I want to make

a statement

Sitä tämä on, selibaatteineen kaikkineen. Haluan osoittaa, että voin olla pidättyväinen, vaikka emme ole vielä yhdessä. Mind over matter(oman käden oikeutta ei lasketa;)

Tiedän, että toimit ja ajattelet ideatasolla, niinkuin minäkin - aikamoinen kolaus Darwinisteille tai sitten ei...

40

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieleen meni.-.

oman käden oikeus lasketaan myös. en hyväksy sellaista.

• ap.

Tarkoitus ei ole tukahduttaa liekkiä kokonaan, sorry...

• kivimuu..
        ap. kirjoitti:

Tarkoitus ei ole tukahduttaa liekkiä kokonaan, sorry...

Mieli (tai pikemminkin henki) on todellisuudessa voimakas ja rajaton...näin sivukommenttina vaan :) Tiedätkö kuka on sanonut näin: "Age is an issue of mind over matter. If you don't mind, it doesn't matter".

No... se oli Mark Twain.

• Vahvaa

Tuolla asenteella saa vielä hyvää aikaan maailmassa.

• tarkoitatko ehkä

vahvaa rannetta

• vaalea karkulainen

No ei sitä kyllä oikein tee mielikään kun on joku mielessä jollain tasolla.
      Onks kuitenkin treffeillä käynti sallittua?
      En tykkäis istua yksin kotonakaan, eikä sitä yhtä nyt edes löydy enää mistään.

• ap.

Ja voin kertoa, että sitä tulta on baby..;)

• mietiskelijä

Hmmm, mikähän tulimyrsky siitä sitten tulee kun päädytte yhteen ... vähän niinkuin se backdraft siitä leffasta, siis enteksi hetkeksi tuli vetäytyy takaisin ja leimahtaa sitten räjätämällä ;)

• Paljastus

Tulta on mullakin, mut ei mua haittaa vaikka ottaisit ja menisit syömään kuormasta. En mä sua omista, enkä koskaan halua omistaa sinua sen enempää kuin ketään muutakaan. Normihommaa seksuaalisuus on, mitä sitä kiertelemään.Sama kuin paskalla kävisi. Evoluutioteoria kunniaan...

• ap.
        Paljastus kirjoitti:

Tulta on mullakin, mut ei mua haittaa vaikka ottaisit ja menisit syömään kuormasta. En mä sua omista, enkä koskaan halua omistaa sinua sen enempää kuin ketään muutakaan. Normihommaa seksuaalisuus on, mitä sitä kiertelemään.Sama kuin paskalla kävisi. Evoluutioteoria kunniaan...

Kirjoituksesi paljastaa, että et ajattele kuten hän. Entäpä jos:mitä korkeammalla abstrakti ajattelu, sitä pidemmällä evoluutio(lue:jumala, siis jos sellainen on)?

• ap.
        ap. kirjoitti:

Kirjoituksesi paljastaa, että et ajattele kuten hän. Entäpä jos:mitä korkeammalla abstrakti ajattelu, sitä pidemmällä evoluutio(lue:jumala, siis jos sellainen on)?

En minäkään ajattele omistavani toista - vapaaehtoisuus, ja heijastus.

• Paljastus
        ap. kirjoitti:

Juu huti meni.

• a question

Mikä estää teidän yhteenmenoa? oletko sinä tai hän varattu?

• ................

itsellä selibaatti jatkuu....voisinhan iskeä tuolta jonkun mutta kun muut ei kiinnosta...siinä täytyy olla sitten jotain tunteita jos en halua kuin häntä....meneekö tässä vielä vuosia vai tuleeko tästä koskaan mitään....pallo on niin hänellä ja hän on....en tiedä missä?

• ...............
        ................ kirjoitti:

itsellä selibaatti jatkuu....voisinhan iskeä tuolta jonkun mutta kun muut ei kiinnosta...siinä täytyy olla sitten jotain tunteita jos en halua kuin häntä....meneekö tässä vielä vuosia vai tuleeko tästä koskaan mitään....pallo on niin hänellä ja hän on....en tiedä missä?

en ole siis ap.

• same idea

I like your statement.
      Vaikkei olisi mulle, niin hieno kirjoitus.

• kiinnostavaa

ku kirjotat ettette ole vielä yhdessä - onko yhdessäolosta siis jo päätetty, onko se sovittu, väistämättä edessä oleva, tähtiin kirjoitettu vai mitä?

• ap.

Sanotaanko, että aion katsoa siihen asti, kun saan joko myöntävän tai kieltävän vastauksen - face to face :)

• it's going to be

quite a big bang then...if yes is the answer

• fannie1

Kenelle?

