Nyt tuoreita kommentteja miten kestää Pohjolan ilmastot.
Kannattaako ostaa Voyager?
18
381
Vastaukset
- näin kerrotaan
Mukavia pelejä, mutta luvattoman vikaisia, valitettavasti.
- Viides Voyager
Luvattoman vikaisia?? Höpö höpö....Ihan yhtä lailla ne kestää ku muutkin merkit, joihinkin verrattuna jopa paremmin. Öljyt ku vaihtaa ja laatikonkin öljyt silloontällöön niin pelaa:) Tilaa on ruhtinaallisesti, ajomukavuus 10, ainut miinus polttoaineen kulutus....Eiku kaupoolle vaan rohkeasti ja koeajamaan....
- GV is best
Ihan tuohon alkuperäiseen kysymykseen vastaten, niin hienosti kestää pohjolan ilmastot. Onhan se suunniteltu ja rakennettu kovemmille pakkasille ja lumille, kuin täällä. Ainut ongelma on diesel versioilla ja sekään ei ole koneen vika, vaan sen ettei ainakaan tässä maassa saa kunnon talvilaadun dieseliä, kuin vasta pakkasten jatkuttua pari kuukautta.
Bensa koneinen ainakin hörähtää -40 asteen pakkasesta hyvin 2h lämmityksen jälkeen. Pensakutosessa ei mee rahat hukkaan....
- Ilman muuta
Ehdottomasti kannattaa ostaa.
- Jessez
Voyager on todella hyvä auto! Ollut nyt meillä viis vuotta. Sanotaan että on paljon vikoja, bullshit. Voyagerissa ei oo ollu yhtään mitään vikoja. Että kannattaa ehdottomasti ostaa. Ainoo ongelma mikä meillä on ollu on bensakulutus, meillä on 2,4 litranen kone ja se kuluttaa mut ei se mitään. Nyt ollaan vaihtamassa ku on 2004 ja alkaa vanheta mut on ollu loistava auto!!
- eey53
Täysiä romuja, eilenkin taas yksi, arvioilta 05-6 Voyager hinausauton lavetilla. TRE-HML väliä jatkuvasti ajavana MOPAR-tuotteita näkee jatkuvasti motarin poskessa tai lavetilla, sama kuin pösöjä. Itsellä Sebring aikanaan hyvin lyhyen aikaa ja pelkkää ongelmaa. Juuri tossa Nokialla yhdestä AVO-sebringistä paloi kone motarin poskessaa...ei hyvää päivää...
- Joosef Matula
Terve! Ajan usein ko. tiellä, en ole milloinkaan nähnyt kertomaasi.
- autoilija4
Näkyy niitä tienposkessa ja hinausauton nokassa Audeja, Fordeja, Mersuja...jne.
- eey53
No ei nyt ihan joka päivä mutta ihmeellisen usein kuitenkin, ja useimmiten ehkä kuitenin Voyager, kuten nyt taas eilenkin..myös Dodge Caliberin, Avengerin ja tuon avo-Sebringin nyt hiljattain. Ja kun itselläkin on huonoja, äärimmäisen huonoja kokemuksia, ei voi olla ihmettelemästä tuota huonoa laatua noissa. Ja näkyyhän tuo tilastoistakin.
- GV is best
No eipä ole chryslereitä tienposkilla näkynyt. Ehkä pari on ollut viimeisen 30 vuoden aikana. Tosin muutama kilometri ( n.20tkm) mulla uupuu vielä miljoonasta, joten enhän ole paljoa kerennyt vielä ajelemaankaan.
Noita itäautoja ( MB, volkkari, toyota ym.) kyllä on ollut tienpenkoilla ja hinurin kyydissä. - Pehmeää laatua ?
En tiedä onko nämä vielä yhtä pehmeitä keulastaan kuin olivat joskus 2000-luvun vaihteessa.
Sattui niin mukavasti että Voyager ei saanut kolaritestissä yhtään pistettä ellei miinuspisteitä nyt sitten lasketa mukaan.
Munankuori on lähes yhtä vahva kuin Voyagerin keula !
http://www.theaa.com/allaboutcars/ncap/ncap_car_results.jsp?make=Chrysler&model=Voyager&year=1999&publicationDate=1999-06-01- Höpö höpö
tuo huono tuloshan oli vain oikeanpuoleisella ohjauksella varustettujen ongelma, joita Suomen teillä tuskin liikkuu ;-))
- Just !
Jaa että Englantiin muka saisi myydä mitä töhnää hyvänsä ?
- Voyageristi1995
Nyt käytössä 300 tkm ajettu voyager 2.5i bensakoneella. Olen ajanut autolla 4 vuotta. Viime viikolla katsastin ilman mitään huomauttamista. Ainoa vika neljän vuoden aikana on ollut alapallonivelten vaihto. Ei minusta sen enempää vikoja kuin muissakaan autoissa. Jos bensakoneella ajetaan 300 tkm millä merkillä tahansa, jotain pientä vikaa voi jo esiintyä. Odotan taas kesää ja leppoista kyytiä pitkillä mökkimatkoilla.
- vojaas
Neljäs voyager menossa. Kaksi vanhakoppaista ja kaksi uudempaa. Aina myyty kulutuksen takia ;). Vikoja ei ole nimeksikään, seisontajarrua kannattaa käyttää joskus ja laatikon öljyt pitää vaihtaa. Sen lisäksi tulppien vaihto 150tkm välein. Kaikki autot on olleet 3.3 koneella -ei siis hihnaa. Nykyisellä kulutus on 14L e85/100km -- vastaa siis rahallisesti n. 9L bensakulutusta. rg ei vaadi mitään konversiota, koska tekniikka identtinen jenkkimallin kanssa.
- mää
vojaas kirjoitti:
Neljäs voyager menossa. Kaksi vanhakoppaista ja kaksi uudempaa. Aina myyty kulutuksen takia ;). Vikoja ei ole nimeksikään, seisontajarrua kannattaa käyttää joskus ja laatikon öljyt pitää vaihtaa. Sen lisäksi tulppien vaihto 150tkm välein. Kaikki autot on olleet 3.3 koneella -ei siis hihnaa. Nykyisellä kulutus on 14L e85/100km -- vastaa siis rahallisesti n. 9L bensakulutusta. rg ei vaadi mitään konversiota, koska tekniikka identtinen jenkkimallin kanssa.
Mulla toinen voyager menossa hyvin toimineet ovat ainut on pensan kuluutus mut onneksi rahalla saa vielä ja kone 3.3 ehdottomasti ei ole remmiä vaihdettavana
- 2.4 vm 2000
mää kirjoitti:
Mulla toinen voyager menossa hyvin toimineet ovat ainut on pensan kuluutus mut onneksi rahalla saa vielä ja kone 3.3 ehdottomasti ei ole remmiä vaihdettavana
No auto siinä missä muutkin. Ajettu joku 430tkm, nyt alkaa olla kaikenlaisia sähkövikoja, mutta vielä tuo liikenteessä pysyy.
Seuravakin taitaa olla vastaavanlainen, koska tilaa tarvii ja on mukava ajaa. Uudet perheautot on vähän puutteellisia takapenkkien osalta.
Bensaa toki menee n10l/100km ja se on miinus tilipussissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279