Halpa-Hallin kauppias yrittää varastaa asiakkailtaan siten, että tarjoushinnat eivät pidä paikkaansa kassalla, vaan hinta nousee. Viimeksi tänään hyllyn reunassa oli iso tarjouskyltti, joka ei kuitenkaan koskenut vieressä olevia tuotteita, vaan oikeasti ne tarjoushintaiset olivat viiden metrin päässä hyllyssä ja niissä taas ei ollut tarjoushinta esillä.
Halpiksessa myöskään eivät käytä kassalla muovipusseja vaatteiden pakkaamiseen, jollei erikseen pyydä. Valuvat ja vuotavat ruuat annetaan mennä kuivaelintarvikkeideen joukkoon hihnalla ja pakatessa, niin että kassissa on melkoinen sotku käyttökelvotonta ruokaa, kun kotiin pääsee. Muissa liikkeissä vuotavat ruuat pakataan erikseen pussiin.
Suututtaa niin, että varmana en enää ikinä asioi Halpa-Hallissa. Olen vaikka ilman jotain tarvitsemaani, jos sitä ei muualta saa!
Risuja Ylivieskan Halpa-Hallille
23
658
Vastaukset
- abcdullahi
eihän se kassaneiti niitä ostoksiasi pakkaa vaan sinä itse. ja mitkä ostoksesi ovat niita valuvia ja vuotavia?. annatko esimerkin.
eihän nuo sittarinkaan mainokset ole tasan tuotteiden kohdalla siellä kaupassa.. monesti hyllyyn ei saa kiinni isoa mainoskylttiä ja sen takia kyltti hiukan sivummalla, kuten muissakin kaupoissa. ja asiakashan ne tuotteet kerää sieltä hyllystä eli jos et katso mitä otat elä syytä kauppiasta.ja kun pakkaat niin elä laita vaatteita sinne ruoka kassiin, en minäkään ole niin tehnyt missään kaupassa missä olen ostellut vaatteita ja ruokaa yhtäaikaa.
mutta viestisihän onkin tosi huono ja säälittävä provokaatio. ihan säälistä vastasin siihen. vedä herne nekkuun ja tukehdu siihen niin maailma pelastuu.
olet varmaan jonkun toisen kaupan omistaja ja katteellinen kun et saanut posti omaan kauppaasi.- hellarit eivät välit
ainkin k ja smarketissa pakataa kassaneidin toimesta kassalla esim. jugurtit ja muoviset kalapakkaukset elintarvike muovipussiin, näin estetään pakkusten hajoaminen kantokassiin.
- Mistä näitä sikiää?!
hellarit eivät välit kirjoitti:
ainkin k ja smarketissa pakataa kassaneidin toimesta kassalla esim. jugurtit ja muoviset kalapakkaukset elintarvike muovipussiin, näin estetään pakkusten hajoaminen kantokassiin.
Tuo erillisiin pikkupusseihin pakkailu kassan toimesta on todella hanurista, se aiheuttaa vaan lisää hidasteita ja jonoja. JOS kerran asiakas haluaa ostoksensa niihin erillisiin pusseihin, niin kai se hitto soikoon voi itse ne sinne laittaa. Mistä ihmeestä tulee sellainen käsitys, että kassahenkilön pitäisi pakata aikuisten terveiden ihmisten ostokset?!
- korville tuollaista
Mistä näitä sikiää?! kirjoitti:
Tuo erillisiin pikkupusseihin pakkailu kassan toimesta on todella hanurista, se aiheuttaa vaan lisää hidasteita ja jonoja. JOS kerran asiakas haluaa ostoksensa niihin erillisiin pusseihin, niin kai se hitto soikoon voi itse ne sinne laittaa. Mistä ihmeestä tulee sellainen käsitys, että kassahenkilön pitäisi pakata aikuisten terveiden ihmisten ostokset?!
se käsitys tulee palvelusta, mene, varaa aikaa muutama minuutti enemmän kaupassa käyntiin, niin ei tarvitse inistä joka asiasta.
- nimim1
hellarit eivät välit kirjoitti:
Meillä on kori jugurtteja ym helposti rikkoontuvia tuotteita varten.Kuka käskee survoa muovikassiin kaikki tavarat?
- Krooniset menkat?
korville tuollaista kirjoitti:
se käsitys tulee palvelusta, mene, varaa aikaa muutama minuutti enemmän kaupassa käyntiin, niin ei tarvitse inistä joka asiasta.
