? Niin, riittää kun lukee aloituksen ja sen jälkeen ei mikään muu kiinnosta.

Rauhoittukaa jo. Ei niitä kilttejä naisia näin puolusteta.
        Näin saadaan vaan lisää vainoharhoja.

• Hyvä naiset!
        mene itse muualle! kirjoitti:

Pitkää pintanne. Lisää löylyä kiukaalle vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      14
      11339
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      44
      3892
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      112
      3053
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      127
      2406
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2065
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1771
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      303
      1025
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      820
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      755
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      709
    Aihe