• antenni vaan

mitä tarkoittaa darwinisteri? ?

• I save my fire 4 Him

Näin se menee, kun on tosi rakastunut.

• älä pidättäydy

Elä elää ja nauti

• ap.

Niin teenkin, kun sen aika on - muuten:elän ja nautin.

• hölynpölyä.

tuo ap on loputon haaveilija, ei se mitään saa aikaiseksi. omaa kättänsä pidemmälle tuon touhu ei mene koskaan.

• ap.
        hölynpölyä. kirjoitti:

tuo ap on loputon haaveilija, ei se mitään saa aikaiseksi. omaa kättänsä pidemmälle tuon touhu ei mene koskaan.

Wrong, sillä olen asumuserossa ja viimeksi eilen kieltäydyin SUORASTA tarjouksesta:selkääni pyyhittiin ruksi sen merkiksi...

• ap.
        ap. kirjoitti:

Wrong, sillä olen asumuserossa ja viimeksi eilen kieltäydyin SUORASTA tarjouksesta:selkääni pyyhittiin ruksi sen merkiksi...

Miksi miinustus? En halua antaa vääriä viestejä...

• Takaisin moninkerroi
        ap. kirjoitti:

Paljon plussia sulle. Hienosti teit. Mä uskon, että sä saat vielä kaiken monin verroin takaisin. Jokaikisen haaveesi toteutuen. Jokaisen.

• mobiilimilla
        ap. kirjoitti:

En miinustele, mutta tuostahan saa juuri sen käsityksen, että olet tehnyt jonkin once in a lifetime teon, ts. Hirmuinen HäntäHeikki toiminut kerrankin luontonsa vastaisesti.

• Hieno asenne

Tällainen ajatusmaailma on harvinaista.

• Kaihoisa mies

Olen samoilla linjoilla sun kanssa.Haluaisin sinua ja voin odottaa niin kauan,että saan sinut.Kukaan muu ei kiinnosta.Mutta ensin pitäisi varmaan päästä lähemmäksi sinua.Ja asioista pitäisi puhua.Olemme aika noloja,aikuisia,mutta käyttäydymme kuin teinit.Sitä se rakkaus on.

• ap.

Ap on mies...

• oliko tosiaan

multakin meni sukupuoli ohi, enkä jaksa enää käydä lukemassa aloitusta uudestaan. :)
        Tähän lisään vielä, että tuo edellinen nimimerkki "kaihoisa mies" on huippuhyvä, en voi olla joka kerta hymyilemättä kun näen hänen nikkinsä. :))

• Kaihoisa mies
        oliko tosiaan kirjoitti:

multakin meni sukupuoli ohi, enkä jaksa enää käydä lukemassa aloitusta uudestaan. :)
        Tähän lisään vielä, että tuo edellinen nimimerkki "kaihoisa mies" on huippuhyvä, en voi olla joka kerta hymyilemättä kun näen hänen nikkinsä. :))

Mukavaa,jos nikkini miellyttää jotakuta...Se oli nimenomaan keksitty kieli poskessa,mutta tarkoituksella...Voinko vielä kysyä oletko N vai M,tarkoitan nainen vai mies?

• nainen olen
        Kaihoisa mies kirjoitti:

Mukavaa,jos nikkini miellyttää jotakuta...Se oli nimenomaan keksitty kieli poskessa,mutta tarkoituksella...Voinko vielä kysyä oletko N vai M,tarkoitan nainen vai mies?

ja vain ohimennessäni tulin lukaisemaan viestejä. Nyt menen nukkumaan, hyviä unia.

• Kaihoisa mies
        nainen olen kirjoitti:

ja vain ohimennessäni tulin lukaisemaan viestejä. Nyt menen nukkumaan, hyviä unia.

Kuin myös sinulle.

• Darwinismista

Eiköhän ne sukupuoliviettiään ensisijaisesti seuraavat eläinyksilöt ole kautta aikojen onnistuneet jatkamaan sukuaan.. sielujen sympatiaa etsivät yksilöt päätyvät paljon todennäköisemmin sukupuuttoon.

• ap.

Niin no, itse ajattelisin, että tiedostunut ihminen ottaa evoluution(ainakin osittain) hallintaansa:laatu korvaa määrän...

• Milla Mobiili

Niin, onko se erikoista, jos olet suorasta tarjouksesta kieltäytynyt?

• ap.
        Milla Mobiili kirjoitti:

Niin, onko se erikoista, jos olet suorasta tarjouksesta kieltäytynyt?

Kyllä tässä tapauksessa...hän kyllä tietää mitä tarkoittaa tulessa makaaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe