Too much pressure to take.

Voidinsideofabody

Joskus toivoisin, että voisin saada puhdistuksen

. Että joku tai jokin voisi kupata pahan vereni pois sekä tehdä minusta uudesti syntyneen ihmisen.

Mikään ei olisi niin täydellistä, kuin yhtä epätäydellinen ihminen kuin minäkin,
voisi ottaa neulan sekä lankaa ja ommella siipeni takaisin.

Jos ihminen pyytää minut kahville,en mene siksi että olisin ujo, vain siksi koska en viihdy nahoissani ja tunnen ahdistuksen teippaavan kaikki energiat yhdeksi tukkeeksi suoniini. Aina, kun joku vittuilee: '' Et ole sosiaalinen.. '' '' Oletko ujo?;) '' Niin voin kertoa, että ei...
En ole ujo vaikken saakkaan helposti ihmisen sielusta kiinni. Olen vain se, ketä vuotaa joka kohdasta. Olen vain se, ketä tukkii itse vuotonsa eikä puhu toisille ihmisille. Olen myös se, ketä antaa toisten laittaa minut vuotamaan. En osaa muuta. Kukaan koskaan ei yhtä paljon luonnollisesti rakastanutkaan, kuin luuli.

Haluaisin todellakin, että voisin mennä julkiselle paikalle niin etteivät he huomaisi jotakin olevan todella pielessä. Joskus jopa kaupan kassa näkee katseesta päätellen minusta enemmän, kuin ihmiset jotka minut tuntevat.
Ehkä myös enemmän kuin minä, olen kitkenyt
sen kaiken pakonomaisen tarpeen sekä ahdistuksen että uhan vuoksi.

Juuri tätä pelkäsin: En osaa olla enään ihminen sosiaalisissa tilanteissa. En saa itseäni enään kukoistamaan, olen muuttunut. En välitä enään.

2

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hätää!

Ota rennosti vaan.

Voisit mennä juttelemaan jonkun kanssa. Ei siinä oo mitään häpeemistä, kerrot vaan mitä nyt ja saat perspektiiviä.

Sinua vaivaa nyt jokin ja olet jumissa. Niin on moni muukin, et oo yksin.

Monilla on samantapaisia ajatuksia. Olet rohkea ja terve, kun uskallat kertoa. Se on sen merkki, että olet ratkaisemassa tilannetta.

Reippaasti vaan jutteleen, siitä se selviää.

Halaus minulta!

• Voidinsideofabody

Ensin tunsin ja tunnen vieläkin olevani väärässä paikassa kirjoittamassa ehkä sitä, mitä muut pitäisivät heikkoutena ja solvaisivat. (Vaikken kyllä ole niin heikko kuin minusta tuntuu...Ehkä tämä on vain vaihe)

Pidän kuitenkin ihmeenä sitä, että sen sijaan jollakin on muuta mielessä ja joku yrittää todistaa minulle, että kaikki on kunnossa jos saisin itseni puhumaan.

Se ajatus lievittää tätä sekavaa oloa. Olen miettinyt koulupsykologille menoa jo tovin, tässä vain on ollut jonkunverta kaikkea niin en ole suorastaan jaksanut sinne asti miettiä loppuun.

Olen tavallaan syrjäytynyt. Koulua käyn kyllä, mutta työssäoppimispaikkoja pitäisi putkeen vaihtaa ja jos en ole henkisesti kunnossa, en pärjää ihmisten kanssa sosiaalisestikaan. Koska tunteeni eivät näissä tilanteissa vastaa sitä, mitä niiden kuuluisi ja siksi saatankin antaa itsestäni jopa oudon kuvan.

Olen voimakkaasti psyykkeellinen ihminen ja jos tasapainoa horjuttaa, yhteydenottokyky vain henkisesti ei ole päällä.

Häpeän syrjäytymistäni, koska jos ihminen päätyy siihen tilanteeseen, tulee hänessä olla edes jonkinsortin ongelma.

Katkaisin vain kaikki välit, pikkuhiljaa. Onneksi on perhe sentään.

Kun menen julkisiin paikkoihin, saatan jopa kuiskata ääneen, että:'' Ei vittu, älä tunnista mua.. '' tai ajatella liukenevani huomaamattomasti, koska parempi sekin kuin se, että joku huomaisi kuinka olen muuttunut ja kuinka erilainen olen.

Eräälläkin ihmisellä oli hetken hauskaa kanssani, sitten kustannukseni kanssa ja sinne sekin meni. Väärinkäyttävä ihmissuhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      63
      4832
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      112
      4558
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4030
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3917
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      2964
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2708
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2637
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2632
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2599
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2464
    Aihe