No mitäpä jos arvon rouva opettelisi itse pakkaamaan ostoksensa, kuten muutkin aikuiset ihmiset. Ei edes Stockmannilla kassa pakkaa asiakkaan ostoksia, vaikka hinnoissa kyllä on sitä edellä mainittua "palvelulisää" reippaanlaisesti..
- Lidli on hyvä
Siirry LIDLIIN, hyvä palvelu ja edullisin kauppa Ylivieskassa.
- ei ikänä
Huonolaatuista ja rasvaista tuontiruokaa joissa järjettämän pitkät päiväykset.
Lisäksi kauppaan kannetut rahat menee Saksaan eikä hyödytä yhtään Suomalaisia.
- bgfvgfbghn
Ei Suomessa ole kaupoissa ostosten pakkaajia. Yhdysvalloissa on, mutta puuha on huonosti palkattua ja asiakkaat vielä vittuilevat päälle.
- Kiiireinen
Hyvä kauppa halpa-halli on. Ainut mikä tympii on se kun henkilökunta lörpöttelee osastoilla keskenään tyhjänpäiväisiä, vaikka kassajonot kiemurtelee pitkin hyllyvälejä. Tämän takia tulee just pienemmät ostokset haettua muualta.
- Heko, heko
Voi, voi teitä valittajat. Itse olen ollut 29 vuotta kauppa-alalla ja eri kaupparyhmittymissä. Tarjoushinnoissa on aina joskus virheitä ja se johtuu ihan inhimillisistä virheistä, joita me valitettavasti aina joskus teemme. Luuleeko joku paukapää todella, että sitä tehdään tahallaan? Luuleeko kauppa, että sitä ei huomattaisi ja asiakkaat eivät reagoisi negatiivisesti. Heh,heh. Jos joku näin luulee, niin taitaapa olla muutama ruuvi löysällä
Virheitä teemme kaikki ja niistä voi ja pitääkin antaa palautetta KAUPASSA ja heti.
Tyhmää sitä on täällä valittaa...
Jotkut vain eivät näytä ymmärtävän maalaisjärkeä. - Remo
On todellakin ärsyttävää, kuin joissakin kaupoissa kassa alkaa pakata pieniin pusseihin tavaroita ja jono hidastuu. Pakatkoon asiakas ne itse ja kassa voi rahastaa jo seuraavaa asiakasta. Näin menee jono nopeampaa.
- viisas ostaja.
lähde kauppaan puoli tuntia aikasemmin, niin ei tarvitse olla tuli persustimessa aina.
- joopa joo
En ikipäivänä ole päivittäistavarakaupassa kuvitellut, että kassanhoitaja alkaisi pakata tuotteita minun puolestani. Laita hihnalle niin monta pussia kuin tarvitset ja sijoittele tuotteet niihin niin hyvin kuin haluat.
Useimmat asiakkaat närkästyisivät, jos pakkausmateriaalia kysymättä sisällytettäisiin ostoksiin enemmän kuin on itse linjalle lastannut tai pyytänyt.
Jos aloittaja odottaa erikoispalvelua, siitä on oltava valmis maksamaan. Ehkä Helsingistä löytyy sellaisia kauppoja, joista riittävän fiiniä palvelua saat. Et voi olettaa, että Halpa-Halli -nimisessä liikkeessä sinua palvellaan kuin jossakin kansainvälisen tuotemerkin muotiliikkeessä. - AsoinEdelleenkin
Kyllä fiksu kassa siirtää jukurttipurkit yms sivuun eikä "ryttää"niitä hihnalla menemään niin että purkit rikkoutuu.Itse olen pari kertaa H-Hallista tullessani huomannut että jukurttipurkki oli vuotanut kassin pohjalle sotkien kaikki ostokseni.
Tätä nyt saattaa tapahtua muuallakin kuin ylläolevassa kaupassa..oma kokomukseni nyt vaan sattui H-Hallissa.Että ymmärrän viestiketjun aloittajan tunteet oikein hyvin.- horoapinat
MInä en ymmärrä, koska ne purkit voi pakata pusseihin jo siellä hyllyllä ihan itse...
- Järkeä saa käyttää
horoapinat kirjoitti:
MInä en ymmärrä, koska ne purkit voi pakata pusseihin jo siellä hyllyllä ihan itse...
