Onko mitään paikkaa mistä luottotiedoton saisi 600€?
Juu, tiedän, tyhmä olen ollut, ei pitäisi mitään mistään saada. Sössin kaikki raha-asiani ja elämäni mania jakson aikana:( Mutta nyt olisi pakko saada 600€, että saan sakkoni maksettua tämän kuun 20. pv:n mennessä, muuten joudun vankilaan. Oikeuslaitos ei enää anna armonaikaa. Hädin tuskin saan tuon verran kuussa työkyvyttömyyseläkettä:( Vaikka kait se olisi mulle ihan oikein istua 36 päivää vankilassa, ehkä ei sitten enää tule mieleen hölmöillä. Mutta jos tiedätte jonkun firman, mistä luottoa voi saada, niin kertokaa.
Mistä rahaa
4
214
Vastaukset
Et saa luottoa 600€ se on fakta. Itse istuisin tuon sakon, täyshoidolla koko kuukausi... ei paha.
- JUMALAUTA!
LOPETA JUOMINEN!
KUULIKKO???????
KUUUULIKKO JÄBÄ?????
LOPETA SE JUOMINEN!!!
PÄIVÄKÄNNITTELYLLÄ ET PITKÄLLE SELVIÄ!!
MEE LUUSERI PUMMI TÖIHIN JA LOPETA SE JUOMINEN JUMALAIUTA!!!!111 - 1+13
Itse olisin onnellinen jos saisin istumalla vedettyä velkani nollaan. Menisin välittömästi täys hoitoon, josta vielä maksetaan päivä rahaakin. Itselläni vain ei ole mahdollisuuksia tuollaiseen, sinuna käyttäisin sen välittömästi hyödyksesi.
- hhhfffhyjj
Aloittaja vedättää tai ei ymmärrä ,nykyisin ei istuta sakkoja,se oli ennen se käytäntö ja tänään on toinen.
Eli sä et tarvii rahaa koska niitä ei tarvii istua,yritit vain vedättää hönnöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2425484Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,594789Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk173620Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2913328Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699203296Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823199- 732870
- 672097
- 292021
- 902016