Ja siinä toinen jota en tajua, miksi hemmetissä ne jogurtit, jätskit jne pitää tunkea pikkupusseihin ja sitten pussissa hihnalle, sitten kassa taas erikseen nostelee ne niistä pusseista pois, jotta saa vedettyä viivakoodit kassaan. Jokaisessa eri purkissa on oma koodinsa, eli vaikka olisikin samaa merkkiä ja saman hintaisia, mutta eri makuja, niin ne on vedettävä erikseen....
JOS ne pitää saada pikkupussiin, niin lastaa jogurtit hihnalle, kuten muutkin ostokset, sitten menet sinne toiselle puolelle kassaa PAKKAAMAAN niitä ostoksia sitä tahtia, kun ne kassan läpi tulee. Samalla voit laittaa jogurttisi just niin moneen pikkupussiin, kuin huvittaa. En nimittäin tajua myöskään sitä, miksi jengi jää tollottelemaan siihen kassan kohdalle, ihan niinku se kassahenkilö ei osaisi vetää ostoksia viivakoodinlukijaan ilman vieressä vahtimista. Yleensä ostoksista on tapana ottaa kuitti ja tarkistaa se (voi käydä läpi siinä samalla, kun on lähdössä kaupasta, niin ei tarvi sitten erikseen kotoa palata takaisin kauppaan valittamaan mahdollisesta hintavirheestä).. - horoapinat
Järkeä saa käyttää kirjoitti:
Ja siinä toinen jota en tajua, miksi hemmetissä ne jogurtit, jätskit jne pitää tunkea pikkupusseihin ja sitten pussissa hihnalle, sitten kassa taas erikseen nostelee ne niistä pusseista pois, jotta saa vedettyä viivakoodit kassaan. Jokaisessa eri purkissa on oma koodinsa, eli vaikka olisikin samaa merkkiä ja saman hintaisia, mutta eri makuja, niin ne on vedettävä erikseen....
JOS ne pitää saada pikkupussiin, niin lastaa jogurtit hihnalle, kuten muutkin ostokset, sitten menet sinne toiselle puolelle kassaa PAKKAAMAAN niitä ostoksia sitä tahtia, kun ne kassan läpi tulee. Samalla voit laittaa jogurttisi just niin moneen pikkupussiin, kuin huvittaa. En nimittäin tajua myöskään sitä, miksi jengi jää tollottelemaan siihen kassan kohdalle, ihan niinku se kassahenkilö ei osaisi vetää ostoksia viivakoodinlukijaan ilman vieressä vahtimista. Yleensä ostoksista on tapana ottaa kuitti ja tarkistaa se (voi käydä läpi siinä samalla, kun on lähdössä kaupasta, niin ei tarvi sitten erikseen kotoa palata takaisin kauppaan valittamaan mahdollisesta hintavirheestä)..joo mutta minä ostankin aina samaa makua...
- kauppias
kuuleppa äläkäykaupassa kun olet noin ressaantunut,annavaikka äitishoitaa kauppaasiat,oletvarmaankin peräkammarinpoika
- Kokeilkaa joskus
Menkääpä joskus itse istumaan edes päiväksi siihen kassalle, niin ehkä alkaa pikkusen löytymään oivallusta, että miksi asiakkaan on syytä opetella pakkaamaan itse ostoksensa ja se tehdään vasta sen jälkeen, kun ne on menneet kassan läpi (ei siis ennen kassaa pusseihin)...
- BIGBrains
Siis kyllähän tuo rahkojen yms pakkaminen on ihan tavallista toimintaa. Jopa prismassakin saattavat joskus kysyä, että laitetaanko rahkat pienempään pussiin.
Jos ite pakkaa ne erilaiset rahkat valmiiksi, niin hitaampaa niitä viivakoodeja on jokaisesta erikseen kaivella sieltä. Turhaa itkua taas jälleen. - Myyjä/Kassa
Niin kysytään CityMarketissakin ja Lidlissä ja tosiaan tuossa edellä mainitsemassa Prismassakin.Että laitetaanko jukurtit jne erilliseen pussiin samoin laittavat vaatteet kysymättä,likaantumisen estämiseksi.
- täh
Hidasta on tämmönen palvelu. Nopeasti vaan kassan läpi ja asiakas pakkaa itse. Paljon nopeampaa menis jono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718